BMW R18 Heavy Duty: Το customizing στα καλύτερά του
Όταν η BMW Motorrad αποφάσισε να κατασκευάσει την R18 στο πίσω μέρος του μυαλού των Γερμανών ήταν το customizing και όλη η κουλτούρα που συνοδεύει αυτόν τον τομέα των δυο τροχών. Από τότε αμέτρητα σχέδια της R18 έχουν βρει τον δρόμο της δημοσιότητας και τα περισσότερα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν συνεχίζουμε να πέφτουμε μπροστά σε μοναδικά custom μοντέλα της BMW R18. Αυτήν τη φορά το σχέδιο μας έρχεται από την Αμερική και τον θρυλικό Φρέντ Κόντλιν. Για περισσότερα από 40 χρόνια, ο Κόντλιν έχει εστιάσει στο customizing μοτοσικλετών, είτε πρόκειται για ριζικά τροποποιημένες δημιουργίες είτε για εξελιγμένα νέα σχέδια. Για πρώτη φορά αποφάσισε να συνεργαστεί με τον γιο του Λεν και δημιούργησαν την εκθαμβωτική R18 B Heavy Duty.
Η μοτοσικλέτα παρουσιάστηκε στο Daytona Bike Week στη Φλόριντα και αμέσως τράβηξε τα βλέμματα των επισκεπτών. Με εξαίρεση τον θηριώδη boxer κινητήρα των 1.803 κ.εκ. πατέρας και γιος προχώρησαν σε ριζικές αλλαγές στη μοτοσικλέτας κατασκευάζοντας από την αρχή το ρεζερβουάρ, το υποπλαίσιο, και το κοστούμι. Χαρακτηριστικά είναι τα φτερά στο πάνω μέρος των κυλίνδρων, το εμπρός φτερό και η καρίνα στο κάτω μέρος, ενώ η σέλα είναι σχεδιασμένη από τον Λεν Κόντλιν.
Όσο για τον χρωματισμό, η μοτοσικλέτα είναι βαμμένη στο χέρι με λεπτές ρίγες και ένα σχέδιο στον πίσω προφυλακτήρα που δημιουργήθηκε μέσω αερογράφου συνδυάζοντας την Κόντλιν και τα «100 χρόνια BMW Motorrad». O ίδιος ο Κόντλιν σχολίασε «Ανακατασκευάσαμε πλήρως τους πάνω σωλήνες για να χαμηλώσουμε τη γραμμή της σιλουέτας και συνεπώς το ύψος της σέλας της R 18 B. Επίσης, ξαναφτιάξαμε την κεφαλή της βάσης του τιμονιού και τους τριπλούς σφιγκτήρες, έτσι ώστε να ταιριάζει ο τροχός παρά την αλλαγμένη γωνία του τιμονιού και η μοτοσυκλέτα να έχει καλή κατευθυντικότητα».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!