MotoGP: H KTM έχει βάλει στο μάτι την LCR (για να βολέψει τον Μάρκεθ)
Συνταρακτικές εξελίξεις στον κόσμο του MotoGP, καθώς η KTM, με τη βοήθεια της Red Bull, επιδιώκει να αποκτήσει τις δύο θέσεις στο grid που έχει η ομάδα LCR για τη σεζόν του 2024, όπως αναφέρει το γερμανικό SPEEDWEEK. Η ΚΤΜ έχει ένα μεγάλο πρόβλημα αυτήν την εποχή: διαθέτει πέντε αναβάτες έτοιμος να τρέξουν στο MotoGP αλλά μόνο τέσσερις μοτοσικλέτες για να τους τοποθετήσει.
Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο, αν πιστέψουμε τις φήμες ότι ο Μαρκ Μάρκεθ είναι πολύ κοντά στο να ενταχθεί στο δυναμικό της αυστριακής ομάδας. Εδώ και αρκετούς μήνες κυκλοφορούν όλοένα και εντονότερες φήμες ότι ο Μάρκεθ θα αλλάξει ομάδα και κατασκευαστή. Όμως τώρα φαίνεται να υπάρχει ένα αναπάντεχο σενάριο που μπορεί να το κάνει πιο εύκολο τόσο για τον Μάρκεθ όσο και για τον πολύ ταλαντούχο Πέντρο Ακόστα.
Μετά από μία περίοδο που βρισκόταν στην κορυφή του MotoGP, ο Μάρκεθ έχει αντιμετωπίσει δύσκολες στιγμές μετά από πολλαπλούς τραυματισμούς και ατυχήματα. Φαίνεται να έχει αποδεχτεί πλέον πως το συμβόλαιό του με το HRC ήταν λάθος, παρά το υψηλό ετήσιο ποσό που του προσφέρει. Οι πιθανότητες να συνεχίσει στην Honda είναι μικρές, καθώς και άλλοι κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες του.
Εν τω μεταξύ, η Red Bull και η KTM αναζητούν εναλλακτικές λύσεις. Η ΚΤΜ είχε και φέτος κάνει αίτηση να καταλάβει τις θέσεις που έμειναν κενές μετά την αποχώρηση της Suzuki αλλά πήραν αρνητική απάντηση από την Dorna, καθώς οι θέσεις αυτές προορίζονται για πιθανή εργοστασιακή είσοδο κάποια στιγμή στο μέλλον.
Έτσι, εξετάζουν τη λύση να συνεταιρισθούν με κάποια από τις υπάρχουσες ιδιωτικές ομάδες και οι ματιές τους έχουν στραφεί προς την LCR. Μετά από πολλές διαπραγματεύσεις, υπάρχει πρόταση να συνεργαστούν και η ομάδα του Λούτσιο Τσεκινέλο, που τα τελευταία 18 χρόνια τρέχει με τη Honda, από το 2024 να τρέχει με μοτοσικλέτες της ΚΤΜ. Οι αναβάτες που προτείνονται είναι ο Μαρκ Μάρκεθ και ο ανερχόμενος Πέντρο Ακόστα.
Αν συμβεί αυτό, η ΚΤΜ θα έχει έξι μοτοσικλέτες στο grid: τις δύο εργοστασιακές με τους Τζακ Μίλερ και Μπραντ Μπίντερ, τις δύο GasGas με τους Πολ Εσπαργκαρό και Αουγκούστο Φερνάντες και την LCR με το δίδυμο που προαναφέρθηκε. Η Pierer-Gruppe, η μητρική εταιρεία της ΚΤΜ, παίζει κρίσιμο ρόλο στις διαπραγματεύσεις και φαίνεται να υποστηρίζει αυτήν την προσπάθεια.
Η μετάβαση της LCR από τη Honda στην ΚΤΜ θα γίνει ακόμα πιο εύκολη αν πραγματοποιηθεί το σενάριο που θέλει τον Άλεξ Ρινς να μετακομίζει στη Yamaha το 2024. Ο Ισπανός, που φέτος έχει πάρει τη μοναδική νίκη της Honda, στις ΗΠΑ, έχει συμβόλαιο με τo HRC και θα είναι δυσκολότερο για την LCR να αλλάξει κατασκευαστή με αυτόν στις τάξεις της.
Οι διαπραγματεύσεις πάντως, σύμφωνα με το SPEEDWEEK, βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, και είναι πιθανό να δούμε μια εντυπωσιακή αλλαγή στο τοπίο του MotoGP για την επόμενη σεζόν.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!