Η Lamborghini Revuelto έρχεται με 1.015 υβριδικά άλογα
Η νέα, υβριδική Lamborghini είναι επιτέλους εδώ: το όνομα της είναι Revuelto και όπως μαρτυρά το όνομά της που στα ισπανικά σημαίνει «μαχόμενος ταύρος», έρχεται για να συγκλονίσει.
Είναι το πρώτο τέκνο της ιταλικής μάρκας με υβριδικό κινητήριο σύνολο. Από τη μία εφοδιάζεται με έναν V12 – είναι μόλις το έκτο μοντέλο της με τέτοιο κινητήρα τα τελευταία 60 χρόνια. Αυτός συνεργάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Συγκεκριμένα, ο ένας πάει χέρι-χέρι με τον 6.5 λίτρων βενζινοκινητήρα, που αποτελεί εξελιγμένη έκδοση αυτού που έδινε ώθηση στην Aventador.
Είναι ο ισχυρότερος V12 σε όχημα δρόμου της μάρκας από τη Σαντ’ Άγκατα, αφού προσφέρει ισχύ της τάξης των 825 PS και ροπή που αγγίζει τα 725 Nm! Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η ισχυρότερη Aventador, η LP780-4 Ultimae, είχε 780 PS! Μιλάμε λοιπόν για σημαντική αναβάθμιση πριν καν μπουν στο παιχνίδι τα ηλεκτρικά μοτέρ!
Σε αυτό το μέτωπο, το ένα είναι τοποθετημένο δίπλα στη μετάδοση 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη και συνεισφέρει στην κίνηση του πίσω άξονα. Τα άλλα δύο είναι τοποθετημένα στον εμπρός άξονα και προσφέρουν 150 επιπλέον ίππους. Η παρουσία τους εκεί εξασφαλίζει τετρακίνηση ενώ εντός αστικού τοπίου και σε mode EV, ο κάτοχος της Revuelto μπορεί να κινείται με κίνηση εμπρός και 180 PS στη διάθεσή του.
Κάνοντας τα μαθηματικά, η συνολική ισχύς φτάνει στα 1.015 PS (ή αν προτιμάτε 1.001 hp). Εντυπωσιακό; Που να δείτε και τις επιδόσεις! Η επιτάχυνση 0-100 χιλιόμετρα/ώρα επιτυγχάνεται σε 2.5 δευτερόλεπτα, πιάνει τα 200 από στάση σε λιγότερα από 7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χιλιόμετρα την ώρα.
Η μπαταρία 3.8 kWh φορτίζει εντός 30 λεπτών με τροφοδοσία 7 kW ή εντός μόλις 6 λεπτών, χρησιμοποιώντας τον θηριώδη V12 ως γεννήτρια.
Αισθητικά η Revuelto παραμένει πιστή στο σχεδιαστικό DNA της μάρκας και «φωνάζει» πως πρόκειται για μετενσάρκωση της Aventador. Γωνίες παντού, με πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, φωτεινή υπογραφή σε μοτίβο Υ στα DRL φωτιστικά σώματα, θέα στον κινητήρα και διπλές εξαγωνικές απολήξεις εξάτμισης συνθέτουν το παζλ της οπτικής πανδαισίας.
Οι Ιταλοί έχουν χρησιμοποιήσει παντού ανθρακονήματα, ώστε να κρατήσουν το συνολικό βάρος στα 1772 κιλά. Από πλευράς αεροδυναμικής, πέρα από τον επιβλητικό διαχύτη, έχει γίνει αρκετή δουλειά στο πάτωμα ενώ έχουν τοποθετήσει ενεργή πίσω αεροτομή, που αλλάζει θέσει είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα σε κάποια mode λειτουργίας της Revuelto. Η Lamborghini κάνει λόγο για αύξησης της παραγωγής κάθετης δύναμης στο εμπρός μέρος κατά 33% και στο πίσω κατά 74% σε σχέση με την Ultimae.
Περνώντας στον εσωτερικό κόσμο της νέας Lamborghini, συναντάμε πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών και οθόνη 8.4 ιντσών για το σύστημα infotainment, ενώ μπροστά από το κάθισμα του συνεπιβάτη, υπάρχει και μία ακόμα ψηφιακή λωρίδα με πληροφορίες.
Ένας περιστροφικός διακόπτης επιλέγει mode λειτουργίας ανάμεσα στα Città, Strada, Sport και Corsa, τα οποία προσαρμόζουν κάθε κομμάτι της Revuelto (μετάδοση, κινητήρα, αναρτήσεις κ.α.) στις εκάστοτε απαιτήσεις. Από την άνετη μετακίνηση έως τη φουλ επίθεση.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!