Η UM Renegade Commando 300 ταξίδεψε σε πέντε χώρες μόλις σε πέντε ημέρες

Νίκος Γιαννούλας
Η UM Renegade Commando 300 ταξίδεψε σε πέντε χώρες μόλις σε πέντε ημέρες
Η UM Renegade Commando 300 συμμετείχε σε να ξεχωριστό οδοιπορικό 5 ημερών σε πέντε χώρες των Βαλκανίων (Ελλάδα, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία και Τουρκία).

Μεγάλη πρόκληση για τη μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη, αλλά και μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, που, παράλληλα, ανέδειξε την αξιοπιστία και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του νέου cruiser της UM Motorcycles, ήταν το οδοιπορικό των πέντε ημερών σε πέντε χώρες.

Το ταξίδι είχε σαν αφετηρία την Αθήνα και γρήγορα η UM Renegade Commando 300 βρέθηκε στον αυτοκινητόδρομο με προορισμό τα Ιωάννινα, καθώς η πρώτη χώρα στο πρόγραμμα ήταν η Αλβανία. Τα 411 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου έως την πόλη της Ηπείρου καλύφθηκαν με ευκολία χάρη στον «ψυχωμένο» 300άρι κινητήρα που κρατούσε με ευκολία μία σταθερή ταχύτητα στα 110 χλμ/ώρα.

UM Renegade Commando 300

Το πέρασμα στην Αλβανία δεν έγινε από το κλασικό συνοριακό φυλάκιο της Κακαβιάς, αλλά από αυτό της Μέρτζανης που έχει μηδαμινή κίνηση και είναι πολύ κοντά στην ορεινή πόλη Λεσκοβίκι, όπου ο ταξιδιώτης μπορεί να δει τέσσερα από τα ελάχιστα εναπομείναντα μεγάλα πολυβολεία που κάποτε έλεγχαν την επικράτεια όλης της
χώρας. Ένας μικρός, αλλά φρεσκοασφαλτοστρωμένος δρόμος διασχίζει όμορφα ορεινά τοπία, για να καταλήξει στην Κορυτσά, το σημείο της πρώτης διανυκτέρευσης. Σε αυτό το κομμάτι της διαδρομής η Renegade ξεδίπλωσε τα πολύ καλά οδηγικά του στοιχεία, κινούμενη εύκολα στον αυτοκινητόδρομο χάρη στα χαρακτηριστικά της γεωμετρίας της (μεταξόνιο, μεγάλη γωνία κάστερ). Και όλα αυτά με ασφάλεια καθώς το μυστικό βρίσκεται στο συνδυασμό του καλού στησίματος και του χαμηλού κέντρου βάρους.

UM Renegade Commando 300

Τη δεύτερη ημέρα οι τροχοί της μαύρης ματ UM πάτησαν στη Βόρεια Μακεδονία, μέσω του συνοριακού περάσματος Stenje, κοντά στη λίμνη Μεγάλη Πρέσπα. Μετά από μια στάση για τη φωτογράφηση των παλαιών αρχοντικών στη Μπίτολα, που ιδρύθηκε από τον Φίλιππο Β΄ της Μακεδονίας και είναι μια από τις αρχαιότερες πόλεις στην ευρύτερη περιοχή, το ταξίδι συνεχίστηκε δυτικά. Στις μεγάλες ευθείες σε υψίπεδα, αφήνεσαι στους χαλαρούς ρυθμούς που προσφέρει ένα cruiser σαν την UM Renegade Commando 300.

UM Renegade Commando 300

Η χαλαρωτική θέση οδήγησης με τα πόδια προς τα εμπρός, το ανοικτό τιμόνι και η απουσία των οργάνων από την κλασική τους θέση - στην UM Renegade ο πίνακας οργάνων με τις ψηφιακές ενδείξεις βρίσκεται πάνω στο ρεζερβουάρ - βοηθά το βλέμμα του οδηγού να ασχολείται απρόσκοπτα με το τοπίο. Αυτή είναι άλλωστε η αξία των cruiser που σου επιβάλλουν χαλαρούς ρυθμούς, με πολλές στάσεις.

