WRC: Η Lancia επιστρέφει για να δώσει νέα πνοή στο θεσμό
Ο πιο πετυχημένος κατασκευαστής στην ιστορία του WRC επιστρέφει για να δώσει νέο ενδιαφέρον και να κατακτήσει και άλλους τίτλους! Σύμφωνα με το ιταλικό Autosprint, ο CEO της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, έδωσε το «πράσινο φως» για την επιστροφή της Lancia στο WRC, αντί της Citroen με το C3.
Παρά την απουσία της από το θεσμό εδώ και 30 χρόνια (αποχώρησε στο τέλος του 1993), η Lancia είναι ο πιο πετυχημένος κατασκευαστής με 10 πρωταθλήματα (1974, 1975, 1976, 1983, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 και 1992). Η Lancia μετρά και πέντε πρωταθλήματα οδηγών, με τον Σάντρο Μουνάρι το 1977, τον Γιούχα Κάνκουνεν το 1987 και το 1991, τον Μίκι Μπιαζιόν το 1988 και το 1999.
Ποιος δεν θυμάται την Stratos ή την Delta HF Integrale, αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία πάνω σε κάθε επιφάνεια, όπως στις σκληρές χωμάτινες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις.
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι η επιστροφή της Lancia προγραμματίζεται για το 2027, όταν θα περάσουμε στην επόμενη γενιά των υβριδικών αυτοκινήτων. Η ιταλική μάρκα επιστρέφει από το 2024 στην ευρωπαϊκή αγορά – αρχικά με την Yspilon και εν συνεχεία και με την Delta – και η παρουσία της στο WRC θα είναι σίγουρα μία ώθηση για τις πωλήσεις.
Με βάση τα τωρινά World Rally Cars, η προφανής επιλογή είναι η Ypsilon, όμως το όνομα Delta έχει άλλη δυναμική στον κόσμο των ράλλυ. To WRC περνά μία δύσκολη περίοδο, με το ενδιαφέρον να είναι μειωμένο καθώς ουσιαστικά συμμετέχουν δύο κατασκευαστές (Toyota, Hyundai) και μία ημι-εργοστασιακή ομάδα (M-Sport Ford). Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Ράλλυ Ακρόπολις ο Πρόεδρος της FIA αποκάλυψε ότι η ομοσπονδία είναι σε διαπραγματεύσεις με τον όμιλο Toyota για την επιστροφή της Subaru στο WRC.
Photo Credits: Stellantis
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!