Ducati 749: Η κάμπια που έγινε πεταλούδα
Όταν η Ducati αποφάσισε πίσω στο 2003 να αντικαταστήσει το θρυλικό superbike της 916 κάλεσε τον σχεδιαστή Πιέρ Τερμπλάνς να αναλάβει το νέο project. Το αποτέλεσμα ήταν η παρουσίαση ενός αμφιλεγόμενου νέου μοντέλου που ονομάστηκε 999 και 749 στην supersport έκδοσή του το οποίο προκάλεσε αμέτρητα αρνητικά σχόλια ανάμεσα στους φίλους της ιταλικής μάρκας.
Η μοτοσικλέτα κατηγορήθηκε ότι ήταν αισθητικά κατώτερη της 916 και πολλοί ήταν εκείνοι που την απαρνήθηκαν περιμένοντας την επόμενη αναβάθμιση της Ducati. Παρόλα αυτά η 749 και η 999 ήταν πολύ ιδιαίτερη σχεδιαστικά, δεν έμοιαζε με καμία άλλη μοτοσικλέτα στην κατηγορία και στην πίστα ήταν ότι πιο γρήγορο μπορούσε να έχει κάποιος στα χέρια του εκείνη την εποχή.
Για εκείνους που έχουν ακόμα στο γκαράζ τους μια 749 η SportClassic τους δίνει μια καλή ιδέα του πως να μεταμορφώσουν την μοτοσικλέτα τους σε κάτι το απίστευτο. Η εταιρία από την Εσθονία παρέλαβε μια σχεδόν κατεστραμμένη Ducati 749 και έβαλε στόχο να την κάνει ένα μοναδικό cafe racer. Το πλαίσιο παρέμεινε ίδιο και οι αλλαγές ξεκίνησαν από τις τιμονόπλακες οι οποίες κατασκευάστηκαν με CNC και τοποθετήθηκε ένα πιρούνι Ohlins από Aprilia RSV.
Στο πίσω μέρος έχει χρησιμοποιηθεί ένα μονόμπρατσο ψαλίδι από το MV Agusta Brutale με μια υπέροχη ζάντα του ιταλικού μοντέλου. Το κουστούμι αφαιρέθηκε και μπήκε ένα μίνιμαλ μισό φέρινγκ από Paul Smart 1000 εμπρός και ένα ακόμα πιο μικροκαμωμένο πίσω μονόσελο αγωνιστικού τύπου. Ο κινητήρας βελτιώθηκε και αποδίδει 116 ίππους με επεμβάσεις στα εσωτερικά του εξαρτήματα και στα ηλεκτρονικά, ενώ τοποθετήθηκε μια εξάτμιση της Akrapovic χειροποίητη. Κάπως έτσι λοιπόν μπορεί να (ξανά)αγαπηθεί η αμφιλεγόμενη 749.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!