Moto Guzzi V100 Mandello 2025: Η φίρμα του αετού εξελίσσεται τεχνολογικά (vid)

Νίκος Βιτσιλάκης
Moto Guzzi V100 Mandello 2025: Η φίρμα του αετού εξελίσσεται τεχνολογικά (vid)
Το V100 Mandello σηματοδότησε την έναρξη ενός δεύτερου συναρπαστικού αιώνα ιστορίας για τη Moto Guzzi και για το 2025 δέχεται αναβαθμίσεις και μια νέα επετειακή έκδοση.

Όλες οι εκδόσεις του Moto Guzzi V100 Mandello, που τροφοδοτούνται από τον δικύλινδρο συμπαγή μπλοκ κινητήρα των 1042 cc και 115Hp (ο οποίος πλέον συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του Euro 5+), επωφελούνται από βελτιώσεις που έγιναν στο κιβώτιο ταχυτήτων και έχουν ήδη εφαρμοστεί στο Adventure μοντέλο Stelvio, οι οποίες εξασφαλίζουν πιο ομαλές και λιγότερο θορυβώδεις αλλαγές σχέσεων. Μια άλλη νέα λεπτομέρεια, που ομοίως υπάρχει ήδη στο Stelvio, είναι το κεντρικό προστατευτικό ψυγείου, το οποίο ενσωματώνεται ιδανικά με τις γραμμές της μοτοσυκλέτας προστατεύοντας από πέτρες κλπ.

Moto Guzzi

Ένα βήμα μπροστά η έκδοση S

Ήδη εξοπλισμένη με ημιενεργή ανάρτηση Öhlins Smart EC 2.0, αμφίδρομο κιβώτιο ταχυτήτων Quick Shift, θερμαινόμενα γκριπ, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών TPMS και πλατφόρμα πολυμέσων Moto Guzzi MIA, από το 2025 αποκτά και το σύστημα PFF Rider Assistance Solution, προσφέροντας μία ακόμα πιο ολοκληρωμένη premium νότα στο μοντέλο. Αυτή η πρωτοποριακή πλατφόρμα υποβοήθησης αναβάτη, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο νέο Stelvio, αναπτύχθηκε από την Piaggio Fast Forward, βασίζεται στην τεχνολογία Imaging Radar 4D και κάνει την οδήγηση ασφαλέστερη σε όλες τις καταστάσεις χάρη στα συστήματα πληροφοριών Τυφλού Σημείου FCW (Forward Collision Warning, Blind Spot Information System (BLIS) και Lane Change Assist (LCA).

Moto Guzzi

 

Τα γραφικά και τα φινιρίσματα είναι επίσης νέα

Το V100 Mandello έρχεται σε δύο νέα μεταλλικά ματ χρώματα, το Blu Oceano και το Grigio Titanio, που συμπληρώνονται από μαύρες ματ ζάντες και μαύρες κυλινδροκεφαλές. Το V100 Mandello S είναι οπτικά πιο πλούσιο και διαθέτει δίχρωμη βαφή σε δύο χρωματικές παραλλαγές: Verde Ghiaccio και Rosso Lava. Οι ζάντες, οι κυλινδροκεφαλές και το πιρούνι είναι φινιρισμένα σε χρυσό.

