F1, Μαϊάμι: Ο Νόρις κέρδισε το «τζακ ποτ» και μπήκε στο κλαμπ των νικητών
- Εκκίνηση
- Άπιαστος... Πιάστρι
- Η ώρα της στρατηγικής
- Ο Νόρις κερδίζει το λαχείο
- Η γλυκιά γεύση της πρώτης νίκης
Το Grand Prix Μαϊάμι, ο έκτος φετινός αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1, ήταν συναρπαστικό και γεμάτο ανατροπές. Στο τέλος, ο Λάντο Νόρις με τη McLaren, που σε αυτόν τον αγώνα είχε πολλές αναβαθμίσεις, που συνδύασε την ταχύτητα, την ικανότητα και την τύχη για να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του στην F1. O Βρετανός επωφελήθηκε από την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, βρέθηκε στην πρώτη θέση και την κράτησε μέχρι το τέλος. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull Racing, σε έναν αγώνα που δεν ήταν ούτε κατά διάνοια όσο κυριαρχικός όσο τον έχουμε συνηθίσει, και την τρίτη θέση πήρε ο Σαρλ Λεκλέρ της Scuderia Ferrari.
LANDO NORRIS WINS THE MIAMI GRAND PRIX!!!! 🧡🌴
— Formula 1 (@F1) May 5, 2024
IT'S A MAIDEN WIN FOR THE @MCLARENF1 DRIVER 🏁😱
SIMPLY STUNNING!!!!!#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/pxGX4LvTNL
Εκκίνηση
Στο ηλιόλουστο Μαϊάμι, οι οδηγοί πήραν τις θέσεις τους στο γκριντ, με την πλειονότητα να έχει επιλέξει τα μεσαία ελαστικά της Pirelli. Χτυπητές εξαιρέσεις ήταν οι Χάμιλτον, Αλόνσο, Μάγκνουσεν και Ρικάρντο που είχαν τα σκληρά και ο Μπότας που είχε τα μαλακά.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Λεκλέρ έκανε κακή εκκίνηση και όχι απλώς δεν απείλησε τον Φερστάπεν, ο οποίος έφυγε άνετα μπροστά, αλλά είδε τον Σάινθ να τον περνάει. Ο Πέρεζ όμως έκανε μια κίνηση «καμικάζι», έχασε τα φρένα για την πρώτη στροφή «έκοψε» κάθετα την πίστα και για κάποιον εντελώς ανεξήγητο λόγο δεν πήρε μαζί του κανέναν.
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
— Formula 1 (@F1) May 5, 2024
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
THE HEAT IS ON IN MIAMI!! 🔥
Perez overshoots Turn 1, Leclerc keeps second and LANDO NORRIS charges up to P3! #F1 #MiamiGP pic.twitter.com/W5yI9Z9Jsn
Η αναμπουμπούλα αυτή επέτρεψε στον Λεκλέρ να ξαναπάρει τη 2η θέση αλλά ο πιο ωφελημένος ήταν ο Πιάστρι, ο οποίος πέρασε και τον Σάινθ και βρέθηκε στην 3η θέση, μπροστά από τον Ισπανό της Ferrari και τον Πέρεζ, που είχε πέσει 5ος. Ακολουθούσαν οι Χούλκενμπεργκ, Χάμιλτον, Τσουνόντα και Ράσελ.
Άπιαστος... Πιάστρι
Ενώ ο Φερστάπεν έκανε αυτό που ήξερε και άνοιγε τη διαφορά στην κορυφή, αν και όχι πολύ, ο Πιάστρι φαινόταν σαφώς ταχύτερος από τον Λεκλέρ και κατάφερε να περάσει στον 4ο γύρο για να πάρει τη 2η θέση. Ο Αυστραλός είχε ξεκινήσει από την 6η θέση και έκανε τρομερό αγώνα.
LAP 5 / 57
— Formula 1 (@F1) May 5, 2024
Piastri sends it for second! 📨
The McLaren dispatches Leclerc and leaves the Ferrari the clutches of his team-mate! #F1 #MiamiGP pic.twitter.com/7mpJen9psU
Η προσπέραση του Πιάστρι έφερε τον Σάινθ πίσω από τον Λεκλέρ σε πολύ μικρή απόσταση και ο Ισπανός δήλωνε στον ασύρματο ότι ένιωθε ταχύτερος από τον ομόσταβλό του. Το θέμα όμως είναι ότι ο Λεκλέρ δεν επέτρεπε στον Πιάστρι να απομακρυνθεί και βρισκόταν σταθερά σε ακτίνα DRS από τη McLaren.
