Formula 1: Τι αλλάζει το βάθρο στο πλάνο της Mercedes;
H Mercedes-AMG ξεκίνησε μία ακόμα σεζόν με το αριστερό. Η W14 E Performance μπορεί να μη ταλαιπωριέται από αεροδυναμικά παραγόμενες ταλαντώσεις όπως η προκάτοχό της, ωστόσο το κοινό τους στοιχείο είναι πως υστερούν σημαντικά σε απόδοση έναντι των μονοθεσίων της Red Bull Racing.
Όσα είδε από νωρίς η γερμανική ομάδα, ανάγκασε τον επικεφαλής της, Τότο Βολφ, να προχωρήσει σε δημόσια παραδοχή πως θα πρέπει να αλλάξει η σχεδιαστική φιλοσοφία του μονοθεσίου της για να μπορέσει να επιστρέψει στις μάχες της κορυφής.
Στην Αυστραλία τα «ασημί βέλη» ήταν άκρως ανταγωνιστικά. Σημείωσαν τον δεύτερο και τον τρίτο καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, με τους Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον αντίστοιχα. Στο ξεκίνημα του αγώνα του Άλμπερτ Παρκ βρέθηκαν για λίγο στο 1-2 και το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στο μεσαίο σκαλί του βάθρου.
Άμεσα, πολλοί έσπευσαν να αναρωτηθούν αν αυτή η εμφάνιση κι αυτό το αποτέλεσμα, αλλάζει κάτι στα πλάνα της Mercedes. Και η απάντηση ήρθε διά στόματος Βολφ.
«Δε θέλω να αλλάξω τους στόχους μας ακόμα. Θέλω πάντα να πιστεύω πως είμαστε εδώ για να μαχόμαστε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, ακόμα κι αν αυτό δεν μοιάζει ρεαλιστικό. Όμως, είμαστε ακόμα στο ξεκίνημα της σεζόν, θέλω να εξασφαλίσω πως όλοι στην ομάδα έχουν κίνητρα ώστε να κάνουν την καλύτερη δυνατή δουλειά. Έχουμε πολλές καινοτομίες στα σκαριά, η σχεδιαστική διάταξη του μονοθεσίου θα αλλάξει στην Ίμολα και θα δούμε τι θα φέρει αυτό το βήμα», είπε ο Αυστριακός μιλώντας στην ιταλική έκδοση του motorsport.com.
Μετά από τους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν του 203, η Mercedes είναι τρίτη στη βαθμολογία των κατασκευαστών, με 56 βαθμούς. Εννέα λιγότερους από τη δεύτερη Aston Martin και τριάντα περισσότερους από την τέταρτη Scuderia Ferrari.
Φωτογραφίες: Mercedes-AMG F1
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!