F1 - Οι «εμφύλιοι» του 2023: Ισορροπία στα κόκκινα
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2024 είναι ακόμα σχεδόν δυο μήνες μακριά. Ενώ μετράμε αντίστροφα, ακόμα πολλά να καταγράψουμε σχετικά με αυτό. Να βγάλουμε συμπεράσματα, να κάνουμε απολογισμό και γενικότερο… ταμείο για όσα είδαμε στις πίστες.
Αυτό αφορά και στις εσωτερικές μονομαχίες, γιατί ως γνωστόν, σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρώτος σου αντίπαλος είναι ο teammate σου.
Σταδιακά λοιπόν πραγματοποιούμε πλήρη αντιπαραβολή των πεπραγμένων των οδηγών σε κάθε μία από τις δέκα ομάδες της Formula 1. Μετά τις Haas, Alfa Romeo, Scuderia AlphaTauri, Williams, Alpine, Aston Martin και McLaren, ήρθε η σειρά της πιο δημοφιλούς ίσως ομάδας: της Scuderia Ferrari.
Η ιστορική ομάδα κατέλαβε στο τέλος την τρίτη θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών, με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ να μην καταφέρνουν να τη φέρουν μπροστά από τη Mercedes. Τι έγινε όμως στον… εμφύλιο;
Υπήρχε ισορροπία ανάμεσα στις δύο πλευρές του γκαράζ των «κόκκινων». Μετά από 22 Grand Prix, το επί μέρους σκορ στους αγώνες ήταν στο 11-9 υπέρ του Λεκλέρ, που μάλιστα είχε και 6 παρουσίες στο βάθρο έναντι 3 του Σάινθ. Όμως ο Μονεγάσκος έφτασε μέχρι τη δεύτερη θέση, ενώ ο Ισπανός πανηγύρισε νίκη, στο Grand Prix της Σιγκαπούρης! Αυτή ήταν και η μοναδική ήττα της Red Bull στη σεζόν.
Όσο για τη συνολική βαθμολογική συγκομιδή τους, οι ατυχίες του Σάινθ στο φινάλε της σεζόν τον κράτησαν στους 200 και την έβδομη θέση της κατάταξης, ενώ ο Λεκλέρ τον προσπέρασε και βρέθηκε στην πέμπτη, με 206.
Ο τομέας στον οποίο ο Λεκλέρ είχε ξεκάθαρο πλεονέκτημα, ήταν στον ένα γρήγορο γύρο. Παρότι πήραν αμφότεροι pole position, στις κατατακτήριες δοκιμές το μεταξύ τους σκορ ήταν 15-7.
Μάλιστα, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον πως είναι το μοναδικό ζευγάρι στο grid που είχαν αμφότεροι αγώνες στους οποίους δεν εκκίνησαν καν!
Λεκλέρ και Σάινθ θα αποτελέσουν το οδηγικό δίδυμο της ιταλικής ομάδας και το 2024.
Φωτογραφίες:΄Scuderia Ferrari Media
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!