Πιο πίσω, ο Χούλκενμπεργκ έδινε μάχη με τον Χάμιλτον για την 7η θέση, με τον Γερμανό της Haas να τη διατηρεί, έπειτα από μερικές αλληλοπροσπεράσεις. Τελικά όμως ο 7κις πρωταθλητής κατάφερε να κάνει την προσπέραση και να πάρει τη θέση. Ο Ράσελ στο μεταξύ είχε περάσει τον Τσουνόντα και βρισκόταν απειλητικά πίσω από τη Haas.
Η ώρα της στρατηγικής
Με ένα «τρενάκι» να έχει σχηματιστεί πίσω από τον Πιάστρι, με «βαγόνια» τις δύο Ferrari, ήταν προφανές ότι η επίλυση του «σταυρολέξου» θα ερχόταν όταν οι οδηγοί θα έμπαιναν στα pit για την αλλαγή ελαστικών. Τα pit stop ξεκίνησαν από τις πιο πίσω θέσεις, με τον Άλμπον να μπαίνει πρώτος στον 11ο γύρο, ενώ οι πρωτοπόροι περίμεναν μερικούς γύρους ακόμα. Από τους οδηγούς της πρώτης 10άδα ο μοναδικός που έκανε τόσο νωρίς αλλαγή ελαστικών ήταν ο Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Ο Λάντο Νόρις έδωσε μερικά δείγματα της ταχύτητας της αναβαθμισμένης McLaren που οδηγούσε (ο Πιάστρι δεν είχε όλες τις αναβαθμίσεις) και πίεζε ασφυκτικά τον Πέρεζ για την 5η θέση, χωρίς όμως να δείχνει ότι θα μπορούσε να περάσει. Ο Πέρεζ είχε μείνει πολύ πίσω από τον Σάινθ και ο Νόρις ανησυχούσε -δικαίως- ότι θα χάσει την επαφή με τους πρωτοπόρους.
LAP 20 / 57
— Formula 1 (@F1) May 5, 2024
Leclerc is next to head for the pits, dropping him back to P6.#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/9NWKzimdlq
Ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν ο πρώτος που έκανε κίνηση και «βούτηξε» στα pit στο 18ο γύρο. Ο Μεξικανός όμως επέστρεψε στην πίστα πίσω από τους Οκόν και Τσουνόντα και έπρεπε να τους περάσει, κάτι που του κόστισε χρόνο. Στον επόμενο γύρο μπήκε ο Λεκλέρ, ο οποίος επέστρεψε στην πίστα ανάμεσα στις Mercedes, πίσω από τον Χάμιλτον, που είχε ξεκινήσει με τα σκληρά ελαστικά. Ο Λεκλέρ όμως έκανε μια εντυπωσιακή κίνηση από την εξωτερική και πέρασε γρήγορα τον Βρετανό, χωρίς να χάσει χρόνο.
Στο μεταξύ, ο Φερστάπεν στην πρώτη θέση βρισκόταν 3,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Πιάστρι. Ο Ολλανδός δεν έδειχνε να είναι τόσο άνετος όσο συνήθως, καθώς φανερά πίεζε και έκανε και ένα μικρό λάθος, «κόβοντας» το σικέιν και φέρνοντας έναν πλαστικό κώνο μέσα στην πίστα. Το συμβάν αυτό προκάλεσε για πολύ λίγο την εμφάνιση του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, κάτι που δεν επέτρεψε σε πολλούς οδηγούς να το εκμεταλλευτούν και να κάνουν ένα «φθηνό» pit stop.
LAP 22 / 57
— Formula 1 (@F1) May 5, 2024
📻: "Yeah, I hit that cone in Turn 15, check the front wing!"
It's been plain sailing so far for Max, but he makes a mistake out front and goes over the chicane! #F1 #MiamiGP pic.twitter.com/IXsVdfrX3p
Αμέσως μετά, ο πρωτοπόρος Φερστάπεν έκανε το δικό του pit stop και επέστρεψε στην πίστα στην 4η θέση, πίσω από τους Πιάστρι, Σάινθ και Νόρις, που δεν είχαν σταματήσει ακόμα, και μπροστά από τον Λεκλέρ. Οι Πιάστρι και Σάινθ μπήκαν στον ίδιο γύρο, και επέστρεψαν πίσω από τον Λεκλέρ, που στο μεταξύ είχε κάνει μερικούς γρήγορους γύρους και είχε πλησιάσει τον Φερστάπεν.