UM Renegade Commando 300

Η τρίτη ημέρα ήταν αφιερωμένη στη Βουλγαρία, με οδήγηση σε καταπράσινα τοπία και ορεινά περάσματα που βρίσκονται στο βουλγάρικο κομμάτι της Ροδόπης. Εδώ το σκηνικό είναι ιδανικό για την UM Renegade Commando 300, ώστε να αναδείξει κομμάτι από το σπορ χαρακτήρα της. Για ακόμα μια φορά αρκετό υλικό από τα μαρσπιέ θα μείνει και στη βουλγάρικη άσφαλτο, ενώ παρά τη μεγάλη γωνία κάστερ η Renegade στρίβει με μεγάλη ευκολία.

UM Renegade Commando 300

Ο τετράχρονος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 300 κυβικών έχει απόδοση 27,6 ίππους, αλλά η ελαστικότητά του είναι που σε βοηθά να κινηθείς γρήγορα, αξιοποιώντας το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι αναρτήσεις προσφέρουν ικανοποιητικό κράτημα και άνεση. Τα φρένα, ένα δίσκος 280 χιλιοστών εμπρός και ένας δίσκος 240 χιλιοστών πίσω, κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους παρέχοντας αξιόλογη δύναμη φρεναρίσματος και ασφάλεια λόγω του πολύ καλού ABS.

UM Renegade Commando 300

Η πρώτη μεγάλη στάση της ημέρας έγινε στην δεύτερη μεγαλύτερη και ίσως πιο ενδιαφέρουσα πόλη της χώρας, τη Φιλιππούπολη. Μια πόλη που έχει πολλά να δείξει στον
επισκέπτη της χάρη στο πλούσιο ιστορικό παρελθόν της, όπως άλλωστε πιστοποιούν το όνομά της, αλλά και τα αρχαία μνημεία στο κέντρο της.

UM Renegade Commando 300

Η τέταρτη μέρα του ταξιδιού ήταν κυριολεκτικά πλημμυρισμένη από μεθυστικές μυρωδιές και μοναδικές εικόνες, καθώς η UM Renegade Commando 300 έφτασε στην
Ανδριανούπολη. Το πιο σημαντικό μνημείο της πόλης - που υπήρξε η πρωτεύουσα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας πριν την Κωνσταντινούπολη - είναι το Σελιμιγιέ Τζαμί, σχεδιασμένο από το μεγαλύτερο αρχιτέκτονα της Τουρκίας, Μιμάρ Σινάν. Φυσικά επιβάλλεται η επίσκεψη στο κλειστό παζάρι του Ali Pasha. Στην Ανδριανούπολη πόλος έλξης για τα βλέμματα δεν ήταν μόνο το παζάρι, τα τζαμιά και τα παλιά αρχοντικά, αλλά και η UM Renegade Commando 300 με το απαράμιλλο στυλ της, που αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο από το μαύρο ματ χρώμα, συγκέντρωσε πολλά κολακευτικά σχόλια, όπως και στις υπόλοιπες χώρες.

UM Renegade Commando 300

Η πέμπτη μέρα περιλάμβανε μια τελευταία διανυκτέρευση στη Θεσσαλονίκη. Μία πόλη ιστορική που σφύζει από ζωντάνια, συνώνυμη του καλού φαγητού, μία πόλη που
αποτέλεσε τον ιδανικό επίλογο για αυτό το ξεχωριστό οδοιπορικό στις πέντε γειτονικές χώρες των Βαλκανίων. Η επιστροφή στην Αθήνα μετά από 5 ημέρες ταξιδιού μεταφράστηκε σε 3.000 χιλιόμετρα περισσότερα στο κοντέρ της UM Renegade Commando 300 και σε εκατοντάδες πανέμορφες εικόνες για τον οδηγό, που μόνο κολακευτικά λόγια έχει να πει για το στιλάτο cruiser της UM, καθώς ανταπεξήλθε άριστα σε αυτή την 5ήμερη δοκιμασία, δείχνοντας τις πραγματικές δυνατότητές τουτης αλλά και την αξιοπιστία της.

UM Renegade Commando 300 Photo Credit: UM/Βασίλης Κωστάκος

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!