Αυτό το αεροδυναμικό βοήθημα υπόσχεται επιπλέον 6 χιλιόμετρα αυτονομίας
Μία νέα αίτηση πατέντας κατέθεσαν Hyundai-Kia στην Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ. Πρόκειται για την τεχνολογία Acitve Air Skirt (AAS), ένα ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα. Πρόκειται ουσιαστικά για μια «ποδιά» στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, μπροστά από τους δύο τροχούς. Αφού ολοκληρωθούν οι δοκιμές αντοχής και απόδοσης, το σύστημα AAS θα περάσει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των Hyundai και Kia.
Πού χρησιμεύει; Ως γνωστόν, η αντίσταση ή οπισθέλκουσα (drag) έχει αντίκτυπο όχι μόνο στο θόρυβο που παράγεται κατά την κίνηση του οχήματος αλλά και στην κατανάλωση. Ιδίως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μικρότερη οπισθέλκουσα συνεπάγεται υψηλότερη αυτονομία με μία φόρτιση της μπαταρίας.
Τοποθετημένο ανάμεσα στον εμπρός προφυλακτήρα και τους δύο μπροστινούς τροχούς, το ενεργό αεροδυναμικό στοιχείο περιορίζει την οπισθέλκουσα κατά 2,8% και υπόσχεται αύξηση της αυτονομίας έως 6 χιλιόμετρα στο πολυτελές ηλεκτρικό Genesis GV60. Ο λόγος για τον οποίο το αεροδυναμικό βοήθημα καλύπτει μόνο το χώρο των εμπρός τροχών είναι ότι το πάτωμα των αυτοκινήτων που βασίζονται στην πλατφόρμα E-GMP είναι επίπεδο και άρα έχει ιδανική αεροδυναμική συμπεριφορά.
Το σύστημα ενεργοποιείται σε ταχύτητες άνω των 80 χλμ/ώρα και απενεργοποιείται όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 70 χλμ/ώρα. Η διαφορά έγινε ώστε να μην υπάρχει συνεχής ενεργοποίηση-απενεργοποίηση του συστήματος.
Photo Credits: Hyundai
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!