F1 - Η Audi θυσιάζει τα υπόλοιπα αγωνιστικά της προγράμματα
To 2026 είναι κάτι λιγότερο από τρία χρόνια μακριά, όμως όλοι οι κατασκευαστές της Formula 1 ετοιμάζονται πυρετωδώς για τη νέα εποχή του σπορ. Ένας εξ’ αυτών είναι η Audi, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς της Sauber Motorsport.
Λίγα 24ωρα μετά το Grand Prix Μ. Βρετανίας, ο γερμανικός κολοσσός προχώρησε σε μία άκρως σημαντική απόφαση. Με ανακοίνωσή της, η Audi σταματά όλες τις εργοστασιακές της δραστηριότητες σε κατηγορίες όπως το Ράλλυ Ντακάρ, τους αγώνες αντοχής GT2 και GT3 και το DTM, αρχής γενομένης από το 2024.
Το στρατηγικό πλάνο έγινε γνωστό σε όλες τις ομάδες και τους οργανισμούς που συνεργάζονται με την Audi Sport και έχουν εργοστασιακή υποστήριξη. Το πρόγραμμα στο Ντακάρ θα ολοκληρωθεί μετά τον αγώνα του 2024. Όσον αφορά το Audi R8 GT3, το ομολογκάρισμα του αγωνιστικού αυτοκινήτου θα επεκταθεί μέχρι το 2026, ώστε να συνεχίσει να παίρνει μέρος στα μεγαλύτερα πρωταθλήματα με ιδιωτικές πλέον ομάδες.
Παράλληλα, αυτό θα οδηγήσει τους εργοστασιακούς οδηγούς της Audi Sport να αναζητήσουν αλλού στέγη από την επόμενη χρονιά.
Τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής της γερμανικής φίρμας που πλέον εστιάζει πλήρως στη Formula 1 και την είσοδό της στο σπορ το 2026. Τον Σεπτέμβριο θα υπάρξουν τεράστιες αλλαγές στο εσωτερικό της μάρκας, με τον Γκέρνοτ Ντόλνερ να αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στη θέση του Μάρκους Ντούσμαν.
Τους τελευταίους μήνες, η Audi πραγματοποιεί πολυάριθμες προσλήψεις στο τμήμα κινητήρων της. Παράλληλα με την εξαγορά της Sauber, ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στο εργοστάσιο του Χίνβιλ ώστε να εκσυγχρονιστούν οι εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός του.
Στόχος είναι όταν η ομάδα μεταμορφωθεί σε Audi Sport από το 2026, να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μίας κορυφαίας ομάδας της Formula 1.
Φωτογραφίες: Audi
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!