Miquela: Ποια είναι η εικονική influencer που διαφημίζει το νέο SUV της BMW (vid)
Η δεύτερη γενιά της BMW X2 αποκαλύφθηκε διαδικτυακά στις 11 Οκτωβρίου και μία αργότερα η BMW Ελλάς παρουσίασε το νέο της coupe SUV σε εκδήλωση στην Αθήνα για τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου. Η Χ2 αποτελεί την πιο δυναμική εκδοχή της Χ1 και - προφανώς απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό.
Για την καμπάνια προώθησης του νέου της μοντέλου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η BMW απευθύνθηκε στην Miquela Sousa, γνωστή και ως Lil Miquela. Πρόκειται για μία 19χρονη Αμερικανίδα, με βραζιλιάνικη καταγωγή. Η Μικέλα έχει 2,7 εκατομμύρια ακόλουθους στο instagram και η αναγνωρισιμότητά της θα βοηθήσει τη Χ2 να προσεγγίσει μεγαλύτερο κοινό.
Δείτε ακόμα: Αυτές είναι οι τιμές της BMW X2 στην Ελλάδα
Μόνο που η Μικέλα δεν είναι άνθρωπος, αλλά ένας εικονικός χαρακτήρας. Την έχει δημιουργήσει μία εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία την εκμεταλλεύεται εμπορικά, δανείζοντάς την σε καμπάνιες εταιρειών όπως ο Calvin Klein και η Prada. Τι λέτε, θα σας πείσει η Μικέλα να αγοράσετε τη νέα BMW X2;
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!