MotoGP: Αν η Honda δεν βελτιωθεί κινδυνεύει να χάσει τη Repsol

Κώστας Παστρίμας
MotoGP: Αν η Honda δεν βελτιωθεί κινδυνεύει να χάσει τη Repsol
Ο ισπανικός Τύπος κρούει τον «κώδωνα του κινδύνου» για τη μακροβιότερη και πιο επιτυχημένη συνεργασία στο MotoGP.

Μια από τις μακροβιότερες και πιο επιτυχημένες συνεργασίες στο MotoGP, αλλά και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό γενικότερα, είναι αυτή ανάμεσα στη Honda και στη Repsol. Το ιαπωνικό εργοστάσιο και ο ισπανικός πετρελαϊκός κολοσσός «συναντήθηκαν» το 1995 και από τότε πηγαίνουν χέρι-χέρι, συλλέγοντας αμέτρητους τίτλους στην πορεία, που συνεχίζεται αδιάκοπα, καθώς η συνεργασία τους έχει ήδη ανανεωθεί μέχρι το τέλος του 2024.

Με τη χορηγία της Repsol και το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα στη μοτοσικλέτα της Honda ο Μαρκ Μάρκεθ έχει κατακτήσει τους έξι παγκόσμιους τίτλους του στο MotoGP, με τον τελευταίο από αυτούς να έρχεται το 2019. Έκτοτε όμως τα πράγματα δεν έχουν εξελιχθεί καλά για την ιαπωνική ομάδα.

Στα τρία χρόνια που έχουν περάσει από το τελευταίο πρωτάθλημα του Μάρκεθ, η Honda έχει πανηγυρίσει τη νίκη μόνο τρεις φορές. Ο τραυματισμός του Ισπανού σούπερσταρ στο χέρι και μια σειρά από μη ανταγωνιστικές μοτοσικλέτες δεν έχουν φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα και όπως φαίνεται η αγωνιστική αυτή παρακμή μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις, όπως την απώλεια της εμπιστοσύνης της Repsol, που εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες στηρίζει την ομάδα.

Repsol Honda

 

Ο Ρίκαρντ Γιόβε είναι Ισπανός δημοσιογράφος και σχολιαστής του MotoGP στο δίκτυο DAZN και πιστεύει ότι αν και αυτήν τη σεζόν η Honda δεν βελτιωθεί αισθητά και δεν είναι πιθανό να υπάρξουν σοβαρές επιπλοκές στη σχέση της με τη Repsol. Το HRC φέτος έχει τρεις Ισπανούς στις τάξεις του καθώς εντάχθηκαν σε αυτό οι δύο πρώην αναβάτες της Suzuki: ο Τζοάν Μιρ στην εργοστασιακή ομάδα και ο Άλεξ Ρινς στην LCR Honda

Ο Γιόβε έγραψε στο twitter: «Όπως το βλέπω, αν ο Μάρκεθ και ο Μιρ (ή ακόμα και η Ρινς) δεν καταφέρουν να παλέψουν για βάθρα και νίκες, όλο το βάτος της αποτυχίας θα πέσει στη μοτοσικλέτα. Αν η Honda δεν πλησιάσει τις Ducati και Aprilia και δεν δώσει στους αναβάτες της την ευκαιρία τουλάχιστον να μπουν στην πρώτη 5άδα, το αποτέλεσμα θα είναι ανησυχητικό. Επομένως, ακόμα και η Repsol, που είναι ο μεγαλύτερος και παλιότερος χορηγός στο MotoGP, θα μπορούσε να χάσει την πίστη της στη Honda».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!