Νέο gmotion 104: Καλή αυτοκινητική χρονιά

Νίκος Γιαννούλας
Νέο gmotion 104: Καλή αυτοκινητική χρονιά
Το πρώτο τεύχος του μηνιαίου online περιοδικού για το αυτοκίνητο και τη μοτοσικλέτα το 2024 είναι γεγονός, με 92 σελίδες γεμάτες συναρπαστικά νέα μοντέλα.

Στο νέο τεύχος gmotion 104 θα βρείτε και αυτό το μήνα όλα τα νέα για την αυτοκίνηση, ώστε να ενημερωθείτε δωρεάν, online αλλά και offline με ένα download σε κάθε συσκευή.

Στις 92 σελίδες του θα διαβάσετε για οτιδήποτε σημαντικό συμβαίνει στην αυτοκίνηση στη χώρα μας και παγκόσμια, πλήρεις δοκιμές αυτοκινήτων και μοτοσικλετών καθώς και review των σημαντικότερων παγκόσμιων πρωταθλημάτων motorsport.

Με το δεξί στο 2024

Είναι παρήγορο το γεγονός πως όποιο νέο αυτοκίνητο δοκιμάζουμε, τόσο λιγότερα μειονεκτήματα ανακαλύπτουμε σε σχέση είτε με την προηγούμενη γενιά του, είτε με τους ανταγωνιστές τους.

Το ανανεωμένο Opel Corsa, αποτελεί μια κλασική περίπτωση αυτής της εξέλιξης, καθώς καταφέρνει ταυτόχρονα να είναι best seller στην κατηγορία του -ενίοτε και στο σύνολο- της ελληνικής αγοράς. Ομοίως και το ανανεωμένο Ford Focus, το οδηγοκεντρικό μικρό – μεσαίο hatchback της Ford.

 

gmotion 104

Ένα μοντέλο που αρχικά οδηγήσαμε ως υβριδικό και πλέον ως αμιγώς ηλεκτρικό, το νέο Hyundai Kona Electric και ένα ακόμα που οδηγήσαμε αρχικά ως ηλεκτρικό και πλέον με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το νέο Jeep Avenger, ολοκληρώνουν τον κύκλο δοκιμών των «γήινων» αυτοκινήτων που ήρθαν στον gmotion τους περασμένους μήνες.

Υπάρχει όμως και η δοκιμή του «εξωγήινου» Tesla Model S Plaid με τους 1.020 ίππους ισχύος, που πραγματικά στρεβλώνει όχι μόνο το χωρόχρονο, αλλά επίσης το σώμα του οδηγού και των επιβατών του.

gmotion 104

Ο Χάμιλτον και όλοι οι άλλοι

Στο επόμενο τεύχος του gmotion, καθώς δεν προκάναμε σε αυτό, θα έχουμε μια πλήρη ανάλυση όλων των πτυχών της μετακίνησης του Βρετανού πιλότου και 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στη Φεράρι. Έως τότε, θα πρέπει να αρκεστείτε στην επισκόπηση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που πραγματοποιήθηκε το Γενάρη.

Σε αναζήτηση περιπέτειας

gmotion 104

Φτάσαμε στο σημείο να χαρακτηρίζουμε μοτοσικλέτες περίπου 1.000 κ.εκ. και περίπου 100 ίππων... μεσαίες. Όταν όμως οι ιπποδυνάμεις των κορυφαίων μοτοσικλετών έχουν απογειωθεί πάνω από τους 200 ίππους, αυτό είναι μοιραίο. Σε αναζήτηση λοιπόν της χρυσής τομής των on/off Adventure μοτοσικλετών της μεσαίας κατηγορίας, οδηγήσαμε τα Ducati DesertX, Husqvarna Norden 901 Expedition και Suzuki V-Strom 1050 DE.

Σας ευχαριστούμε για την προτίμησή σας και σας προτρέπουμε να απολαμβάνετε με σύνεση και αυτοσυγκράτηση την ελευθερία της αυτοκίνησης.

Διαβάστε το gmotion 104 με ένα κλικ εδώ

gmotion 104

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!