Formula 1, Φάλοους: «Σημαντική η ποινή της Red Bull για το budget cap»

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Formula 1, Φάλοους: «Σημαντική η ποινή της Red Bull για το budget cap»
Ο πρώην αεροδυναμιστής της Red Bull Racing στην F1, Νταν Φάλοους, πιστεύει πως η ποινή της FIA για το budget cap θα έχει επιπτώσεις στην αυστριακή ομάδα.

Η Red Bull Racing βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής της Formula 1, όταν επισημοποιήθηκε από την FIA πως ξεπέρασε το όριο δαπανών για το 2021. Η αυστριακή ομάδα δέχθηκε ποινή από την παγκόσμια ομοσπονδία, που περιλαμβάνει μείωση κατά 10% του συνολικού χρόνου χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD, καθώς και πρόστιμο της τάξης 7 εκατομμυρίων δολαρίων από την FIA. Η ποινή αφορά την περίοδο από τον Οκτώβριο του 2022 έως τον Οκτώβριο του 2023.

Αρκετές ομάδες έχουν εκφράσει την έντονη δυσαρέσκειά τους πως η τιμωρία της FIA δεν θα έχει ουσιαστικό αντίκτυπο. Αντιθέτως, στη Red Bull Racing πιστεύουν πως θα τους κοστίσει έως και μισό δευτερόλεπτο σε απόδοση στην πίστα.

Το πραγματικό αντίκτυπο είναι πιθανό να φανεί εντός πίστας κατά τη διάρκεια της επόμενης χρονιάς. Ο πρώην αεροδυναμιστής της Red Bull Racing, Νταν Φάλοους, ο οποίος είναι πλέον ο τεχνικός διευθυντής της Aston Martin, ρωτήθηκε σχετικά με την άποψή του για την ποινή των «ταύρων».

«Είναι δύσκολο να πω το αντίκτυπο που θα έχει, διότι δεν βρίσκομαι πλέον εκεί. Δεν έχω αμφιβολία όμως πως από μηχανολογικής πλευράς, θα νιώθουν απογοήτευση. Προσωπικά, θα το έπαιρνα ως μία ακόμη πρόκληση που σου δίνεται από το σπορ. Είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουν. Είναι ένας περιορισμός. Ως αποτέλεσμα των επιτυχιών τους έχουν λιγότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD από κάθε άλλη ομάδα και αυτό είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουν. Πιστεύω πως σε μία τέτοια περίπτωση πρέπει να αναλογιστούν το πώς θα το αντιμετωπίσουν», ανέφερε ο Φάλοουζ, με τις δηλώσεις του να φιλοξενούνται στο racingnews365.com.

 

Νταν Φάλοους

Όταν ρωτήθηκε ο Φάλοους ευθέως εάν ο περιορισμός της Red Bull Racing λόγω της ποινής από την FIA θα την επηρεάσει αρνητικά, απάντησε: «Η ποινή είναι σημαντική».

Σε σύγκριση με τη Scuderia Ferrari θα έχει 12% λιγότερο χρόνο χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD, ενώ από τη Mercedes, στην οποία ο Χόρνερ λατρεύει να αναφέρεται, θα έχει 17% λιγότερο.

Red Bull F1

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com, Aston Martin

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!