F1 - Η Ferrari παραδέχεται πως έκανε δύσκολη την ζωή του Λεκλέρ στην Αυστραλία
Η Scuderia Ferrari είχε διπλή παρουσία στο βάθρο του τρίτου αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, με τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ. Ήταν το πρώτο 1-2 των Ιταλών μετά το Μπαχρέιν του 2022. Ο Ισπανός όταν πέρασε τον Μαξ Φερστάπεν «εξαφανίστηκε» στον ορίζοντα και δεν είχε αντίπαλο. Από την άλλη ο ομόσταβλος του, πάλεψε «με νύχια και με δόντια» για να τερματίσει στη δεύτερη θέση του Grand Prix Αυστραλίας.
Η «ζωή» του Μονεγάσκου άρχισε να γίνεται δύσκολη μετά την περίοδο των τελευταίων ελεύθερων δοκιμών, λόγω των αλλαγών στο στήσιμο του μονοθεσίου του. Οι κατατακτήριες δοκιμές τον έθεσαν μόλις στην 5η θέση της σχάρας εκκίνησης, ανάμεσα στις δύο McLaren. Με τον Λεκλέρ κολλημένο πίσω από τον Νόρις, η Ferrari αποφάσισε να βάλει τον οδηγό της στα pit για αλλαγή ελαστικών, ένα γύρο νωρίτερα απ' ό,τι έκανε η McLaren. Έτσι κατάφερε να βρεθεί στην 2η θέση, μπροστά από τον Λάντο Νόρις. Παρ' όλα αυτά το pit-stop του Λεκλέρ έγινε 7 γύρους πριν του Σάινθ, κάτι που επέτρεψε στον Ισπανό να έχει καλύτερη απόδοση των ελαστικών και να βρεθεί μέχρι και 9 δευτερόλεπτα μπροστά σε μία φάση του αγώνα.
Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Φρεντερίκ Βασέρ δήλωσε σχετικά με τη στρατηγική που ακολούθησε η ομάδα του: «Πιστεύω ότι στην αρχή του αγώνα έπρεπε να κρατήσουμε πίσω τον Πιάστρι, κάτι που δεν ήταν ιδανικό από πλευράς χρόνου. Αλλά δεν θέλαμε να παραχωρήσουμε την θέση μας στον αγώνα και για αυτό τον βάλαμε σε αυτή την δύσκολη κατάσταση».
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 27, 2024
Ο Λεκλέρ αναφέρθηκε στο πώς διαχειρίστηκε τον αγώνα έχοντας μειονεκτική στρατηγική σε σύγκριση με τον Σάινθ: «Πιστεύω ότι στις κατατακτήριες δοκιμές δεν ήμουν αρκετά καλός. Στο δεύτερο stint του αγώνα είχα λίγη φθορά στον εμπρός αριστερό τροχό μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Το τελευταίο stint ήταν πολύ καλό, αλλά δεν ήταν αρκετό. Ο Κάρλος ήταν απλά καλύτερος αυτό το τριήμερο. Έτσι είναι όμως τα τελευταία τρία χρόνια. Πάμε σε έναν αγώνα και ο Κάρλος είναι καλύτερος. Στον επόμενο θα πιέσω και θα είμαι εγώ καλύτερος».
Photo credits: Ferrari.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!