Nissan: «Bουτάει» στον κόσμο του metaverse

Nissan: «Bουτάει» στον κόσμο του metaverse

Κώστας Παστρίμας
Nissan: «Bουτάει» στον κόσμο του metaverse
Η Nissan μπαίνει στον ψηφιακό κόσμο του metaverse παρουσιάζοντας σε μια νέα πλατφόρμα μοντέλα και τεχνολογίες της.

Η λέξη Metaverse φυσικά δεν είναι καινούρια στον ψηφιακό κόσμο καθώς έχει εισβάλει σε πολλές πτυχές της καθημερινότητας. Τους τελευταίους μήνες παρατηρούμε και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ασχολούνται με τον Metaverse κόσμο, παρουσιάζοντας τις δικές τους πλατφόρμες τόσο για τα προϊόντα τους όσο και τις υπηρεσίες τους.

Η Nissan από τα μέσα του 2022 είχε ξεκινήσει να ασχολείται με το Metaverse και πλέον είναι έτοιμη να δώσει στους πελάτες της μια νέα πλατφόρμα για την προώθηση του εταιρικού της σκοπού: την προώθηση της καινοτομίας για τον εμπλουτισμό των εμπειριών των πελατών της, καθώς και την εξερεύνηση νέων τρόπων υποστήριξης τους. Η Nissan έχει αφουγκραστεί τις ανάγκες του κοινού στη νέα αυτή εποχή και με το δικό της Metaverse θέλει να πετύχει μια ιδιαίτερη αλληλεπίδραση με το κοινό.

Nissan

Το 2022 η Nissan αποκάλυψε στο Metaverse το Nissan Sakura, ένα ηλεκτρικό μίνι όχημα αποκλειστικά για την Ιαπωνία, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέπτυξε μια καμπάνια Metaverse για το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού Ariya. Μάλιστα, προσέλαβε πέντε καλλιτέχνες, από διαφορετικά υπόβαθρα, για να δημιουργήσουν εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των αντίστοιχων πόλεων τους, με βιώσιμο χαρακτήρα, για Μπέρμιγχαμ, Λονδίνο, Λιντς, Λίβερπουλ και Μάντσεστερ. Στην Ιταλία παράλληλα, ανακοίνωσε το e-POWER Metaverse στην
Decentraland στο οποίο οι επισκέπτες θα μπορούν να εξερευνήσουν το νέο κινητήριο σύνολο e-POWER, ενώ θα ανακαλύπτουν βασικά χαρακτηριστικά του νέου Nissan Qashqai.

 

Nissan Qashqai

Η Αντιπρόεδρος Brand & Customer Experience της Nissan AMIEO, Κοραλί Μούσι, σχολίασε. «Το metaverse προσφέρει απίστευτα νέες, συναρπαστικές και πολύτιμες ευκαιρίες για την Nissan. Ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε αυτήν την τεχνολογία και να εξερευνήσουμε τι επιφυλάσσει το μέλλον και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε τους πελάτες μας μαζί σε αυτό το ταξίδι».

Nissan

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!