MotoGP, Ζαρκό: «Η Honda εξελίσσει τη μοτοσικλέτα για όλους τους αναβάτες της»

Κώστας Παστρίμας
MotoGP, Ζαρκό: «Η Honda εξελίσσει τη μοτοσικλέτα για όλους τους αναβάτες της»
Η δουλειά της Honda επικεντρώνεται πλέον στο σύνολο των αναβατών της και όχι αποκλειστικά στον Μαρκ Μάρκεθ όπως στο παρελθόν.

Η Honda φαίνεται πως αλλάζει σελίδα στη φιλοσοφία ανάπτυξης της μοτοσικλέτας της για το MotoGP, εγκαταλείποντας την παλαιότερη τακτική επικέντρωσης των προσπαθειών της σε ένα μόνο αναβάτη, όπως ο Μαρκ Μάρκεθ. Ο Ζοάν Ζαρκό της ομάδας LCR υποστηρίζει ότι αυτή η νέα προσέγγιση αποδεικνύεται ιδιαίτερα ωφέλιμη για την Honda, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα όλων των οδηγών της.

Η RC213V της Honda, που πρωτοεμφανίστηκε το 2012, υπέστη σημαντικές τροποποιήσεις βάσει των απαιτήσεων του Μάρκεθ, βοηθώντας τον να κατακτήσει έξι πρωταθλήματα σε επτά χρόνια. Ωστόσο, η τραυματισμός του Μάρκεζ το 2020 και η αποχή του από τους αγώνες ανέδειξαν σημαντικά ελλείμματα στη στρατηγική της Honda.

Με τον 31χρονο Μάρκεθ να αποχωρεί πρόσφατα από την Honda για να συνεχίσει την καριέρα του με την ομάδα Gresini Ducati, η Honda ακολουθεί πλέον μια νέα προσέγγιση που τη φέρνει πιο κοντά στις ευρωπαϊκές μάρκες, με τον Ζαρκό να έχει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή. Ο έμπειρος Γάλλος αναβάτης θεωρεί πως η συλλογική προσπάθεια όλων των οδηγών είναι καθοριστική για τη βελτίωση της RC213V.

Ζοάν Ζαρκό
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

«Δεν πρέπει να επικεντρωθούμε υπερβολικά σε μένα. Ακόμη και αν μπορώ να είμαι πιο γρήγορος κατά καιρούς, αυτό που μοιραζόμαστε και η βελτίωση του επιπέδου της Honda θα είναι επωφελές για όλους. Αυτή τη στιγμή με τη Honda, η μεγάλη αλλαγή σε σχέση με πέρυσι είναι ότι δεν υπάρχει ένας μεγάλος ηγέτης στην εργοστασιακή ομάδα. Δεν εννοώ ότι είμαι ο ηγέτης αλλά είμαστε πολύ κοντά μεταξύ μας κι αυτό είναι χρήσιμο για και τις δύο ομάδες για να λάβουν πλήρη υποστήριξη από τη Honda, και τώρα η Honda το κάνει με αυτόν τον τρόπο», δήλωσε ο Ζάρκο.

 

Ο Ζάρκο, που πήρε με τη Honda της LCR τη 12η θέση στο Grand Prix του Κατάρ, πιστεύει ότι τα στοιχεία που συλλέχθηκαν στην πίστα θα επιτρέψουν στη Honda να διορθώσει τις αδυναμίες της μοτοσυκλέτας της, καθώς εργάζεται για να εκμεταλλευτεί τις μεγαλύτερες ελευθερίες σε εξέλιξη και δοκιμές για το 2024.

«Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτούς τους αγώνες για εξέλιξη, γιατί γνωρίζουμε ότι αυτή τη στιγμή η μοτοσυκλέτα δεν είναι έτοιμη για βάθρο, αλλά σαφώς είναι πολύ καλύτερη από εκείνη των τελευταίων δύο ετών», πρόσθεσε. Η ανάλυση και η συνεργασία όλων των οδηγών φαίνεται να είναι η κλειδί για την επάνοδο της Honda στις υψηλές επιδόσεις.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!