Ο Νόρις κερδίζει το λαχείο
Μια επαφή ανάμεσα στους Σάρτζεντ και Μάγκνουσεν έστειλε τον Αμερικανό στις μπαριέρες και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα. Αυτό ευνόησε απόλυτα τον Νόρις, ο οποίος ήταν ο μοναδικός που δεν είχε κάνει pit stop, καθώς όταν το έκανε και επέστρεψε στην πίστα, όλοι οι άλλοι, από τον Φερστάπεν και πίσω, βρίσκονταν πίσω από το SC. Έτσι, ο Βρετανός της McLaren βρέθηκε στην πρώτη θέση και με φρέσκα ελαστικά.
LAP 29 / 57
— Formula 1 (@F1) May 5, 2024
SAFETY CAR DEPLOYED! ⚠️
Magnussen and Sargeant collide at Turn 3 and the Williams is in the barriers!
This is a golden opportunity for Norris to get time back against Verstappen! 😱#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/Iae8Vmz2fi
Έτσι, όταν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έφυγε από την πίστα, η σειρά ήταν Νόρις, Φερστράπεν, Λεκλέρ, Πιάστρι, Σάινθ, Πέρεζ, Τσουνόντα, Χάμιλτον, Ράσελ και Οκόν. Ο Φερστάπεν προσπάθησε να επιτεθεί στην επανεκκίνηση και σχεδόν τα κατάφερε, αλλά ο Νόρις κρατήθηκε στην πρώτη θέση. Αντίθετα, πολύ επιθετικός ήταν ο Λεκλέρ πίσω από τον Φερστάπεν και απειλούσε σοβαρά τον Ολλανδό. Το ίδιο επιθετικός ήταν και ο Σαίνθ, που έκανε προσπάθεια να περάσει τον Πιάστρι.
Οι πρώτοι γύροι μετά την επανεκκίνηση ήταν ένα φεστιβάλ μαχών σε όλο σχεδόν το μήκος του γκριντ. Ο Νόρις κατάφερνε να φτιάξει μια διαφορά της τάξης των 2 δευτερολέπτων από τον Φερστάπεν, ο οποίος κοίταζε περισσότερο τους καθρέπτες του για την απειλή του Λεκλέρ. Πιο πίσω, ο Σάινθ πίεζε ασφυκτικά τον Πιάστρι ενώ είχε πολύ κοντά πίσω του τον Πέρεζ. Ο Χάμιλτον πέρασε τον Τσουνόντα, ανέβηκε στην 7η θέση και πίεζε τον Πέρεζ. Ο Ράσελ ήταν 9ος και ο Οκόν ένιωθε επίσης την πίεση του Αλόνσο, που βρισκόταν στο DRS του και απειλούσε να περάσει ανά πάσα στιγμή.
LAP 34 / 57
— Formula 1 (@F1) May 5, 2024
Norris weathers the early storm and breaks the 1-second DRS barrier with the fastest lap! 🟣
The gap back to Verstappen now is 1.5 seconds! #F1 #MiamiGP pic.twitter.com/7g5gnDPF6p
Η επιμονή και η ταχύτητα του Κάρλος Σάινθ ανταμείφθηκε στον 40ό γύρο, όταν ο Ισπανός κατάφερε τελικά, έπειτα από μια προσπάθεια διαρκείας, να περάσει τον Πιάστρι και να πάρει την 4η θέση. Ο Αυστραλός αποκόμισε ζημιά στην εμπρός πτέρυγα και αναγκάστηκε να μπει στα Pit για να την αλλάξει, πέφτοντας στην τελευταία θέση.
Η γλυκιά γεύση της πρώτης νίκης
Ο Λάντο Νόρις είχε το μονοθέσιο, την ταχύτητα και την ψυχραιμία στην πρώτη θέση και όχι μόνο δεν απειλήθηκε από τον Φερστάπεν, αλλά σταθερά και με αυτοπεποίθηση αύξανε τη διαφορά τους σε κάθε γύρο. Ο Ολλανδός άλλωστε έδειχνε να κάνει τα πάντα για να μείνει στη 2η θέση και να κρατήσει πίσω του τον Λεκλέρ παρά να προσπαθεί να φτάσει τον Νόρις.
