Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Καθίζηση στις πωλήσεις τους στη Γερμανία
Με την κρατική επιδότηση για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων να έχει σταματήσει στη Γερμανία, ήταν αναμενόμενη η πτώση στη ζήτηση των BEV. Και αυτό παρά τις όποιες προσφορές κάνουν οι αντιπροσωπείες, για να διατηρήσουν ζωηρό το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα μηδενικών ρύπων οχήματα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώθηκαν στη Γερμανία, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων ανήλθαν τον Μάιο σε 236.425, σημειώνοντας πτώση 4,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Από αυτά, τα 89.498 φέρουν κινητήρα βενζίνης (μερίδιο 37,9%), τα 44,893 πετρελαιοκινητήρα (19%) και τα 71.451 υβριδική τεχνολογία (30,2%). Σε αυτά περιλαμβάνονται 14.038 επαναφορτιζόμενα υβριδικά (plug-in hybrid).
Τα αμιγώς ηλεκτρικά (BEV) ανήλθαν σε 29.708, σημειώνοντας μεγάλη πτώση 30,6% συγκριτικά με τον Μάιο του περασμένου έτους. Το μερίδιό τους υποχώρησε στο 12,6%, προκαλώντας ανησυχία στις αυτοκινητοβιομηχανίες που επενδύουν τεράστια ποσά για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης.
Στην Ελλάδα κατά το πρώτο τετράμηνο του 2024, το μερίδιο των BEV ανέρχεται σε 4,36%. Οι νέες επιδοτήσεις του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» αναμένεται να διατηρήσουν την ανοδική πορεία των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας, η οποία όμως θα πρέπει να ενισχυθεί από την ανάπτυξη ενός αξιόπιστου δικτύου ταχυφορτιστών.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!