Formula 1: O Βασέρ είχε υπογράψει στη Ferrari από το καλοκαίρι

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Formula 1: O Βασέρ είχε υπογράψει στη Ferrari από το καλοκαίρι
Τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν πως o Φρεντ Βασέρ αυτοπροτάθηκε στη Scuderia Ferrari για να αντικαταστήσει τον Ματία Μπινότο και είχαν υπογράψει προσύμφωνο από το καλοκαίρι.

To σίριαλ αντικατάστασης του Ματία Μπινότο στη Scuderia Ferrari ολοκληρώθηκε έπειτα από την ανακοίνωση πως ο Φρεντ Βασέρ θα είναι ο νέος επικεφαλής της ιταλικής ομάδας. Ο Γάλλος αποχώρησε από τη Sauber Motorsports που αγωνίζεται στη Formula 1 με το όνομα της Alfa Romeo και αυτό προκάλεσε ντόμινο εξελίξεων.

Ο Αντρέας Σάιντλ πήρε μετεγγραφή από τη McLaren στη Sauber για να πάρει το ρόλο του CEO και αντικαταστάτης του θα είναι ο Αντρέα Στέλα. Όπως όλα δείχνουν όμως, το σχέδιο του Βασέρ ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Ο 54χρονος ήταν εδώ και αρκετό καιρό στο στόχαστρο της Ferrari, παρά τις συνεχόμενες διαβεβαιώσεις πως η θέση του Μπινότο δεν κινδυνεύει. Στην επίσημη ανακοίνωσή της, η Scuderia τόνισε πως ο Ιταλός παραιτήθηκε από το ρόλο του επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας.

Ματία Μπινότο

 

Όσο για τον Βασέρ, στο πλαίσιο του Grand Prix Άμπου Ντάμπι είχε δηλώσει σχετικά με τις φήμες που τον ήθελαν στη Ferrari: «Δεν θα σας πω τίποτα, αλλά θα τα μάθετε όλα αρκετά σύντομα».

Σύμφωνα με το formu1auno, ο Βασέρ είχε αυτοπροταθεί στη Ferrari και ήταν ανέκαθεν φαβορί για το ρόλο, μιας και είχε υπογράψει προσύμφωνο συνεργασίας.

«Ο Φρεντ Βασέρ ήταν πάντα το φαβορί για το ρόλο, είχε υπογράψει προσύμφωνο με τη Ferrari στο τέλος του καλοκαιριού. Οι πρώτες επαφές με τη Ferrari είχαν ξεκινήσει τον Ιούνιο, όταν αυτοπροτάθηκε στην ομάδα. Τότε έμαθε πως δεν θα είναι στα πλάνα της Sauber όταν η Audi θα αναλάβει την ομάδα. Οι συζητήσεις έγιναν πιο συχνές μετά το GP Ουγγαρίας», αναφέρει το δημοσίευμα.

Φρεντ Φασέρ

Σύμφωνα με τον Κάρλο Βαντσίνι του Sky Italia, οι αλλαγές στη Ferrari θα είναι αρκετές όταν αναλάβει ο Βασέρ : «Θα υπάρχει διαφορετική ιεραρχία στη Ferrari, θα ξεκαθαρίσουν οι ρόλοι. Ο Ράβιν Τζέιν θα έχει μεγαλύτερο λόγο στην επιλογή στρατηγικής. Οι μηχανικοί των οδηγών θα έχουν περισσότερες αρμοδιότητες. Ξέρουμε πως ο Ρικιάρντο Άνταμι είναι πολύ έμπειρος, ενώ ο αρχιμηχανικός του Σαρλ, θα έχει περισσότερες ευθύνες, δεν θα είναι απλά ένας διαμεσολαβητής ανάμεσα στο γκαράζ και τον οδηγό».

Ferrari F1

Φωτογραφίες: Ferrari, Sauber media

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!