MotoGP: Οι θέσεις του grid δεν θα αυξηθούν για να μπει η BMW

Κώστας Παστρίμας
MotoGP: Οι θέσεις του grid δεν θα αυξηθούν για να μπει η BMW
Ο Κάρλος Εθπελέτα ξεκαθαρίζει ότι ένας νέος κατασκευαστής, όπως η BMW, θα πρέπει να συνεργαστεί με μία από τις υπάρχουσες ομάδες για να εισέλθει στο MotoGP.

Το MotoGP δεν πρόκειται να αυξήσει τον αριθμό των αναβατών του, ο οποίος παραμένει σταθερός στους 22, σύμφωνα με τον Chief Sporting Officer της Dorna, Κάρλος Εθπελέτα. Η έξοδος της Suzuki στο τέλος του 2022 μείωσε τον αριθμό των αναβατών από 24 σε 22, και παρόλο που υπήρχε αρχικό ενδιαφέρον για την κάλυψη αυτών των θέσεων, o Εθπελέτα είχε αρνηθεί νέες δορυφορικές ομάδες γιατί κρατούσε αυτές τις θέσεις για την πιθανή είσοδο νέου κατασκευαστή.

Αυτό όμως δεν συμβαίνει πια. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Dorna στο Speedweek.com, οι θέσεις στο grid θα παραμείνουν στις 22 όπως είναι σήμερα και δεν πρόκειται να αυξηθούν στις 24, ακόμα κι αν θελήσει ένας κατασκευαστής, όπως η BMW που το σκέφτεται πολύ σοβαρά, να μπει στο MotoGP

«Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η ποιότητα των έντεκα ομάδων. Το αν αυτές οι ομάδες θα προέρχονται από πέντε ή έξι κατασκευαστές είναι ένα άλλο θέμα. Όμως, δεν είναι μυστικό ότι η προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή είναι πέντε κατασκευαστές. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέλουμε να αποτρέψουμε την είσοδο ενός έκτου κατασκευαστή - αλλά σημαίνει ότι ένας νέος κατασκευαστής θα πρέπει να συνεργαστεί με μία από τις έντεκα ομάδες. Έντεκα ομάδες - 22 αναβάτες, αυτό θα μείνει σταθερό», δήλωσε ο Εθπελέτα.

BMW Motorrad
Φωτογραφία: BMW

Αυτή η απόφαση σημαίνει ότι η BMW, η οποία πρωταγωνιστεί στο πρωτάθλημα WorldSBK με τον Τόπρακ Ραζγκατλίογλου και σκέφτεται την είσοδο στο MotoGP, θα πρέπει να βρει μια υπάρχουσα ομάδα για να συνεργαστεί, ακολουθώντας το παράδειγμα της Aprilia με την ομάδα Gresini. Μια άλλη πιθανότητα, αρκετά πιο μακρινή, θα ήταν η αποχώρηση ενός υπάρχοντος κατασκευαστή, κάτι που θα μπορούσε να δώσει στην BMW τη δυνατότητα να αποκτήσει τις δικές του θέσεις στο grid.

 

Οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς για το 2027, συμπεριλαμβανομένων των μικρότερων κινητήρων 850 κ.εκ., θα μπορούσαν να αποτελέσουν την πιο κατάλληλη στιγμή για την είσοδο ενός νέου κατασκευαστή στην κορυφαία κατηγορία. Ωστόσο, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν η εξέλιξη αυτή διευκολύνει ή δυσκολεύει ακόμα περισσότερο μια πιθανή είσοδο της BMW -ή κάποιου άλλου κατασκευαστή- στο MotoGP.

Φωτογραφία: Red Bull Content pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!