Έκθεση αυτοκινήτου: 10+1 νέα SUV
- BYD Atto3
- Dacia Spring
- Ford Explorer
- Hyundai Kona
- Jeep Avenger
- Maserati Grecale
- MG ZS
- Nissan Ariya
- Renault Megane E-Tech Electric
- Tesla Model Y
- Volvo EX30
Η έκθεση «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY 2023» αποτελεί το επίκεντρο του χώρου του αυτοκινήτου αυτές τις μέρες. Στο Κλειστό Γήπεδο Παλαιού Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) εκτίθενται δεκάδες νέα μοντέλα, ανάμεσα στα οποία και αρκετά SUV.
Η έκθεση - της οποίας χορηγός επικοινωνίας είναι το Gazzetta - είναι ανοικτή Δευτέρα-Παρασκευή από τις 3 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ και το Σαββατοκύριακο 30 Σεπτεμβρίου - 1 Οκτωβρίου από τις 10 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.
Στα περίπτερα των εταιρειών οι επισκέπτες θα δουν αρκετά νέα SUV. Ξεχωρίσαμε 10+1 προτάσεις, από προσιτά SUV για την ελληνική οικογένεια έως πολυτελή μοντέλα και από αμιγώς ηλεκτρικά έως συμβατικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
BYD Atto3
Tο Atto 3, το οποίο βασίζεται στην e-Platform 3.0 της κινεζικής BYD, είναι ένα compact SUV μήκους 4,45 μέτρων και μεταξονίου 2,72 μέτρων. Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και ψηφιακό, προσφέροντας κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Μπορεί να φιλοξενήσει 5 επιβάτες και αποσκευές με όγκο έως 440 λίτρα.Το Atto 3 εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 60,48 kWh. Η BYD ανακοινώνει αυτονομία 420 χλμ. σε μεικτό κύκλο και 565 χλμ. για χρήση στην πόλη. Στην Ελλάδα διατίθεται από την εταιρεία ενοικίασης και leasing Sixt.
Dacia Spring
Το αστικό crossover έχει μήκος 3,73 μέτρα, εσωτερικό για 4 επιβάτες και χώρο αποσκευών 290 λίτρα. Στην Ελλάδα το Spring διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Extreme, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον νέο ηλεκτροκινητήρα 65 ίππων και 113 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και καλύτερη ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία. Η αυτονομία είναι 220 χλμ. σε μεικτό κύκλο και 310 χλμ. στην πόλη (WLTP), χάρη στην μπαταρία 26,8 kWh.
Ford Explorer
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο crossover συμβολίζει τη νέα αρχή που θέλει να κάνει η Ford. Το Explorer φθάνει σε μήκος τα 4,46 μέτρα και κάνει χρήση της πλατφόρμας ΜΕΒ του Volkswagen Group. Η καμπίνα των επιβατών έχει θέσεις για 5, ενώ ο χώρος αποσκευών φθάνει σε όγκο τα 470 λίτρα. H πισωκίνητη έκδοση θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 170 ή 286 ίππων, ενώ η τετρακίνητη (με δύο ηλεκτρικά μοτέρ) αγγίζει τους 340 ίππους. Η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά τα 500 χλμ. με την μεγάλη μπαταρία, ενώ μέσω ταχυφορτιστή η διαδικασία φόρτισης 10-80% ολοκληρώνεται σε 25 λεπτά.
Hyundai Kona
Το νέο Kona μεγάλωσε αρκετά σε διαστάσεις, «φλερτάροντας» με την κατηγορία C-SUV. Το μήκος του φθάνει τα 4,35 μέτρα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 466 λίτρα. Στα υπέρ του Kona - πέρα από τη σχεδίαση και τις τεχνολογίες - είναι οι αρκετές επιλογές κινητήρα: από 1.0 Turbo με σύστημα 48V, έως full hybrid με 141 ίππους και 100% ηλεκτρικό με αυτονομία κοντά στα 500 χλμ.
