Lamborghini και Ducati ενώνουν τις δυνάμεις τους με φόντο την ασφάλεια (vid)
Οι τεχνολογίες συνδεσιμότητας μεταξύ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στους δρόμους έχουν προχωρήσει σημαντικά και τα εργοστάσια πλέον έχουν να παρουσιάσουν πρωτοποριακές λύσεις σε αυτόν τον τομέα. Στη διάρκεια του Demo Event της οργάνωσης Connected Motorcycle Consortium η Ducati σε συνεργασία με την Lamborghini παρουσίασαν μια νέα τεχνολογία επικοινωνίας Vehicle-to-Vehicle.
Το Connected Motorcycle Consortium (CMC) είναι μια διεθνής ένωση κορυφαίων κατασκευαστών δίτροχων που στοχεύει να συμπεριλάβει τις μοτοσικλέτες στο μέλλον της συνδεδεμένης κινητικότητας για τη βελτίωση της ασφάλειας των μοτοσικλετιστών. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ερευνούν και αναπτύσσουν τεχνολογίες επικοινωνίας Vehicle to Vehicle (V2V) εδώ και χρόνια.
Η CMC εργάζεται επίσης για την προσθήκη πληροφοριών που αποστέλλονται από μοτοσικλέτες (που έχουν διαφορετικές ανάγκες και δυναμική), ώστε αυτές να μπορούν να τυποποιηθούν στο μέλλον όταν η τεχνολογία είναι ενσωματωμένη σε ολόκληρο τον στόλο μοτοσικλετών και αυτοκινήτων που κυκλοφορούν.
Για να αποδείξει την αποτελεσματικότητα των συστημάτων που ερευνώνται και αναπτύσσονται, η Lamborghini βοήθησε την Ducati στο δοκιμαστικό στάδιο του έργου παρέχοντας ένα Urus για προσομοιώσεις περιπτώσεων χρήσης.
Η Ducati αποφάσισε να εξετάσει τις τρεις πιο κρίσιμες και επικίνδυνες περιπτώσεις ατυχημάτων, δηλαδή αυτές που τοποθετούν τις μοτοσικλέτες σε μια ασαφή θέση σε σχέση με τα αυτοκίνητα που έρχονται ή αυτές που βάζουν τους μοτοσικλετιστές σε μια κατάσταση όπου δεν έχουν ορατότητα για το τι συμβαίνει μπροστά.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, η επικοινωνία μεταξύ οχημάτων που είναι ενσωματωμένοι με αισθητήρες στο όχημα θα μπορούσε να συμβάλει στη μείωση του αριθμού των ατυχημάτων. Η τεχνολογία εξελίχθηκε από την Ducati σε συνεργασία με αρκετούς προμηθευτές. Το πρωτότυπο έχει μια πρόσθετη οθόνη στη μοτοσικλέτα που δείχνει προειδοποιητικά σήματα που μπορούν να ενημερώσουν τον μοτοσικλετιστή για οποιονδήποτε κίνδυνο. Οι περιπτώσεις που αναλύθηκαν και επιδείχθηκαν στην πίστα Λάουσιτζρινγκ στη Γερμανία από την Ducati και τη Lamborghini ήταν IMA (Υποβοήθηση σε διασταυρώσεις), LTA (Υποβοήθηση στις αριστερές στροφές) και DNPW (Ειδοποίηση κινδύνου σε περίπτωση προσπέρασης).
Δείτε το βίντεο της παρουσίασης
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!