F1 - Η Mercedes χάνει πρόσωπο-κλειδί στον οργανισμό της
Αποχώρηση που έχει προκαλέσει ντόρο είχαμε στο στρατόπεδο της Mercedes-AMG, καθώς ο Επικεφαλής Τεχνικός Υπεύθυνος (CTO), Μάικ Έλιοτ, παραιτήθηκε από τη θέση του! Ο πολύπειρος Βρετανός ήταν στην πρώτη γραμμή για τη γερμανική ομάδα από το 2012 και έπαιξε κομβικό ρόλο στις τεράστιες επιτυχίες της.
Ξεκίνησε ως Επικεφαλής Αεροδυναμικής, το 2017 προβιβάστηκε σε Διευθυντή Τεχνολογίας και όταν το 2021 ο Τζέιμς Άλισον ζήτησε να σταματήσει να ακολουθεί το καραβάνι της Formula 1 σε κάθε άκρη του πλανήτη, ανέλαβε το ρόλο του Τεχνικού Διευθυντή. Την ίδια ώρα ο Άλισον αναλάμβανε τη νεοσύστατη θέση του CTO.
Φωτογραφία: Mercedes-Benz AG
Φέτος, λίγο πριν το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, οι δυο τους άλλαξαν θέσεις, σε μία κίνηση που ερμηνεύτηκε σα να πληρώνει ο Έλιοτ «το μάρμαρο» για τις δύο απογοητευτικές σεζόν της Mercedes.
Και τελικά, δεν έμεινε παρά μερικούς μήνες εκεί, δίνοντας τέλος σε μία καριέρα 23 ετών στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αφού όπως δήλωσε, θα στραφεί σε κάποιο άλλο επαγγελματικό τομέα.
«Ήταν ένα από τα μεγαλύτερα προνόμια της καριέρας μου να αποτελώ μέλος αυτής της ομάδας της Mercedes. Την περίοδο που είμαι εδώ, αυτή μεγάλωσε, έγινε μία ομάδα ανθρώπων που μπορούν να κατακτήσουν νίκες, μετά ένα πρώτο τίτλο, μετά οκτώ συνεχόμενους τίτλους κατασκευαστών – και είμαι περήφανος για τη συνεισφορά μου σε αυτό το ταξίδι. Παρότι τις τελευταίες δύο σεζόν δεν κερδίζουμε αγώνες με τη συχνότητα που θέλουμε, αυτό μας δοκίμασε με πολλούς άλλους τρόπους και μας ανάγκασε να αμφισβητήσουμε τις θεμελιώδεις υποθέσεις μας σχετικά με το πως να βρούμε απόδοση. Τους τελευταίους έξι μήνες, απόλαυσα να εξελίσσω την τεχνική στρατηγική που ελπίζουμε θα τοποθετήσει τα θεμέλια του νέου κύκλου επιτυχιών της ομάδας. Αποφάσισα πως τώρα είναι η σωστή στιγμή για να κάνω τα επόμενα βήματά μου, μετά τη Mercedes – αφού πρώτα κάνω ένα διάλειμμα, μετά από 23 χρόνια τέρμα γκάζι σε αυτό το σπορ», είπε ο 49χρονος.
Φωτογραφία: Mercedes-Benz AG
Ο Έλιοτ σπούδασε αεροναυπηγική στο Imperial College του Λονδίνου και πριν τη Mercedes, εργάστηκε στη McLaren από το 2000 έως το 2008, στη Renault από το 2008 έως το 2011, παρέμεινε σε αυτή και το 2012 που αγωνιζόταν ως Lotus κι έπειτα ξεκίνησε την πορεία του με τα ασημί βέλη.
Προς το παρόν η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει ποιος θα καλύψει τη θέση του.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!