Audi A6 e-tron: Εντυπωσιακή σχεδίαση και αυτονομία για το νέο πολυτελές ηλεκτρικό
H νέα προϊοντική στρατηγική της Audi ξετυλίγεται, με λανσάρισμα νέων μοντέλων. Πλέον όλα τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα έχουν μονό αριθμό, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά ζυγό. Πριν λίγους μήνες είδαμε από κοντά στη Βιέννη το νέο Q6 e-tron, το πρώτο μοντέλο της Audi που κάνει χρήση της πλατφόρμας PPE (Premium Platform Electric) που έχει εξελίξει ο όμιλος Volkswagen για τις πολυτελείς μάρκες. Τώρα είναι η σειρά του A6 e-tron να επωφεληθεί από την PPE. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα εξασφαλίζει σημαντικά πλεονεκτήματα στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας, της συνδεσιμότητας, της ταχυφόρτισης και της αυτονομίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι η φόρτιση 10-80% θα διαρκεί μόλις 21 λεπτά.
Με ευρύχωρο εσωτερικό, απευθύνεται σε οικογένειες
Το A6 e-tron είναι αρκετά πιο μακρύ από το Q6 e-tron: 4,93 μέτρα έναντι 4,77 μέτρα. Βέβαια η φιλοσοφία του είναι διαφορετική, καθώς – σύμφωνα με την Audi – πρόκειται για ένα low floor concept σε σχέση με το SUV. Κυκλοφορεί σε δύο αμαξώματα, Sportback και Avant, με ίδιο μήκος. Το δεύτερο είναι 40 χιλιοστά πιο ψηλό, ώστε να προσφέρει πιο ευρύχωρο εσωτερικό και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Η δυναμική του σχεδίαση ενισχύεται από τους μεγάλους τροχούς, από 19 έως 21 ίντσες.
Όπως ανέφεραν τα στελέχη της Audi κατά τη διαδικτυακή παρουσίαση, το A6 e-tron απευθύνεται σε νέα ζευγάρια και νέες οικογένειες. Το βιβλίο παραγγελιών θα ανοίξει το φθινόπωρο και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν τέλη του 2024 – αρχές του 2025.
Το εσωτερικό του είναι πλήρως ψηφιακό, ανάλογο αυτό του Q6 e-tron. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας. Η κεντρική οθόνη αφής για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι διαμέτρου 14,5 ιντσών, ενώ υπάρχει μία επιπλέον οθόνη αφής 10,9 ιντσών για το συνοδηγό, όπου μπορεί να βλέπει περιεχόμενο που δεν είναι ορατό στον οδηγό.
Εκδόσεις ισχύος και μπαταρίας
Κατά το λανσάρισμα, το νέο ηλεκτρικό της Audi θα είναι διαθέσιμο στις εξής εκδόσεις:
A6 e-tron performance με 367 ίππους και κίνηση πίσω
0-100 χλμ/ώρα σε 5,4 δλ.
μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ/ώρα
μπαταρία 100 kWh
αυτονομία πάνω από 750 χλμ.
S6 e-tron με 503 ίππους (551 ίππους με launch control) και τετρακίνηση quattro
0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δλ.
μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ/ώρα
μπαταρία 100 kWh
αυτονομία πάνω από 670 χλμ.
Αργότερα θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις:
A6 e-tron με 286 ίππους, κίνηση πίσω, μπαταρία 83 kWh, 0-100 σε 6 δλ., μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ/ώρα, αυτονομία άνω των 610 χλμ.
A6 e-tron quattro με 428 ίππους, τετρακίνηση, μπαταρία 100 kWh, 0-100 σε 4,5 δλ., μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ/ώρα, αυτονομία λάνω των 700 χλμ.
Photo Credits: Audi AG
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!