MotoGP: O Μ. Μάρκεθ θέλει κάτι παραπάνω από εργοστασιακή μοτοσικλέτα το 2025

MotoGP: O Μ. Μάρκεθ θέλει κάτι παραπάνω από εργοστασιακή μοτοσικλέτα το 2025
Ο Ισπανός πολυπρωταθλητής αναζητά για την επόμενη χρονιά συνολική εργοστασιακή υποστήριξη τόσο με μοτοσικλέτα όσο και με ομάδα.

Ο Μαρκ Μάρκεθ αποκάλυψε σημαντικά στοιχεία για τις προθέσεις του στο MotoGP κατά το σαββατοκύριακο του αγώνα στη Χερέθ. Λίγο πριν από το Γκραν Πρι της Ισπανίας, ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, που προκάλεσε σεισμό στο MotoGP όταν έφυγε από την Honda για να ενταχθεί στη δορυφορική ομάδα της Gresini Ducati, ανέφερε ότι έχει ως στόχο να διαθέτει εργοστασιακή μοτοσικλέτα το 2025.

Μαρκ Μάρκεθ
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Αγωνιζόμενος σήμερα με μια περσινή Desmosedici, η επιθυμία του για αναβάθμιση στην τελευταία εργοστασιακή μοτοσικλέτα για το 2025 δεν ήταν έκπληξη. Η κίνηση αυτή θα ταίριαζε με τις φήμες ότι η Gresini έχει την ευκαιρία να αποκτήσει τέτοιο εξοπλισμό, τουλάχιστον για έναν από τους αναβάτες της, αν η Pramac μεταβεί στη Yamaha. Όμως, ο Μάρκεθ δήλωσε ότι δεν επιδιώκει μόνο μια εργοστασιακή μοτοσικλέτα αλλά και μια εργοστασιακή ομάδα, καθώς θεωρεί την Pramac, που αν παπαμείνει με την Ducati θα έρχει εργοστασιακές μοτοσικλέτες, καλή ομάδα αλλά όχι εργοστασιακή.

Πρόσθεσε επίσης ότι δεν έχει συμβολαιακές δεσμεύσεις για τον επόμενο χρόνο και υπονόησε ότι έχει πολλαπλές επιλογές, ενώ παραδέχεται ότι η Ducati εξακολουθεί να είναι «η πληρέστερη μοτοσικλέτα» αυτήν τη στιγμή. Η επιλογή του να παραμείνει στη Ducati θα σήμαινε ότι θα μπορούσε να φέρει τον επικεφαλής μηχανικό της Gresini, Φράνκι Καρτσέντι, στην επίσημη ομάδα και να χτίσει πάνω στην εμπειρία της συνεργασίας τους. Με τον ηγέτη της Pramac, Χόρχε Μάρτιν, να έχει ξεκαθαρίσει ότι θα ψάξει αλλού εάν δεν προάγεται στην εργοστασιακή ομάδα Ducati την επόμενη σεζόν, και τον συναθλητή του Μπανάια, Ένεα Μπαστιανίνι, να βρίσκεται πάνω από τον Μάρκεθ στις βαθμολογίες, μια τέτοια κίνηση δεν είναι ακόμα εγγυημένη.

Μαρκ Μάρκεθ
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Σε περίπτωση που δεν προχωρήσει το σχέδιο με την Ducati, ο Μάρκεθ εξετάζει εναλλακτικές λύσεις με άλλες ομάδες, με την Aprilia και τη KTM να αποτελούν πιθανές επιλογές. Η Aprilia έχει δύο ελεύθερες θέσεις αναβατών για του χρόνου, καθώς λήγουν φέτος τα συμβόλαια των Εσπαργκαρό και Βινιάλες. Με την KTM τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα καθώς έχει ήδη πληθώρα αναβατών στις τάξεις της και θα χρειαστεί να προβεί σε σημαντικές αλλαγές για να τον εντάξει στην ομάδα της.

 

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!