Τι σχέση έχει ο κύκλος Miller με την υβριδική τεχνολογία
Πριν από 65 χρόνια, ο Αμερικανός μηχανολόγος Ράλφ Μίλερ κατέθετε μια ιδιαίτερη πατέντα στον κόσμο των κινητήρων. Η ιδέα του αποτελούσε μια πρόταση ώστε να βελτιστοποιηθεί η απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης και η βασική του αρχή ήταν να μεγιστοποιήσει την απόδοση αυξάνοντας το λόγο μεταξύ του έργου που παράγει ο κινητήρας κατά τη φάση της εκτόνωσης των καυσαερίων και της ενέργειας που απαιτείται για τη συμπίεση του μίγματος.
Ο τρόπος για να το πετύχει αυτό ήταν η καθυστέρηση στο κλείσιμο της βαλβίδας εισαγωγής κατά τη φάση της συμπίεσης. Στην περίπτωση του Μίλερ η προσθήκη στην εξίσωση συστημάτων υπερπλήρωσης (τούρμπο) επέτρεπε τη σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης με την κατανάλωση να παραμένει σχεδόν στα επίπεδα ενός κινητήρα diesel.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει βρει εφαρμογή πλέον και στα σύγχρονα υβριδικά αυτοκίνητα χάρη στους ηλεκτροκινητήρες. Η επιστροφή του κύκλου Miller έχει να κάνει με τον τρόπο που επεμβαίνει ο ηλεκτροκινητήρας προκειμένου να βοηθήσει τον θερμικό κινητήρα να αποδώσει καλύτερα. Ο υπερτροφοδοτούμενος κύκλος Miller στην υβριδική εποχή προσφέρει υψηλή απόδοση, άμεση απόκριση και ελαστικότητα σε ένα εξαιρετικά ευρύ πεδίο λειτουργία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα λειτουργίας στον κύκλο Miller όσον αφορά τη FIAT είναι το σύνολο 1.5Τ Hybrid 130hp που συναντάμε στα 500X και Tipo, αλλά και στα Jeep Renegade και Compass. Η απόδοση και οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες με το προγενέστερο σύνολο 1.3Τ 150hp, ωστόσο τα επίπεδα της κατανάλωσης είναι παρόμοια με εκείνα των diesel συνόλων της FIAT.
Τα πλεονεκτήματα του κύκλου Miller ολοκληρώνονται στην περίπτωση του συστήματος e-Hybrid από τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 20 ίππων που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το σύνολο δίνει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά, εξαλείφοντας και το μειονέκτημα του συγκεκριμένου κύκλου στις χαμηλές στροφές.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!