Ο Μονεγάσκος όσο περνούσαν οι γύροι δεν ήταν το ίδιο απειλητικός όσο στην επανεκκίνηση αλλά έμενε στα σταθερή απόσταση 2 δευτερολέπτων πίσω από τον Φερστάπεν και του υπενθύμιζε διαρκώς την παρουσία του. Ο Σάινθ έκανε σχεδόν μοναχικό αγώνα στην 4η θέση ενώ ο Πέρεζ είχε σε απόσταση DRS διαρκώς τον Χάμιλτον και έπαιζε άμυνα σε κάθε γύρο. Μια έντονη μάχη διαδραματίστηκε για την 9η θέση ανάμεσα στους Οκόν και Αλόνσο, με τον Ισπανό τελικά να την κερδίζει από τον Γάλλο.
📻 "WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We did it Will, we did it!"
— Formula 1 (@F1) May 5, 2024
LANDO NORRIS, YOU ARE A RACE WINNER!#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/g1WnvlLBcj
Στους τελευταίους γύρους οι παλμοί των ανθρώπων της McLaren έπιασαν κόκκινο, αλλά τελικά ξέσπασαν σε πανηγυρισμούς όταν ο Λάντο Νόρις έπειτα από 110 προσπάθειες και 15 παρουσίες στο βάθρο πήρε πρώτος την καρό σημαία και σημείωσε την παρθενική του νίκη στη Formula 1. Οι Μαξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών, παίρνοντας τη 2η και 3η θέση αντίστοιχα, και ακολούθησαν οι Σάινθ, Πέρεζ, Χάμιλτον, Τσουνόντα, Ράσελ, Αλόνσο και Οκόν.
Για τον επόμενο αγώνα, η F1 επιστρέφει στην Ευρώπη και το GP Εμίλια-Ρομάνια στην ιστορική πίστα της Ίμολα το 3ήμερο 15-17 Μαΐου.
Αποτελέσματα
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
lewis_hamilton1
Μπράβο σε όλη την ομάδα, επιτέλους χαμογέλασε και η τύχη λίγο στο Λαντίτο. Ελπίζω να είναι η αρχή για κάτι καλό μέσα στη σεζόν, στόχος πρέπει να είναι κι άλλες νίκες, όταν η RB δε θα είναι και τόσο σταθερή. Διώξτε τον Πέρεζ, ο τύπος είναι επικίνδυνος... Αυστηρή η ποινή στον Σάινθ πάντως , αν και ΜακΛάρεν, ο Πιάστρι ίσως έπρεπε να τη δεχτεί, αν και έκανε πολύ καλό αγώνα χρειάζεται να μάθει και να εκμεταλλευτεί αυτές τις εμπειρίες.
mixaslfc
Αρχικά να πω πως δεν πίστευα ότι ο νόρρις θα μπορούσε να κερδίσει! Μετά το σότζι πίστευα ότι το άγχος πάντα θα τον καταβάλει και θα τα κάνει μαντάρα. Ευτυχώς διαψεύθηκα γιατί του άξιζε απολύτως και είναι και από τους καλύτερους όδηγους που έχουμε το grid. Στα του αγώνα , φαίνεται πως οι RB έχουν τρώτα σημεία ακόμα και η χάνα μπορεί να κάνει λάθη στην στρατηγική της. Sergeant αγόρι μου δεν σε θέλει ίσως τα νασκαρ να σου πάνε καλύτερα. Αστον Μαρτίν είναι case study, λες και κάθε αγώνα ρίχνουν ζάρι και λένε ωραία θα τα γαμήσουμε όλα ή θα γαμηθούμε! Πιάστρι δείχνει ακριβώς τον λόγο που πρέπει να μπουν πιτσιρικάδες στο άθλημα , αν δεν έπαιρνε θέση πέρσυ θα ήταν από τα μεγαλύτερα εγκλήματα! Επειδή βλέπω σε πολλά άρθα για γιούκι ότι ίσως δεν θα έχει θέση του χρόνου, το θεωρώ τεράστια αδικία. Έχει οριμάσει, φέρνει σιγα σιγα βαθμούς και γενικά έχει μια φοβερή βελτίωση. Θα ήθελα να δω ρασελ με αντονέλλι να δω τι μπορει να κάνει ο ρασελ με κάποιο άλλο συνοδοιγό. Υ.Γ Για σας που λετε με ίσα μονοθέσια κλπ κλπ σας παρακαλώ αλλάξτε άθλημα! Για αυτό το λόγο έχουμε και πρωταθλημα καταστευαστων, έχουμε βραβείο για το ταχυτερο πιτ στοπ και στο τέλος της χρονια βραβεια για στρατηγικη κλπ ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ. Είναι ένας οργανισμός η ομάδα απο τον οδηγό μέχρι τον τελευταίο τεχνικό. Επίσης ένα κακο σκ της Ρεντ Μπουλ ( από την παρασκευή φαινόταν και φώναζε όλο το σκ ο μαξ ότι κάτι δεν πάει καλά) δεν σημαίνει τίποτα. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να σχολίασω τα "ο μαξ θα ηταν δεκατος αν δεν ηταν στην ρεντ μπουλ", τα ίδια ακούγαμε και για χάμιλτον, προχωράμε.
