Seat Leon: Aποχαιρετά τον τρικύλινδρο TSI – Ποιος είναι ο νέος βασικός κινητήρας
Νέους κινητήρες βενζίνης και plug-in hybrid, αλλά και νέο ψηφιακό κόκπιτ, περιλαμβάνει το αναβαθμισμένο Leon. To compact οικογενειακό αποτελεί έναν από τους πυλώνες της Seat, η οποία θέλει να το διατηρήσει ως μία από τις πιο «value for money» προτάσεις στην κατηγορία του.
Το Leon (σε hatchback και Sportstourer αμάξωμα) διατίθεται με ευρεία γκάμα κινητήρων, στην οποία προστίθεται μία νέα βασική έκδοση. Πρόκειται για τον 1.5 TSI με 115 ίππους και 220 Nm ροπής, ο οποίος αντικαθιστά τον τρικύλινδρο 1.0 TSI. Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο και καταναλώνει στον κύκλο 5,3-5,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. (στον κύκλο WLTP). Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 120-132 γρ/χλμ.
Συνολικά, το Leon προσφέρεται με επτά επιλογές συστημάτων κίνησης. Δύο είναι 48V mild hybrid (eTSI), ο 1.5 με 115 ή 150 ίππους και αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Το μοντέλο της Seat διατίθεται επίσης με το 2λιτρο diesel, αλλά και νέας γενιάς plug-in hybrid σύστημα. Το Leon eHybrid εφοδιάζεται με 1.5 TSI 150 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων και μπαταρία 19,7 kWh. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 204 ίππους και η ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνά τα 100 χλμ. Μπορεί μάλιστα να φορτιστεί είτε σε οικιακό φορτιστή 11 kW είτε σε ταχυφορτιστή DC ισχύος 50 kW.
Η Seat προχώρησε και στην αναβάθμιση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 10,25 ίντσες, ενώ η βασική οθόνη αφής των 8,25 ιντσών έδωσε τη θέση της σε μεγαλύτερη 10,4 ιντσών. Προαιρετικά προσφέρεται και οθόνη 12,9 ιντσών. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ασύρματη φόρτιση κινητού έως 15 kW, αλλά και προβολείς matrix LED (στον προαιρετικό εξοπλισμό).
Photo Credits: Seat
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!