Ηλεκτρικά λεωφορεία: Στην Αθήνα το πρώτο για τον τεχνικό έλεγχο

Κώστας Μπιτσικώκος
Ηλεκτρικά λεωφορεία: Στην Αθήνα το πρώτο για τον τεχνικό έλεγχο
Η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρέθηκε στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ όπου γίνονται οι τεχνικοί έλεγχοι στο ηλεκτρικό λεωφορείο.

Το πρώτο από τα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία της Yutong που θα κυκλοφορήσουν στην Αθήνα έφθασε στο αμαξοστάσιο του Ρέντη. Άλλα 110 θα διατεθούν στον ΟΑΣΘ για δρομολόγια στη Θεσσαλονίκη. Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο υποβάλλεται στις απαραίτητες τεχνικές δοκιμές, ενώ πραγματοποιήθηκε και δοκιμαστική διαδρομή του οχήματος εντός του χώρου του αμαξοστασίου. Συνολικά 250 ηλεκτρικά λεωφορεία θα αφιχθούν τον Μάρτιο και προγραμματίζεται να αρχίσουν δρομολόγια, το αργότερο στις αρχές Μαΐου.

«Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο ήρθε στην Ελλάδα, ενώ θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα στις αρχές Μαρτίου. Έτσι ώστε μαζί με τις εγκαταστάσεις, μαζί με τους σταθμούς φόρτισης που ήδη ξεκίνησαν να υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και θα ακολουθήσουν στην Αθήνα, να είναι εν λειτουργία, το σύνολο αυτών των λεωφορείων, τους επόμενους μήνες. Όπως ακριβώς είχαμε δεσμευτεί. Έτσι ώστε να βελτιώσουμε τον στόλο των λεωφορείων, να μειώσουμε την ηλικία, τον μέσο όρο ηλικίας αυτών, να εξυπηρετήσουμε τα ΑμεΑ που σήμερα υφίστανται ένα σημαντικό πρόβλημα, αφού το 39% του στόλου δεν μπορεί να τους εξυπηρετήσει, αλλά και ταυτόχρονα, να αποδείξουμε πως οι πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας κατευθύνονται τελικά στον πολίτη, κατευθύνονται στη μεσαία τάξη, κατευθύνονται σε αυτούς που έχουν πραγματικά ανάγκη», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

ηλεκτρικά λεωφορεία

«Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο σηματοδοτεί την πορεία μας προς τις μεταφορές του 2030. Τα ηλεκτρικά λεωφορεία μπορεί να αλλάξουν την καθημερινότητα όλων μας, χρειάζονται όμως μια ειδική φροντίδα για να φέρουν στον τόπο μας αυτό που του αναλογεί και του αρμόζει στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», ανέφερε η αρμόδια Υφυπουργός για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου.

 

Τα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία της κινεζικής Yutong έχουν μήκος 12 μέτρα, ενώ στη σύμβαση προβλέπεται επίσης η προμήθεια ανεξάρτητων σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα αμαξοστάσια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, καθώς και 7 κινητών μονάδων (συστημάτων συσσωρευτή – ταχυφορτιστή), με κατάλληλη διαμόρφωση και εξοπλισμό για τη φορητή εξυπηρέτηση ηλεκτρικών λεωφορείων, σε περίπτωση ανάγκης επιτόπου φόρτισης.

Photo Credits: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!