C.N.P.
Θεωρω λαθος να θεωρουμε οτι το Safety Car επαιξε ρολο και πηρε ο Λαντο Νορρις την νικη κατα τυχη γιατι πολυ απλα απο τον 19ο γυρο και μετα ηταν το πιο γρηγορο μονοθεσιο στην πιστα . Αλλωστε στον πρωτο γυρο απο τυχη δεν βγηκαν τα 2 Red Bull εκτος και πιθανον να μιλαγαμε με αλλα δεδομενα.
mixaslfc
ναι ναι συμφωνω, φαινεται πως η μακλαρεν πηρε σωστη αποφαση βαση ρυθμισεων/αναβαθμισεων και οντως αξιζε η νικη!
Ocelotos
Κανείς δεν είπε οτι δεν άξιζε την νίκη ο Norris. Είναι ένας αγαπητός οδηγός και ήταν θέμα στιγμής να πάρει την πρώτη του νίκη. Ο μόνος που τον έχει απαξιώσει εδώ μέσα είσαι εσύ καθώς τον έχεις πει, "άμπαλο". Στα του αγώνα τώρα. Για να μιλάμε για μάχη στα "ίσα" θα έπρεπε η νίκη να έρθει χωρίς SC, απο στάση και με ίδια γόμα φρέσκια και οι 2. Για εμάνα και τον υπόλοιπο κόσμο, αυτο σημαίνει "ίσα" και όχι αυτό που με ζορί επειδή το θες εσύ να ισχύει. Σου έχω κάνει μία ερώτηση και δεν μου απαντάς που θα έβγανε ο Norris αν έκανε ενα φυσιολογικό PitStop? Επίσης μπορεί όντως η RBR να μην είχε τον ρυθμό που ήθελε, αλλά και τα MCL με τις αναβαθμίσεις που φέρανε, ενώ δουλεύουν, στην αρχή δεν είχαν τον ρυθμό να πιάσουν καν την RBR, στον 10 γύρο ο Max ήταν 3 δευτερόλεπτα μπροστά. Στον 20 γύρο ήταν 3,5. Στον 23 που μπήκε για pitstop, ο Piastri ηταν 3,6 παρακαλώ πίσω του. (Το κολονάκι που πήρε παραμάζωμα, ήταν επειδή τα ελαστικά του ήταν τελειωμένα και όχι επειδή ήταν κάτω απο την πίεση κάποιου όπως ανέφερες σε σχόλιο σου.) Συνεχίζω, στο pitstop ο Μαx, έβαλε την σκλήρη (άσπρη) γόμα για τον 24 γύρο. Και με αυτή θα πήγαινε μέχρι τέλους. (Για διάβασα απο κάποιον οτι ήταν λάθος της Hana, αυτή η στρατηγική.) Στον 24 γύρο λοιπόν, ο Max ήταν 10 δευτερόλεπτα πίσω απο τον 3 Norris. Συνεχίζω, στον 28 γύρο ο Piastri κάνει Pitstop. Άρα, ο Norris περνάει στην πρωτοπορία του αγώνα χρωστώντας pitstop. Συνεχίζω, Στον ίδιο γύρο έχουν το ατύχημα και καπάκι το SC, άρα εκμεταλλεύεται το SC που ήταν θέμα τύχης ξεκάραθα και θα συμφωνίσω μαζί σου στο γεγονός πως και αυτό είναι μέσα στους αγώνες και απο αυτό λοιπόν ο Norris βγήκε κερδισμένος με τεράστιο πλεονέκτημα καθώς έχει νέα φρέσκια γόμα κατά 8 γύρους. Επίσης, αν έκανε ένα κανονικό Pitstop, να έβγαινε πίσω απο τον Piastri ή μπροστά του. Άρα το να μιλάς οτι ο αγώνας παίχτηκε στα ίσια είναι τόσο ειρωνικό όσο και κοροϊδία. Αποδέχομαι το γεγονός πως όλα κυλίσανε υπέρ του Norris και μπράβο του πραγματικά για την πρώτη του νίκη. Για να μπορέσω να αποδεχτό το "ίσα", στους επόμενους αγώνες, όταν μια MCL, περάσει στα "ίσα" τον Max, χωρίς SC. Εδώ θα είμαι να ξαναδώσω τα εύσημα στον Norris ή τon Piastri.
