Triumph Speed Twin 900 2025: Και αυτή ναι, είναι αναβάθμιση (vid)
Αμέσως μετά την παρουσίαση των μεγάλων Triumph Speed Twin 1200 και 1200 RS ήρθε η ώρα της ανανέωσης και για το μικρότερο μοντέλο της γκάμας. Σαν μέλος της οικογένειας Bonneville, το Speed Twin 900 είναι αυτό που -σε διεθνές επίπεδο- κερδίζει τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις ανάμεσα στα κλασικά μοντέλα της αγγλικής φίρμας τα τελευταία χρόνια. Και επειδή τα Τ100 και Τ120 είναι αυτά που παραδοσιακά απευθύνονται σε όσους επιθυμούν μία πραγματικά κλασική μοτοσυκλέτα, η Triumph αποφασίζει με το νέο Speed Twin 900 να δελεάσει ένα διαφορετικό κοινό, πέστε το πιο θερμόαιμο, πιο νεανικό, περισσότερο μοντέρνο. Και για να το πούμε πιο απλά, είσαι τύπος κλασικός παίρνεις Τ100/120, είσαι μοντέρνος παίρνεις Speed Twin.
Αλλάζουν σχεδόν όλα
Κινητήρας, πλαίσιο και εξατμίσεις παρέμειναν ως είχαν, το ίδιο και οι ζάντες με τα ελαστικά Michelin Road Classic. Απο εκεί και πέρα, όσο και να ψάξουμε τίποτα δεν έχει μείνει ίδιο. Ο δικύλινδρος εν σειρά των 900 κ.εκ. με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τον 1 ΕΕΚ συνεχίζει να αποδίδει 65 ίππους και 80 Nm ροπής, προφανώς έχει εναρμονιστεί με τις νέες προδιαγραφές που επιβάλλει το Euro5+, χωρίς όμως να γίνεται κουβέντα από το εργοστάσιο για το αν έχει αλλάξει ο τρόπος που βγάζει τη δύναμή του στο δρόμο.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η νέα σχεδίαση δείχνει περισσότερο μινιμαλιστική, κάτι που γίνεται πράξη από το σχήμα του ρεζερβουάρ, των πλαϊνών καπακιών, της σέλας, του πίσω φτερού και του φωτιστικού του σώματος. Οι εξατμίσεις έχουν αποκτήσει μαύρο χρώμα με ασημένιες απολήξεις, το ψαλίδι είναι πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο από πριν, έχει νέα μορφή και πλέον είναι αλουμινένιο. Ολική αλλαγή βλέπουμε στην ανάρτηση, όπου υψηλών προδιαγραφών ανάποδο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ piggy-back της Marzocchi παίρνουν τη θέση των αντίστοιχων Showa του προηγούμενου μοντέλου, όπως επίσης και στο μπροστινό φρένο με τον μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκο και την -επιτέλους- ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα. Τέλος, η διαδρομή του πίσω τροχού έχει μειωθεί κατά 10mm σε μια προσπάθεια απόκτησης καλύτερης οδικής συμπεριφοράς.
Πλούσια τα ηλεκτρονικά βοηθήματα
Το δικάναλο Bosch ABS και το απενεργοποιούμενο Traction Control είναι στο στάνταρ εξοπλισμό, προσφέροντας ασφαλή διαχείριση της ροπής του Speed Twin όταν διακυβεύεται η πρόσφυση. O αναβάτης έχει στη διάθεσή του δύο οδηγικά προγράμματα, Rain και Road, τα οποία προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού γκαζιού και του ελέγχου πρόσφυσης για βέλτιστη απόδοση σε κάθε οδηγική συνθήκη. Το μεγάλο για την ασφάλεια του συνόλου βήμα έγινε πράξη με την εφαρμογή συστήματος Cornering ABS και τη διαχείρισή του από μία μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU).
Άλλη σημαντική αλλαγή έχει γίνει στα όργανα, όπου ναι μεν παραμένει ένα κλασικής φιλοσοφίας στρογγυλό, που πλέον καταργεί τελείως τις αναλογικές ενδείξεις. Μία οθόνη TFT και μία LCD φροντίζουν να παρέχουν όλες τις χρήσιμες πληροφορίες, παράλληλα με συνδεσιμότητα bluetooth για να έχει ο αναβάτης τη δυνατότητα πλοήγησης στροφή προς στροφή και όχι μόνο (έλεγχος τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων και μουσικής). Το μενού είναι προσβάσιμο από ένα κουμπί κύλισης που είναι τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, κάνοντας το χειρισμό απροβλημάτιστο ακόμα και κατά την οδήγηση. Άλλες απαραίτητες σύγχρονες ανέσεις, όπως υποδοχές USB-C, immobilizer και φωτιστικά σώματα LED περιλαμβάνονται επίσης στο στάνταρ εξοπλισμό.
Χρώματα και διαθεσιμότητα
Το νέο Speed Twin 900 θα είναι διαθέσιμο τον Φεβρουάριο του 2025 σε τρία χρώματα: Pure White με φωτεινές μπλε και πορτοκαλί ρίγες στο ρεζερβουάρ, Phantom Black με σκούρες γκρι ρίγες και χρυσές πινελιές και Aluminium Silver με κόκκινο πλαίσιο πάνω στο λογότυπο της Triumph. Η τιμή αγοράς παραμένει άγνωστη για την ώρα και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.
Φωτογραφίες: Triumph
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!