Η OMODA θέλει να κερδίσει τις γυναίκες οδηγούς
Μία μάρκα που τους επόμενους μήνες θα αρχίσει να δραστηριοποιείται και στη χώρα μας, η OMODA, καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες να προσελκύσει γυναίκες πελάτες στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται.
Άλλωστε όπως τονίζουν από την εκ Κίνας ορμώμενη μάρκα: «…όλο και περισσότερα μοντέλα αρχίζουν να εστιάζουν στις προοπτικές των γυναικών χρηστών».
Το brand που έχει ως σλόγκαν το «πρώτος ο πελάτης», έχει στήσει μία παγκόσμια στρατηγική με στόχο τα μοντέλα του να μην περιορίζονται σε ένα φύλο. Όχι τυχαία είχε επιλεχθεί η ετήσια εκδήλωση «4 FEMS CITY» που έλαβε χώρα στο Καζακστάν και είχε περισσότερες από 7.000 καλεσμένες από κάθε άκρη του πλανήτη, για την προώθηση του OMODA C5.
Μετά από τα παραπάνω, το συγκεκριμένο μοντέλο τη OMODA ήταν ανάμεσα στα 22 υποψήφια για τα βραβεία «Γυναικείο Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς (WWCOTY)» - τα μοναδικά που κρίνονται εξ ολοκλήρου από γυναίκες δημοσιογράφους αυτοκινήτου.
Το καλαίσθητο SUV έχει ως ατού την εντυπωσιακή του εμφάνιση, την πλούσια τεχνολογία που φέρει αλλά και τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!