Yamaha: Πρωτοπόρος και στις βιώσιμες πρώτες ύλες
Η Yamaha έχει ρίξει ιδιαίτερη βαρύτητα στον στόχο μηδενισμού των εκπομπών CO2 που έχει θέσει μέχρι το 2050 και δουλεύει εντατικά σε όλους τους τομείς προκειμένου να το πετύχει. Ήδη έχει συνάψει συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες που θα επιταχύνουν τις διαδικασίες και πρόσφατα ήρθε στο φως μια ακόμα πολύ σημαντική που αφορά το «πράσινο αλουμίνιο».
Η Yamaha ανακοίνωσε λοιπόν ότι ήρθε σε συμφωνία με έναν προμηθευτή αλουμινίου για την προμήθεια «πράσινου αλουμινίου» και άρχισε να το χρησιμοποιεί ως πρώτη ύλη για ανταλλακτικά σε μοτοσικλέτες από τον Φεβρουάριο του 2023. Αυτή είναι η πρώτη φορά που το «πράσινο αλουμίνιο» θα χρησιμοποιηθεί στις ιαπωνικές μοτοσικλέτες και η Yamaha σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τη χρήση της σε μοντέλα στο μέλλον.
Το «πράσινο αλουμίνιο» είναι αλουμίνιο που διυλίζεται χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για να εκπέμπει περίπου 60% λιγότερο CO2 στην κατασκευή του σε σύγκριση με το παραδοσιακά εξευγενισμένο αλουμίνιο. Τα εξαρτήματα αλουμινίου αντιπροσωπεύουν το 12% έως 31% του συνολικού βάρους οχήματος μιας μοτοσικλέτας, επομένως η υιοθέτηση του πράσινου αλουμινίου είναι μια αποτελεσματική προσέγγιση για τη μείωση των εκπομπών CO2.
Σε πρώτη φάση λοιπόν η Yamaha θα χρησιμοποιήσει πράσινο αλουμίνιο για ορισμένα εξαρτήματα μοτοσικλέτας μεγάλου κυβισμού με στόχο σε δεύτερη φάση να επεκτείνει τη χρήση του υλικού και σε άλλα σημεία της μοτοσικλέτας. Η Yamaha έχει θέσει ως στόχο τη μετάβαση στο 100% αειφόρα υλικά έως το 2050, όπως η υιοθέτηση περισσότερων υλικών ρητίνης φυτικής προέλευσης, η ανάπτυξη ανακυκλώσιμου πολυπροπυλενίου και η υιοθέτηση πράσινων υλικών και άλλων ανακυκλωμένων υλικών για τις μοτοσικλέτες της που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!