Moto Guzzi

Έκδοση Wind Tunnel με επετειακό χαρακτήρα

Η σειρά V100 επεκτείνεται περαιτέρω με την άφιξη μιας πολύ ιδιαίτερης έκδοσης, η οποία υπογραμμίζει τους στενούς δεσμούς μεταξύ των μοτοσυκλετών της Moto Guzzi και της τεχνολογίας αιχμής: το V100 Mandello Wind Tunnel. Αυτή η τελευταία προσθήκη δημιουργήθηκε για να γιορτάσει την 70η επέτειο ενός εκπληκτικού μηχανικού έργου από τη Moto Guzzi, την αεροδυναμική σήραγγα που κατέπληξε τον κόσμο της μοτοσικλέτας τη δεκαετία του 1950 (λειτούργησε επίσημα στις 12 Απριλίου 1954), κάνοντας το “House of the Eagle” πρωτοπόρο της αεροδυναμικής. Κατά τη διάρκεια μιας εποχής που το σχήμα των φέρινγκ ήταν ουσιαστικά αποτέλεσμα εμπειρικών δοκιμών, η Moto Guzzi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που ακολούθησε μια επιστημονική προσέγγιση για τη δημιουργία αυτού του έργου, το οποίο φέρει την υπογραφή των Carlo και Giuseppe Guzzi.

Moto Guzzi

Η αεροδυναμική σήραγγα αντιπροσωπεύει ένα πραγματικό ορόσημο τόσο στην ιταλική όσο και στην παγκόσμια ιστορία της μοτοσικλέτας και εξακολουθεί να αποτελεί σύμβολο του ιστορικού εργοστασίου στο Mandello del Lario. Ανακαλεί μια πολύ σημαντική τεχνολογική κληρονομιά, η οποία εμπνέει τη Moto Guzzi στην κατασκευή κάθε μοντέλου που κατασκευάζει. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το V100 Mandello, μια συγκέντρωση καινοτομίας και την πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο με προσαρμοστική αεροδυναμική, ένα σύστημα που προσαρμόζει τη θέση των εκτροπέων στα πλάγια του ρεζερβουάρ ανάλογα με την ταχύτητα και τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης. Μέχρι τώρα, αυτή η τεχνολογία δεν είχε εξερευνηθεί στον κόσμο των δικύκλων. Επιτρέπει στις συνολικές διαστάσεις να παραμείνουν συγκρατημένες, προσφέροντας προστασία και άνεση μόνο όταν χρειάζεται και απαιτείται από τον αναβάτη. Το σχήμα του Mandello V100 αναπτύχθηκε επίσης μέσω περισσότερων από 200 ωρών υπολογισμών CFD και δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα. Το V100 Mandello Wind Tunnel διακρίνεται από το κόκκινο χρώμα με μαύρο το τμήμα υξς ουράς και το μπροστινό φτερό, ενώ το ρεζερβουάρ περιβάλλεται από κομψά μαύρα γραφικά στο πλάι και φέρει χρυσές λεπτομέρειες. Η ειδική έκδοση Wind Tunnel προσφέρει στάνταρ μια μεγάλη γκάμα τεχνικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένης της ημιενεργής ανάρτησης Öhlins Smart EC 2.0, της αδρανειακής πλατφόρμας, του Cornering ABS και του αμφίδρομου κιβωτίου Quick Shift, καθώς και της πλατφόρμας πολυμέσων Moto Guzzi MIA, TPMS αισθητήρα πίεσης ελαστικών και θερμαινόμενα γκριπ.

Moto Guzzi

Ένας όλο και πιο ολοκληρωμένος κατάλογος αξεσουάρ

Για το 2025 η γκάμα των αυθεντικών αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί για τη σειρά Mandello V100 είναι επίσης μεγαλύτερη από ποτέ, με την άφιξη μιας νέας ειδικής τσάντας ρεζερβουάρ και ενός νέου προστατευτικού για τον άξονα της τελικής μετάδοσης. Το πίσω ραντάρ του συστήματος PFF Rider Assistance Solution, το οποίο χρησιμεύει ως Σύστημα Πληροφοριών Τυφλού Σημείου (BLIS) καθώς και παρέχει τη λειτουργία Lane Change Assist (LCA), προσφέρεται ως αξεσουάρ στα V100 Mandello και V100 Mandello Wind Tunnel. Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης καθρέφτες οπισθοπορείας με ενσωματωμένα φώτα LED, τα οποία ανάβουν για να προειδοποιούν για πιθανούς κινδύνους.

Φωτογραφίες: Moto Guzzi

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!