F1 - Το παράπονο του Χάμιλτον από τη Mercedes που δημιουργεί ερωτηματικά
Η Mercedes-AMG εμφανίστηκε στο Grand Prix Καναδά, το ένατο αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 στο 2024, με ένα πολύ διαφορετικό πρόσωπο. Η γερμανική ομάδα έχει βελτιώσει σημαντικά την W15 E-Performance η οποία δείχνει πιο ανταγωνιστική από ποτέ.
Στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ πήρε την πρώτη της φετινή pole position δια χειρός Τζορτζ Ράσελ, ενώ στο Grand Prix είδε τους οδηγούς της να τερματίζουν στις θέσεις 3 και 4. Ο Λιούις Χάμιλτον μπορεί να πήρε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα όμως ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος από την επίδοσή του.
#F1 – Three places up in the race and the fastest lap for the extra point: Good drive, @lewishamilton. 📈🙌 #CanadianGP #WeLivePerformance #WorldsFastestFamily pic.twitter.com/lQcs0Vsnzc
— Mercedes-AMG Motorsport (@amgmotorsport) June 9, 2024
Παρά την κακή αγωνιστική του φόρμα, ο Χάμιλτον αποκάλυψε και έναν άλλο λόγο για τον οποίο είχε έλλειψη ταχύτητας στο Μόντρεαλ: «Τα ελαστικά λειτουργούσαν κανονικά καθ΄όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Όμως στις κατατακτήριες δοκιμές κάθε φορά που έβγαινα από το γκαράζ τα ελαστικά μου ήταν πιο κάτω απ' ό,τι έπρεπε σε θερμοκρασία. Κάθε σετ που έβαζα ήταν 2 με 3 βαθμούς πιο κάτω από αυτό που έπρεπε. Δεν μπορούσα μετά να ανακάμψω μετά ούτε να φέρω τα ελαστικά μου σε κατάλληλη θερμοκρασία. Πρέπει να δούμε γιατί έγινε αυτό, κάτι συνέβη με τις ηλεκτρικές κουβέρτες που προθερμαίνουν τα ελαστικά».
Κάθε ομάδα διαθέτει ηλεκτρικές κουβέρτες οι οποίες φέρνουν τα ελαστικά στη θερμοκρασία των 70 βαθμών Κελσίου. Όσο πιο κάτω είναι η θερμοκρασία τόση περισσότερη ενέργεια πρέπει ο οδηγός να ασκήσει στο ελαστικό του. Μπορεί αυτό να αυξάνει τη θερμοκρασία του ελαστικού, όμως ταυτόχρονα το φθείρει και μειώνει την απόδοσή του.
Just poutine some of our fav Canada shots here 🍁 pic.twitter.com/pAbPujMsrq
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) June 11, 2024
Φωτογραφίες: Mercedes-AMG F1 media/Sam Bloxham
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!