Gmotion 10 χρόνια: Το αυτοκίνητο και η μοτοσικλέτα στα καλύτερά τους
Με φόντο την υπέροχη Ακρόπολη και χάρη στη ζεστή φιλοξενία και τις ξεχωριστές γεύσεις του NYN ESTI στο rooftop του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, η γενέθλια βραδιά του gmotion by gazzetta εξελίχθηκε ιδανικά και πέρασε πλέον στη μνήμη μας ως μια όμορφη ανάμνηση. Όπως και τα 10 χρόνια ατέρμονης και επίπονης δημιουργικότητας, που καθιέρωσαν το μηνιαίο online περιοδικό μας για το αυτοκίνητο και τη μοτοσικλέτα, στην πρώτη θέση της προτίμησης των αναγνωστών.
Τιμητική η παρουσία των εκπροσώπων της αυτοκίνησης
Σχεδόν το σύνολο των εκπροσώπων της αγοράς του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του gmotion για τον εορτασμό των 10 ετών της έκδοσής του. Στελέχη αντιπροσωπειών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, εταιρειών καυσίμων και ενέργειας, καθώς και συνεργάτες του περιοδικού ευχήθηκαν στο gmotion και είχαν τη σπάνια ευκαιρία να συζητήσουν για την αυτοκίνηση, τα motorsport και φυσικά το ποδόσφαιρο αλλά και το μπάσκετ. Με το τελευταίο να έχει την τιμητική του την Τετάρτη 12 Ιουνίου που πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, καθώς εξελισσόταν ο τέταρτος κατά σειρά τελικός για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Τα επόμενα 10 χρόνια ξεκινούν από την κορυφή
Στις 17 Μαρτίου 2014 δημοσιεύεται το πρώτο τεύχος του περιοδικού με την ονομασία inMotion, βασισμένο σε μια ιδέα του τότε συναδέλφου Γιώργου Βαρίνου την οποία «αγκάλιασε» η Liquid Media.
Στις 30 Νοεμβρίου 2021, στο τεύχος με αριθμό 80, το περιοδικό μετονομάζεται σε gmotion, με στόχο να αποκτήσει μεγαλύτερη συνάφεια με το gazzetta. Ταυτόχρονα αλλάζει πλήρως ο σχεδιασμός του, ώστε να γίνει πιο σύγχρονο και εύκολο στην ανάγνωση. Νέες στήλες άποψης προστίθενται, περισσότερες συνεντεύξεις και ύλη που κατά μέσο όρο ξεπερνά τις 120 σελίδες το μήνα.
Τρία χρόνια μετά, στο τεύχος 105, αλλάζει και πάλι προς το πιο σύγχρονο η σελιδοποίηση του περιοδικού, με αφορμή τα 10 χρόνια της ύπαρξής του.
Στο gmotion έχουμε οδηγήσει αυτοκίνητα που αποδίδουν περισσότερους από 1.000 ίππους, όπως πρόσφατα το Tesla Model S Plaid, στο τεύχος 104, έχουμε πάρει συνεντεύξεις από θρύλους της F1, όπως τον πρώην πρωταθλητή Ζακ Βιλνέβ, στο τεύχος 103, έχουμε φιλοξενήσει συνέντευξη του κορυφαίου οδηγού MotoGP και πρωταθλητή του 2021, Φάμπιο Κουαρταραρό στο τεύχος 90, ενώ είμαστε οι πρώτοι που συγκρίναμε την Honda Transalp 750 με όλο τον ανταγωνισμό της στο τεύχος 98. Μια ακόμα πρωτιά αφορά στον οδηγό θεατών για το EKO Ράλλυ Ακρόπολις το 2022, όπου με ένα κλικ μπορούσε κανείς να πλοηγηθεί μέσω google maps σε όλες τις προτεινόμενες από τον οργανωτή προσβάσεις για την παρακολούθηση των ειδικών διαδρομών.
Η πληροφόρηση που προσέφερε το περιοδικό gmotion αλλά και η καινοτομία της online και δωρεάν διάθεσής του σε κάθε αναγνώστρια και αναγνώστη, το οδήγησε πολύ γρήγορα στην επιτυχία, με μέσο όρο στη δεκαετία τα παρακάτω στοιχεία:
Impressions: 6.653.288
Reads: 67.556
Το επετειακό μας τεύχος, με ειδικά αφιερώματα και δύο πολύ σημαντικές συνεντεύξεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σταϊκούρα και του Αναπληρωτή Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Συγγελίδη, κ. Δημήτρη Καββούρη, θα είναι πολύ σύντομα στον «αέρα», για να σηματοδοτήσει τα επόμενα, ακόμα πιο συναρπαστικά 10 χρόνια του gmotion. Πάντα σε Fast Forward.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!