Formula 1: O Ράσελ προσαρμόστηκε πιο γρήγορα από τον Χάμιλτον στην W13

Formula 1: O Ράσελ προσαρμόστηκε πιο γρήγορα από τον Χάμιλτον στην W13
H Mercedes-AMG έχει τη δική της εξήγηση γιατί ο Τζόρτζ Ράσελ βρήκε γρήγορα τα πατήματά του στο χειρότερο μονοθέσιό της στην υβριδική εποχή της F1.

To 2022 μπορεί να χαρακτηριστεί και ως μια καταστροφική σεζόν για τη Mercedes-AMG στη Formula 1. Η ομάδα που κατέκτησε οκτώ συνεχόμενους τίτλους κατασκευαστών από το 2014 έως το 2021 δημιούργησε ένα πολύ κακό μονοθέσιο που δεν είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.

Οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα με την W13 E-Performance. O 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν αυτός που έκανε πειράματα με το set-up, ώστε οι μηχανικοί να βρουν λύσεις για να κάνουν το μονοθέσιο ταχύτερο. Μέχρι το τέλος της σεζόν, ήταν εκείνος που διεκδίκησε νίκες στους περισσότερους αγώνες, παρά το γεγονός πως ο νεαρός teammate του ήταν εκείνος που θριάμβευσε στη Βραζιλία.

Το 2023 είναι μια σεζόν που η Mercedes θέλει να επιστρέψει στην κορυφή και θέλει να μην επαναλάβει τα λάθη της περασμένης χρονιάς. Ο επικεφαλής μηχανολογίας της γερμανικής ομάδας, Άντριου Σόβλιν, μίλησε στο Autosport για τις δυσκολίες που είχαν οι Χάμιλτον και Ράσελ στην εξοικείωση με το μονοθέσιο του 2022: «Ο Λιούις βρέθηκε ξαφνικά σε μία περίοδο προσαρμογής με ένα μονοθέσιο, το οποίο αν απέδιδε όπως ήθελε, θα διεκδικούσε νίκη σε κάθε τριήμερο. Ο Τζορτζ ήρθε από τη Williams και η εμπειρία του από εκεί τον έφερε σε πλεονεκτική θέση να αντιμετωπίσει το μονοθέσιο που είχαμε στην αρχή της σεζόν. Ο Τζορτζ περίμενε μια διαφορετική εμπειρία από αυτή που είχε συνηθίσει, αλλά ήταν πολύ καλός στην αντιμετώπιση της πρόκλησης που είχε μπροστά του. Πιστεύω για να είμαι ειλικρινής στο πρώτο μέρος της σεζόν πιστεύω πως ήταν πιο εύκολο για τον Τζορτζ να προσαρμοστεί στο μονοθέσιο απ’ ότι ο Λιούις».

Λιούις Χάμιλτον

Επιπλέον ο Βρετανός μηχανικός έμεινε πολύ ευχαριστημένος από την αρμονική σχέση των οδηγών της Mercedes: «Ήταν πολύ ωραίο που από την αρχή της σεζόν οι δύο οδηγοί δούλεψαν για να κάνουν την ομάδα καλύτερη, μοιράστηκαν μάλιστα το φόρτο εργασίας που είχαν. Ο νούμερο ένα στόχος ήταν η βελτίωση του μονοθεσίου, όχι το ποιος θα τερματίσει πέμπτος και ποιος έκτος. Είναι πολύ ωραία η ωριμότητα που έδειξαν οι οδηγοί αλλά και το μηχανολογικό τμήμα που δούλεψε μαζί με τέτοιο τρόπο που ουσιαστικά σε φέρνει πιο κοντά στο σημείο που θες να είσαι από πλευράς απόδοσης».

Παρακολουθήστε στο παρακάτω βίντεο την ανασκόπηση του Gazzetta της σεζόν του 2022 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1, με τους Πάνο Σεϊτανίδη και Κώστα Παστρίμα.

Φωτογραφίες: Mercedes

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!