WEC, Δοκιμές Σίμπρινγκ Ημέρα 2η: Η Toyota έδειξε το δρόμο
Η νέα σεζόν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) είναι προ των πυλών και την περιμένουμε όλοι με αγωνία, αφού νέα αγωνιστικά ανεβάζουν τον αριθμό συμμετοχών στην κορυφαία κατηγορία σε διψήφια νούμερα.
Όλες οι ομάδες συγκεντρώθηκαν για πρώτη φορά μαζί στην πίστα του Σίμπρινγκ για τον καθιερωμένο Πρόλογο, όπου δύο ημέρες γεμάτες δράση έδωσαν την ευκαιρία σε όλους να κάνουν τις τελευταίες τους προετοιμασίες ενόψει της σεζόν του 2023. Έπειτα από δύο ημέρες δοκιμών, η Toyota ήταν αυτή που κατέκτησε την κορυφή στους χρόνους.
Hypercar on the hunt#GoHyper #ToyotaGAZOORacing #PushingTheLimitsForBetter #WECPrologue #GR010HYBRID pic.twitter.com/TP6RlOJfY8
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) March 12, 2023
Hypercar
Ταχύτερος ήταν ο Μπρέντον Χάρτλεϊ της Toyota Gazoo Racing με το #8 GR010 Hybrid Hypercar με χρόνο στο 1:48,216. Ωστόσο δεν κατάφερε να ξεπεράσει το χρόνο του Σαββάτου - για μόλις οκτώ χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στη 2η θέση βρέθηκε το #7 αγωνιστικό της ιαπωνικής ομάδας, με τον Μάικ Κόνγουεϊ στο τιμόνι.
Η Cadillac Racing με το #2 V-Series.R ήταν και πάλι η ομάδα που πλησίασε περισσότερο την Toyota. Τη δεύτερη ημέρα ο Ρίτσαρντ Ουέστμπρουκ σημείωσε επίδοση στο 1:48,890. Πολύ κοντά του και συγκεκριμένα μισό δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργή, ήταν η πρώτη 963 της Porsche Penske Motorsport και συγκεκριμένα η #5 του Μίκαελ Κρίστενσεν.
Στην 6η θέση της κατάταξης ήταν η #50 Ferrari 499P του Νίκλας Νίλσεν, με τη διαφορά του από την Toyota να είναι 1 μόλις δευτερόλεπτο. Η ιταλική ομάδα αντιμετώπισε προβλήματα με το δεύτερο αγωνιστικό, το οποίο είχε έξοδο στη στροφή 1 και θα χρειαστεί αλλαγή σασί πριν το ξεκίνημα του αγωνιστικού τριημέρου αυτή την εβδομάδα.
Η Peugeot σημείωσε με το #94 τον ταχύτερο γύρο της στο πρωινό σκέλος της δεύτερης ημέρας και ήταν 1,3 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Οι Γάλλοι είχαν κι αυτοί προβλήματα, με το έτερο αγωνιστικό τους να έχει δυσλειτουργία στο κιβώτιο. Στις δύο τελευταίες θέσεις της κατηγορίας ήταν τα ιδιωτικά Le Mans Hypercars των Floyd Vanwall Racing και Glickenhaus.
LMP2
Στην LMP2 είχαμε τέσσερα διαφορετικά αγωνιστικά στις τέσσερις πρώτες θέσεις σε συνδυασμένα αποτελέσματα. Ταχύτερη ήταν η United Autosports με τον Φελίπε Αλμπεκέρκι στο #22 Oreca 07 να γράφει χρόνο στο 1:50,577. Στη 2η θέση ήταν η Team WRT, με τον Ρόμπερτ Κουμπίτσα να είναι δύο δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Πορτογάλο.
Το #48 της Hertz Team Jota ήταν την 4η θέση μπροστά από το #28 της Jota που έκλεισε την πρώτη 5άδα.
H κατηγορία είναι στην τελευταία της σεζόν στο WEC, καθώς από το 2024 το πρωτάθλημα θα διαθέτει μόνο δύο κατηγορίες. Η Team Jota αναμένεται να συμμετάσχει στην κατηγορία Hypercar από το δεύτερο αγώνα στην Πορτογαλία, ενώ η Team WRT, η Alpine, η Vector Sport και η Prema έχουν εξασφαλισμένα προγράμματα στη μεγάλη κατηγορία από την επόμενη χρονιά.
GTE
Στη μοναδική κατηγορία GTE του πρωταθλήματος, η ταχύτερη ομάδα της ημέρας και συνολικά των δοκιμών ήταν η Project 1 με Porsche 911 RSR. O Ματέο Καϊρόλι στο τιμόνι του #56 αγωνιστικού σημείωσε ταχύτερη επίδοση στο 1:59,170. Στη 2η θέση ήταν η #86 Porsche της GR Racing, ενώ στην 3η θέση βρέθηκε η #83 Ferrari 488 της Richard Mille Racing.
Η πρεμιέρα του WEC στο Σίμπρινγκ θα πραγματοποιηθεί στις 17 Μαρτίου με τον αγώνα των 1000 Μιλίων.
Αποτελέσματα 2η Ημέρα πρωί
Αποτελέσματα 2η Ημέρα απόγευμα
Φωτογραφίες: Toyota, WEC media
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!