Aprilia: Θρίαμβος στο Africa Eco Race (vid)
Απόλυτος θρίαμβος για το δίδυμο Γιάκοπο Τσερούτι/Aprilia σε έναν εξαντλητικό αγώνα μήκους άνω των έξι χιλιάδων χιλιομέτρων, στο οποίο και ήταν επικεφαλής από την πρώτη μέρα του αγώνα. Εξαιρετικό αποτέλεσμα για το Aprilia Tuareg, που στο ιδανικό ντεμπούτο του στα μεγάλα ράλι της Αφρικής κυριάρχησε απέναντι σε αντιπάλους εγνωσμένης αξίας.
Η μοτοσυκλέτα εξελίχθηκε και προετοιμάστηκε από την Aprilia Racing σε συνεργασία με την GCorse των αδελφών Γκουαρέσκι ειδικά για το εξαντλητικό αφρικανικό περιβάλλον και πέτυχε να τερματίσει με μηδέν προβλήματα σε έναν από τους πλέον απαιτητικούς χωμάτινους αγώνες στην υφήλιο. Έτσι, ένα χρόνο μετά την πρώτη του παρουσίαση, το project «back to Africa», που γεννήθηκε για να επαναφέρει την Aprilia στους μεγάλους αγώνες της ερήμου, σημειώνει τη μεγαλύτερη επιτυχία του.
Νωρίτερα το 2023, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το Africa Eco Race, το ιταλικό δίδυμο κέρδισε τον ιταλικό τίτλο Motorally και ανέβηκε βάθρο στο Transanatolia, τον πρώτο του αγώνα στα μεγάλα ράλι. Η ανταγωνιστική έκδοση του Aprilia Tuareg είναι εξοπλισμένη με ανάρτηση Öhlins by Andreani, πλήρη εξάτμιση τιτανίου SC-Project και ειδικό φίλτρο αέρα Sprint Filter.
Aprilia Racing και αγώνες εκτός δρόμου
Οι αγώνες εκτός δρόμου ξεκίνησαν για την Aprilia πολύ νωρίτερα από τους ασφάλτινους, καθόλου περίεργο για μια εταιρεία που είχε αποκαλύψει την off-road ψυχή της από τα πρώτα μοντέλα της δεκαετίας του 1970, όπως το Scarabeo. Το 1974, η πρώτη αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Noale ήταν ένα μοτοκρός 125. Ήδη από το 1977 ήρθαν οι πρώτοι ιταλικοί τίτλοι στις κατηγορίες 125 και 250 ΜΧ.
Το 1978 τα πρώτα βάθρα και τα φώτα της δημοσιότητας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motocross. Το 1985 η Aprilia Racing ξεκίνησε την περιπέτειά της στους αγώνες ταχύτητας με το MotoGP, αλλά ο πρώτος τίτλος παγκόσμιου πρωταθλήματος ήρθε από το Trial το 1992. Επτά ακόμη παγκόσμιοι τίτλοι προήλθαν από τον κόσμο εκτός δρόμου και από το 2004 έως το 2011 τα δικύλινδρα SXV 450/550 ήταν τα αστέρια του Π.Π. Supermoto, κερδίζοντας τρεις τίτλους αναβάτη και τέσσερις κατασκευαστών.
Μετά από μια επική πρώτη εμφάνιση στο Paris-Dakar το 1989, η Aprilia επέστρεψε στο μεγάλο αγώνα στην έρημο το 2010 με το επαναστατικό δικύλινδρο RXV Rally 450, που συμμετείχε σε τρεις διαδοχικές διοργανώσεις του Dakar. Η πορεία του εντυπωσιακή, πήρε αμέσως τρεις νίκες σε ειδικές και την τρίτη θέση στην τελική γενική κατάταξη. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Aprilia είναι ο τελευταίος Ιταλός κατασκευαστής που κέρδισε ειδική διαδρομή στο Dakar (2012).
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!