Jeep Avenger
To baby SUV φέρει ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και 260 Nm ροπής. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα διαρκεί 9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 150 χλμ/ώρα. Εφοδιασμένο με μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh, το προσθιοκίνητο Jeep Avenger έχει αυτονομία 400 χλμ. σε μεικτό κύκλο και έως 550 χλμ. στην πόλη. Με δυνατότητα φόρτισης 100 kW σε δίκτυο DC, μόλις τρία λεπτά φόρτισης αρκούν για την ανάκτηση 30χλμ. αυτονομίας, ενώ 24 λεπτά είναι αρκετά έτσι ώστε το επίπεδο φόρτισης να ανέβει από το 20 στο 80%.
Maserati Grecale
Η Grecale που φέρει το έμβλημα της τρίαινας του Θεού Ποσειδώνα, θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις GT, Modena και Trofeo. H βασική έκδοση χρησιμοποιεί turbo κινητήρα 2 λίτρων με ισχύ 300 ίππων. Με τον ίδιο κινητήρα η Modena αποδίδει 330 ίππους, ενώ η κορυφαία Trofeo φέρει 3λιτρο σύνολο απόδοσης 530 ίππων.
MG ZS
Βασικό μοντέλο στη γκάμα της MG είναι το ZS, το οποίο προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Οι τιμές του αρχίζουν από τα 18.950 ευρώ, κάτι που αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον όσων αναζητούν ένα προσιτό SUV.
Nissan Ariya
Το δεύτερο ηλεκτρικό επιβατικό της Nissan μετά το Leaf, προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις ισχύος, μετάδοσης και αυτονομίας. Η βασική είναι αυτή με 218 ίππους και μπαταρία 63 kWh, που προσφέρει αυτονομία έως 400 χλμ. Με την μεγάλη μπαταρία των 87 kWh (πάλι προσθιοκίνητο αλλά με 242 ίππους, η αυτονομία ξεπερνάει τα 530 χλμ. Το τετρακίνητο μοντέλο E-4ORCE έχει δύο μοτέρ, συνδυαστική ισχύ 306 ίππους και αυτονομία έως 500 χλμ. από την μπαταρία των 87 kWh.
Renault Megane E-Tech Electric
Το Megane είναι πλέον crossover και αποκλειστικά ηλεκτρικό. Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, έχει μήκος 4,21 μέτρα και στην Ελλάδα έρχεται στην ισχυρή έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 220 ίππων, ο οποίος λαμβάνει ενέργεια από μπαταρία 60 kWh, με την μέγιστη αυτονομία να φθάνει τα 450 χλμ.
Tesla Model Y
To μεσαίο SUV της αμερικάνικης εταιρείας είναι διαθέσιμο σε έκδοση με κίνηση πίσω (αυτονομία 430 χλμ), στην Performance (αυτονομία 514 χλμ) και την Long Range AWD (533 χλμ).
Volvo EX30
Volvo EX30" data-entity-type="file" data-entity-uuid="b0c53083-bd6a-4bc8-9ac8-3521e520daf8" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/autokini-2023-EV-Volvo-EX30_0.jpg" />
Το EX30 είναι ένα premium μικρό SUV (μήκος στα 4,24 μέτρα). Διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων και δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών. Η μπαταρία τυπικής εμβέλειας LFP στη βασική έκδοση, η οποία εξασφασλίζει αυτονομία 340 χιλιόμετρα. Η παραλλαγή επαυξημένης εμβέλειας μονού κινητήρα με μπαταρία NMC προσφέρει έως και 480 χλμ. με μία φόρτιση. Και στις δύο περιπτώσεις, η ισχύς του κινητήρα είναι 270 ίπποι. Στην έκδοση Twin Motor Performance με έναν επιπλέον δεύτερο ηλεκτρονικό κινητήρα, η ισχύς φτάνει στους 428 ίππους και η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!