C.N.P.
Δεν υπαρχει περιπτωση να μειωσω οδηγο της ομαδας που υποστηριζω απο τον πιο μετριο ως οδηγο επιπεδου Σενα. Παντως να σου πω την ειλικρινη μου αποψη? Λες για το SC οτι επαιξε ρολο. Εγω δεν συμφωνω με αυτη την αποψη γιατι καλιστα θα μπορουσε ο Περεζ να ειχε βγαλει εκτος και τις 2 Red Bull και τωρα να ειχα ενα ανετο 1-2 η να κερδιζε η Φερραρι με 1-2. Θα μπορουσε η κορινα που πετυχε να του κανει πολυ μεγαλη ζημια και να τον βγαλει εκτος αγωνα επισης. Ας μην τα ριχνουμε στην τυχη. Αλλωστε luck favors the bold και ο Λαντο Νορρις την Κυριακη απο τον γυρο 19 ηταν ταχυτερος του Μαξ ειτε με τα φθαρμενα μεσαια εναντι των φρεσκων σκληρων, ειτε με τα σκληρα. Η νικη ηταν απολυτως δικαιη.
Ocelotos
Λοιπόν, σου έγραψα με αποδείξεις τι ακριβώς έχει γίνει στον αγώνα. Αν θες τα αποδέχεσαι, αν θες πάλι όχι. Συμφωνώ μαζί σου ότι θέμα τύχης ήταν οτι δεν έγιναν σμπαράλια τα 2 μονοθέσια με την βουτιά του Perez. Συμφωνώ πως ήταν θέμα τύχης να μην γίνει μεγαλύτερο το συμβάν Αlonso-Stroll-Hamilton. Έτσι ήταν και θέμα τύχης το SC. Δεν τα ρίχνουμε εμείς ή εσείς. Αλλά ο ίδιος ο αγώνα το έφερε. Επίσης, σίγουρα τα MCL είχαν ρυθμό, αλλά μέχρι τα μισά ο Max ήταν σταθερά 3,5 δευτερόλεπτα μπροστά. Εγώ ήθελα να δω σε νορμάλ συνθήκες, αν ο Norris έφτανε τον Μαχ με φυσιολογικό pitstop και το κατά πόσο θα τον έφτανε, αν έδινε μάχες με τις ferrari ή το Max. Που κατα πάσα πιθανότητα θα το έφτανε. Αυτή την μάχη περιμένουμε να δούμε όλοι μας, για να μπορέσουμε να δούμε που πραγματικά βρίσκεται η MCL με σχέση την BRB. Αυτό θα ήταν μάχη στα ίσια C.N.P. Όχι αυτά που λες εσυ.
zackspeed
@CNP Και οι δύο Ρεντμπουλ να έβγαιναν θα ήταν τύχη και το safety car την στιγμή που βγήκε ήταν τύχη, η οποία χρειάζεται και αυτή στους αγώνες. Και δεν μειώνει τη νίκη του Λάντο. Η διαφορά είναι άλλο να προπορεύεσαι και άλλο να κυνηγάς ακόμα και αν έχεις πιο φρέσκα ελαστικά σε πίστα που δεν ευνοεί τα προσπεράσματα. Διότι χωρίς το safety car σίγουρα θα έβγαινε πίσω από τον Μαξ. Όσον αφορά τα οδηγικά λάθη και τα μηχανικά πρόβληματα, φυσικά και αυτά είναι μέρος του παιχνιδιού.
C.N.P.
Δεν διαφωνώ ότι θα έβγαινε πίσω από τον Μαξ αλλά δεν γίνεται να τα ρίχνουμε στην τύχη όταν θα μπορούσαν να γίνουν χίλια δυο πράγματα πριν καν το SC.
zackspeed
@C.N.P Το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν βγήκε τυχαία. Υπήρχε λόγος. Η στιγμή που βγήκε όμως ευνόησε τον Νόρις. Όπως είπα, αυτό δεν μειώνει κάτι, από τη νίκη του. Και όπως μπορεί κάτι να συμβεί στον Μαξ και στην Ρεντμπουλ. Το ίδιο μπορεί να συμβεί σε όλους.