Ράλλυ Ντακάρ ΕΔ 6Α – Τούμπες Αλ Ράτζι, στην κορυφή ο Σάινθ (vid)
Η μαραθώνια 48ωρη ειδική διαδρομή που αποτελεί καινοτομία στο φετινό Ράλλυ Ντακάρ, έφτασε στα μισά της και έκρυβε πολλές ανατροπές! Πληρώματα και αναβάτες καλούνταν να καλύψουν συνολικά αυτό το διήμερο, 781 χιλιόμετρα, τα 547 εκ των οποίων χρονομετρημένα.
This is the 48H CHRONO stage! ⏱#Dakar2024 #DakarInSaudi pic.twitter.com/HcrzMqWn6m
— DAKAR RALLY (@dakar) January 10, 2024
Δίχως βοήθεια από τις ομάδες τους και με τη δράση σήμερα να ολοκληρώνεται υποχρεωτικά στις 4 το απόγευμα. Μέχρι εκείνο το σημείο, οι αγωνιζόμενοι καλούνταν να φτάσουν όσο το δυνατόν πιο μακριά, με τη διοργάνωση να έχει επτά (!) διαφορετικά bivouac μέσα στην έρημο.
Αυτοκίνητα
Αλλαγή σκηνικού στη μεγάλη κατηγορία, με τον πρωτοπόρο της γενικής κατάταξης, Γιαζίντ Αλ Ρατζί να έχει ατύχημα! Ο Σαουδάραβας πλήγωσε το Hilux της Overdrive και έχασε κάθε ελπίδα για νίκη, ακόμα κι αν καταφέρει να συνεχίσει.
A difficult day for @skylerhowes110, @yazeedracing and @s_peterhansel who all feature in our interviews of the day presented by @aramco 📺 #Dakar2024 pic.twitter.com/zsEkIBjpCn
— DAKAR RALLY (@dakar) January 11, 2024
Ο Κάρλος Σαινθ με το Audi RS Q e-tron έφτασε στο «Μπιβουάκ 4», δηλαδή στο χιλιόμετρο 398, ταχύτερο από όλους και μάλιστα πέρασε στην κορυφή της γενικής κατάταξης.
Η γερμανική ομάδα έκανε το 1-2, με τον Ματίας Έκστρομ να ακολουθεί με το δεύτερο ηλεκτρικό αγωνιστικό και μάλιστα βρέθηκαν στο 1-2 και στη γενική κατάταξη! Αντίθετα, ο τρίτος της παρέας, Στεφάν Πετερανσέλ, είχε πολλά τεχνικά προβλήματα και έχασε 2 ώρες.
On the nightshift 🌌 #Dakar2024 pic.twitter.com/YvOiaNnEM6
— DAKAR RALLY (@dakar) January 11, 2024
Τρίτος ήταν ο Σεμπαστιέν Λεμπ με το Prodrive Hunter της BRX και κέρδισε πολύ έδαφος στη γενική, ανεβαίνοντας πολλές θέσεις στην κατάταξη. Είναι πλέον τέταρτος, πίσω από έναν άλλο «Κυνηγό», αυτόν του Νάσελ Αλ-Ατίγια.
Challenger
Στα χαμηλού βάρους buggies και την κατηγορία που μέχρι πέρυσι ξέραμε ως T3, ο Ερικ Γκοκζάλ «πατούσε» και μάλιστα έκανε τον πέμπτο συνολικά καλύτερο χρόνο στα αυτοκίνητα.
Even in the desert, true racers always find each other 🏁 🧡#Dakar2024 #DakarinSaudi pic.twitter.com/DRwka5vgz7
— Dakar Saudi Arabia | داكار في السعودية 🇸🇦 (@dakarinsaudi) January 11, 2024
Έτσι ο Τσέχος άνοιξε και το προβάδισμά του, στα 56 λεπτά, αν και πλέον είναι ο Αμερικανός Μιτς Γκάθρι αυτός που τον ακολουθεί κι όχι ο πατέρας του, Μάρεκ.
SSV
Στα T4, πρωταγωνιστές ήταν οι οδηγοί της Polaris, Φλορέν Βαϊσαντέ και Χαβιέ ντε Σουλτέ αλλά το… ταμείο θα γίνει αύριο, όταν θα δουν τι θα γίνει και με τον Ζοάο Φερέιρα που τους απειλεί.
⚠️ LARGE VEHICLE APPROACHING ⚠️#Dakar2024 pic.twitter.com/TKnu8cUF39
— DAKAR RALLY (@dakar) January 11, 2024
Φορτηγά
Στην κατηγορία βαρέων βαρών οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι έχουν 200 και πλέον χιλιόμετρα να καλύψουν και αύριο. Όμως πρωταγωνιστής για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα ήταν ο Τσέχος Μάρτιν Μάτσικ που πήρε το πάνω χέρι έναντι του Ολλανδού Μίτσελ Φαν Ντερ Μπρίνκ.
Μοτοσικλέτες
Στους δύο τροχούς είχαμε ξανά αλλαγή στην κορυφή της γενικής κατάταξης, με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Αντριέν φαν Μπεβερέν της Monster Energy Honda Team.
Flow vs flow 🏍🏍#Dakar2024 pic.twitter.com/wrKEX3HfEj
— DAKAR RALLY (@dakar) January 11, 2024
Στην κορυφή της γενικής βρίσκεται ο Ρίκι Μπράμπεκ ενώ ο Πάμπλο Κουιντανίγια που είχε επικρατήσει την προηγούμενη ημέρα, έμεινε από καύσιμα 10 χιλιόμετρα πριν το πρώτο σημείο ανεφοδιασμού. Ώσπου να μπορέσει κάποιος από τους teammate του να του φέρει καύσιμα για να συνεχίσει, είχε ήδη χάσει 100 λεπτά.
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!