Formula 1, Μπραντλ: «Αν ήμουν Mercedes ή Red Bull τώρα θα χαμογελούσα»

Πάνος Σεϊτανίδης
Formula 1, Μπραντλ: «Αν ήμουν Mercedes ή Red Bull τώρα θα χαμογελούσα»
Ο βετεράνος οδηγός της F1 άσκησε κριτική στη Ferrari για τη διαχείριση της αλλαγής τεχνικής ηγεσίας.

Το 2023 θα βρει τη Scuderia Ferrari με μία ακόμα αλλαγή στο ρόλο του επικεφαλής. Η 31η Δεκεμβρίου θα είναι η τελευταία ημέρα του Ματία Μπινότο στο Μαρανέλο, με τον Φρεντρίκ Βασέρ να τον διαδέχεται αρχής γενομένης από τις 9 Ιανουαρίου.

Ωστόσο, αυτή η αλλαγή σκυτάλης έρχεται με μεγάλη καθυστέρηση, αφού η αποχώρηση του Ιταλού από τη Scuderia έχει επισημοποιηθεί από τις 29 Νοεμβρίου! Πράγμα που γεννά ερωτηματικά, ειδικά από τη στιγμή που όπως έχει διαρρεύσει, ο Βασέρ έχει συμφωνήσει με τους Ιταλούς από το περασμένο καλοκαίρι!

Λεκλέρ και Σάινθ

Εδώ προφανώς γεννούνται απορίες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και μιλώντας για αυτές, ο βετεράνος οδηγός της Formula 1, Μάρτιν Μπραντλ, έβαλε εαυτόν στην… ευχάριστη θέση του ανταγωνισμού.

«Αν ήμουν Mercedes ή Red Bull τώρα θα χαμογελούσα», είπε με νόημα ο νυν τηλεσχολιαστής του Sky Sports. «Δεν είμαι σίγουρος για τους λόγους που η Ferrari επέλεξε να περάσει ένα μήνα χωρίς αφεντικό. Και πιστεύω πως έπρεπε να είχαν δώσει περισσότερο χρόνο στον (Ματία) Μπινότο. Η σταθερότητα είναι το παν. Όσο οι σεζόν της Formula 1 μεγαλώνουν σε διάρκεια και έχουν περισσότερη πίεση, πρέπει να γίνεται πολύ προσεκτικά μία τέτοια αλλαγή προσωπικού. Η Mercedes έχει πραγματική σταθερότητα, το ίδιο και η Red Bull σε πρόσωπα-κλειδιά. Ο Φρεντ Βασέρ θα πρέπει να βρει τα πατήματά του, να εδραιωθεί στον οργανισμό, να κατανοήσει τον τρόπο λειτουργίας του, είναι μακροσκελής η λίστα. Άσχετα με το ποιος βρίσκεται σε αυτή τη θέση, χρειάζεται χρόνο, εκτός αν πρόκειται ήδη για μέλος του οργανισμού, όπως ήταν παλιότερα ο (Στέφανο) Ντομενικάλι και μετά ο Μπινότο. Είναι μία καθοριστική αλλαγή και βραχυπρόθεσμα θα τους αποσταθεροποιήσει».

 

Ferrari

Η λογική πίσω από τα λόγια του Μπραντλ είναι προφανής. Μένει να δούμε αν θα ισχύσει στη συγκεκριμένη περίπτωση, με τη Scuderia Ferrari να κυνηγά τον πρώτο της τίτλο από το 2008 όταν και είχε πάρει το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Φέτος, η ιταλική ομάδα περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, παρά το εξαιρετικό της ξεκίνημα στη σεζόν. Αντίστοιχα στους οδηγούς, σταδιακά ο Σαρλ Λεκλέρ πέρασε από ρόλο διωκόμενου, σε ρόλο διώκτη, ώσπου έχασε τη βαθμολογική επαφή με τον Μαξ Φερστάπεν και φυσικά τον τίτλο.

Σαρλ Λεκλέρ

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!