MotoGP: Ο Μάρκεθ δεν θα μείνει στη Honda αν δεν διεκδικεί το πρωτάθλημα
Η σχέση του Μαρκ Μάρκεθ με τη Honda είναι μια σχέση ζωής. Ο Ισπανός αναβάτης είναι αναβάτης του HRC σε ολόκληρη την καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP, κάνοντας το ντεμπούτο του το 2013, όταν μάλιστα κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Η συνεργασία αυτή έφερε άλλους πέντε τίτλους, μαζί με με 59 νίκες, 100 παρουσίες στο βάθρο και 63 pole position.
Στο ξεκίνημα του 2020 ο Μάρκεθ υπέγραψε επέκταση του συμβολαίου του μέχρι και το 2024. Ωστόσο, η ίδια χρονιά ήταν και το ξεκίνημα του «Γολγοθά» του, καθώς ο σοβαρός τραυματισμός του στη Χερέθ, στον πρώτο αγώνα του 2020, τον άφησε για πολύ καιρό εκτός δράσης. Ύστερα από αλλεπάλληλες χειρουργικές επεμβάσεις και τρία χρόνια μακριά από τον καλό του εαυτό, το 2023 αναμένεται να βρίσκεται σε αρκετά καλή φυσική κατάσταση για να επανέλθει στο κορυφαίο επίπεδο.
Ωστόσο, οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει δεν προέρχονται μόνο από το ίδιο του το σώμα. Στα χρόνια που πέρασαν η ανταγωνιστικότητα της μοτοσικλέτας της Honda πήγαινε από το κακό στο χειρότερο, με αποκορύφωμα τη σεζόν του 2022, στην οποία το ιαπωνικό εργοστάσιο είδε το όνομά του στην τελευταία θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών.
Ακόμα πιο ανησυχητικό για τον Μάρκεθ είναι το γεγονός ότι τα πρώτα δείγματα από τη μοτοσικλέτα του 2023, που την οδήγησε στις δοκιμές της Βαλένθιας τον Νοέμβριο, δεν ήταν διόλου ενθαρρυντικά. Έτσι, ο Μάρκεθ βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Από τη μία έχει την πολύ στενή σχέση με τη Honda που περιγράψαμε παραπάνω. Από την άλλη όμως είναι ένας ακραία ανταγωνιστικός αθλητής, που έχει μοναδικό στόχο τη διεκδίκηση νικών και πρωταθλημάτων.
Συνεπώς, όταν το 2024 το παρόν συμβόλαιο του Μάρκεθ φτάσει στο τέλος του, ο Ισπανός, που θα είναι 31 ετών, θα πρέπει να πάρει μια πάρα πολύ σημαντική απόφαση. Και αν η μοτοσικλέτα της Honda δεν είναι αρκετά ανταγωνιστική, ο Μάρκεθ θα κοιτάξει αλλού για να βρει αυτό που ψάχνει.
Αυτήν την… προειδοποιητική βολή προς τη Honda την έριξε, μιλώντας στο motorsport.com: «Έχω τεράστιο σεβασμό στη Honda, γιατί τα δύο χρόνια του τραυματισμού μου, ο τρόπος που μου μίλησαν και με φρόντισαν ήταν πολύ ιδιαίτερος. Αλλά τώρα το μόνο που σκέφτομαι είναι να επιστρέψω στην κορυφή με τη Honda. Φυσικά, αν δεν μπορώ να το κάνω αυτό, γιατί δεν θα νιώθω ότι έχω τα κατάλληλα εργαλεία, θα προσπαθήσω να βρω το καλύτερο για εμένα. Και αυτό είναι κάτι που τους έχω πει ήδη. Θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον. Ποτέ δεν ξέρεις. Η Honda είναι αυτή που είναι και το όνειρό μου είναι να μείνω στη Honda. Αλλά ακόμα μεγαλύτερο είναι το όνειρό μου να κερδίσω πρωταθλήματα».
Αν ο Μάρκεθ αποφασίσει να φύγει από τη Honda δεν θα του λείψουν οι επιλογές. Όλα τα εργοστάσια θα δώσουν γην και ύδωρ για να εξασφαλίσουν τις υπηρεσίες του -ίσως- πιο ταλαντούχου ανθρώπου που ανέβηκε ποτέ σε μοτοσικλέτα MotoGP. Την καλύτερη πρώτη κίνηση, όμως, έχει κάνει η Ducati, που από φέτος ενέταξε στο δυναμικό της τον αδελφό του, Άλεξ Μάρκεθ, προσφέροντάς του μια θέση στην Gresini. Έτσι, ο Μαρκ θα έχει πληροφορίες από πρώτο χέρι για την ιταλική μοτοσικλέτα και η Ducati θα έχει μια άμεση γραμμή επικοινωνίας με τον Ισπανό.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!