Toyota RAV4 GR Sport: Ένα SUV με αθλητικό στιλ
Μία σειρά από επεμβάσεις, που δεν περιορίζονται στον αισθητικό τομέα, δέχτηκε το υβριδικό RAV4 προκειμένου να αποτελέσει μέλος της οικογένειας GR Sport. Το μεσαίο SUV προστίθεται σε σειρά μοντέλων της Toyota, από το Yaris έως το pick-up Hilux που διατίθενται στη συγκεκριμένη έκδοση. Έμπνευση αποτελεί η Toyota Gazoo Racing, ο αγωνιστικός βραχίονας της ιαπωνικής μάρκας.
Οι επεμβάσεις αρχίζουν από τη σχεδίαση, με λεπτομέρειες όπως η 3D γρίλια, το φινίρισμα σε σημεία όπως οι προφυλακτήρες, οι τροχοί 19 ιντσών αλλά και το λογότυπο GR. Στο εσωτερικό το χρώμα που κυριαρχεί είναι το μαύρο, σε συνδυασμό με λεπτομέρειες σε σκούρο γκρι, ενώ τα καθίσματα να έχουν επενδύσεις από σούετ και συνθετικό δέρμα.
Ο εξοπλισμός αναβαθμίζεται επίσης, με την προσθήκη ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων καθισμάτων αλλά και τη νέα έκδοση του Panoramic View Monitor. Πλέον περιλαμβάνει εικόνα κάτω από το αυτοκίνητο, βοηθώντας τον οδηγό να ελέγξει το έδαφος καθώς κάνει μανούβρες σε δύσκολα σημεία. Καλύτερης ποιότητας είναι η κάμερα οπισθοπορείας.
Ενισχυμένη είναι η ανάρτηση για καλύτερη απόκριση του RAV4 στις εντολές του οδηγού. Παράλληλα με τα σκληρότερα ελατήρια, έχουν γίνει επεμβάσεις στα αμορτισέρ για την καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών.
Το RAV4 GR Sport είναι διαθέσιμο σε δύο επιλογές κινητήρων, που συνδυάζονται με την τετρακίνηση AWD-i και το Trail Mode (αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης). Το full hybrid σύστημα κίνησης με τον 2.5 βενζίνης αποδίδει 222 ίππους και χαρίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα. Η Toyota ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 132 γρ/χλμ.
Το κορυφαίο RAV4 GR Sport με τεχνολογία PHEV εμφανίζει μέγιστη ισχύ 306 ίππων. Η μπαταρία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 75 χλμ., σε ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα. Εδώ η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα διαρκεί μόλις 6 δευτερόλεπτα.
Η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού είναι μακρά, περιλαμβάνοντας τεχνολογίες όπως το Pre-Collision System (PCS) που προειδοποιεί για κίνδυνο σύγκρουσης ακόμα και σε διασταυρώσεις και το Emergency Steering Assist (ESA) που στρίβει ελεγχόμενα το τιμόνι για την αποφυγή σύγκρουσης με άλλο όχημα ή πεζό/ποδηλάτη.
Photo Credits: Toyota
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!