F1 - Χάμιλτον: «Ο κόσμος τώρα μιλάει αλλά ο Φερστάπεν έκανε τα ίδια το 2021»
Η νίκη και το 1-2 της Ferrari δεν ήταν το κύριο θέμα συζήτησης μεταξύ των GP ΗΠΑ και GP Μεξικού. Αυτά που συζητήθηκαν και έγινε θέμα της μίας ανάλυσης μετά της άλλης ήταν η ποινή του οδηγού της McLaren, η οδήγηση του Ολλανδού και η μεροληψία των αγωνοδικών.
Το συμβάν μεταξύ των δύο διεκδικητών του τίτλου ήταν το κύριο θέμα συζήτησης στο paddock του Grand Prix Μεξικού. Ένας από τους οδηγούς που ρωτήθηκε για την έκβαση της μάχης μεταξύ των Νόρις και Φερστάπεν ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν «μάσησε» τα λόγια του αναφερόμενος κυρίως στον Ολλανδό.
A big moment in the race and potentially the season 😮
— Formula 1 (@F1) October 20, 2024
Norris overtakes Verstappen but picks up a 5-second penalty for passing off track ✋#F1 #USGP pic.twitter.com/y1DFXGde0U
«Εδώ και πολύ καιρό πιστεύω πως πρέπει να αλλάξουν οι κανόνες. Έχει ενδιαφέρον πως ο κόσμος μιλάει τώρα γι΄αυτό διότι το ίδιο έκανε σε εμένα το 2021. Για παράδειγμα στη Βραζιλία (σ.σ. του 2021) κατά το φρενάρισμα ήμουν μπροστά αλλά ο οδηγός στο άλλο μονοθέσιο άφησε το φρένο και βγήκε εκτός πίστας και το ίδιο έπρεπε να κάνω κι εγώ. Οι αγωνοδίκες λένε πως και οι δύο βγήκαμε εκτός πίστας αλλά δεν είχα επιλογή γιατί απέφυγα σύγκρουση. Ξεκάθαρα πρέπει να γίνει κάτι γι’ αυτό, διότι πλέον συμβαίνει συχνά. Δεν πρέπει να αφήνεις το φρένο, να κουβαλάς περισσότερη ταχύτητα στη στροφή, να βγαίνεις εκτός πίστας και να κρατάς τη θέση», είπε ο Χάμιλτον.
Few places on the calendar make an F1 car look as aggressive and on-the-edge as Sector 1 at @COTA
— Formula 1 (@F1) October 22, 2024
What a backdrop to the cinematic Lando vs Max battle 🍿#F1 #USGP pic.twitter.com/FMIKozx7oh
Επιπλέον ο οδηγός της Mercedes έριξε την ευθύνη στους αγωνοδίκες για τις διαφορετικές αποφάσεις που λαμβάνονται σε κάθε Grand Prix: «Πάντα ήταν γκρίζα ζώνη, γι’ αυτό δεν τιμωρείται τόσο καιρό. Πρέπει να γίνουν αλλαγές. Σε κάθε τριήμερο δεν έχουμε σταθερές αποφάσεις, ανάλογα πάντα με το ποιος είναι αγωνοδίκης. Ως σπορ πρέπει να αναβαθμιστούμε σε όλους τους τομείς. Δεν πρέπει… Έχω ζήσει ανάλογες στιγμές με τον Μαξ, δεν πρέπει ένας οδηγός να στέλνει ένα μονοθέσιο από την εσωτερική, να βγαίνει εκτός πίστας και να κρατάει τη θέση».
Ακούστε την ομάδα του gMotion στο νέο podcast powered by Ford να αναλύει τη νίκη του Σαρλ Λεκλέρ στο Grand Prix ΗΠΑ και τη μάχη των Μαξ Φερστάπεν και Λάντο Νόρις
Φωτογραφίες: Mercedes-AMG F1 media
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!