Το SERES 9 είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της Κίνας
Το SERES 9, το πολυτελές SUV της SERES, κατέκτησε την υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας στην ιστορία του οργανισμού C-NCAP, επιβεβαιώνοντας το κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας που προσφέρει. Το συγκεκριμένο μοντέλο, γνωστό στην κινεζική αγορά ως Aito M9, βαθμολογήθηκε με 96,98% για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση πρόσκρουσης και με 97,79% για τα προηγμένα βοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας που διαθέτει. Στην προστασία πεζών σημείωσε 75,38%, δηλαδή 3,2% πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς. Συνολικά, με βαθμολογία 93,9%, απέσπασε αξιολόγηση 5 αστέρων και πέτυχε νέο ρεκόρ στις δοκιμές του C-NCAP, ξεπερνώντας τον καλύτερο ανταγωνιστή του κατά 2,6%.
Ο οργανισμός C-NCAP (China New Car Assessment Program) ιδρύθηκε το 2006 από το Κέντρο Τεχνολογίας και Έρευνας Αυτοκινήτου της Κίνας (CATARC). Οι αυστηρές δοκιμές που πραγματοποιεί καθιστούν τα αποτελέσματά του αξιόπιστα και συγκρίσιμα με εκείνα άλλων κορυφαίων οργανισμών ασφαλείας παγκοσμίως. Μάλιστα, τα αυτοκίνητα που υποβάλλονται στις δοκιμές αγοράζονται από τυχαίες αντιπροσωπείες, διασφαλίζοντας ότι τα μοντέλα είναι ίδια με αυτά που πωλούνται στους καταναλωτές.
Το μοντέλο, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη ως SERES 9, έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Huawei. Πρόκειται για ένα πολυτελές SUV μήκους 5,23 μέτρων, με μεταξόνιο 3,11 μέτρων και 6θέσια καμπίνα. Διατίθεται τόσο σε εκδόσεις plug-in hybrid όσο και πλήρως ηλεκτρικές. Η ηλεκτρική έκδοση, που δοκιμάστηκε από τον C-NCAP, διαθέτει μπαταρία λιθίου 100 kWh, δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυασμένη ισχύ 530 PS, και επιτυγχάνει αυτονομία 630 χιλιομέτρων σύμφωνα με τις μετρήσεις CLTC. Η έκδοση EREV (Extended Range Electric Vehicle) διαθέτει μπαταρία 52 kWh και κινητήρα βενζίνης 1.5 turbo, προσφέροντας συνολική αυτονομία 1.400 χιλιομέτρων.
Ο πλούσιος εξοπλισμός ασφαλείας του SERES 9 περιλαμβάνει αισθητήρα Lidar, ραντάρ κυμάτων χιλιοστού και υπερήχων, καθώς και επαναστατικά εμπρός φώτα DLP με ανάλυση 2,6 εκατομμύρια megapixels. Στην καμπίνα του, διαθέτει τρεις οθόνες στο ταμπλό και οθόνες για τους πίσω επιβάτες, προσφέροντας ανώτερη άνεση και πολυτέλεια. Το Aito M9, που κυκλοφορεί στην Κίνα από τον Φεβρουάριο, έχει ήδη σημειώσει πάνω από 58.800 πωλήσεις μέχρι τον Ιούλιο. Στην Ευρώπη, το SERES 9 αναμένεται να διατεθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025, με στόχο να κατακτήσει την ευρωπαϊκή αγορά προσφέροντας κορυφαία ασφάλεια και πολυτέλεια.
Φωτογραφίες: SERES
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!