Moto Guzzi V7 2025 και η έκδοση Sport τα σπάει (vid)
Και αυτό το νέο δεν είναι άλλο από την πρωτοεμφανιζόμενη έκδοση Sport, που στο εξής θα συνοδεύει στις βιτρίνες των καταστημάτων τις ελαφρά βελτιωμένες εκδόσεις Moto Guzzi V7 Stone και V7 Special. Ας δούμε όμως τι αλλάζει σε αυτές τις δύο τελευταίες, πριν πάμε στο ζουμί και ξεψαχνίσουμε την πολλά υποσχόμενη Sport.
Εκδόσεις Stone και Special
Για το 2025 αυτές οι δύο εκδόσεις λογίζονται σαν οι βασικές της γκάμας, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως το εργοστάσιο δεν θα προχωρήσει στην αγαπημένη του συνήθεια, να παρουσιάζει δηλαδή μέσα σε κάθε χρονιά και ανά τακτά χρονικά διαστήματα διάφορες παραλλαγές του μοντέλου (Racer, Carbon, Milano, Rough, Special, Stone, Stone Night Pack, Stone S, Special Edition, Stone Ten, Stone Corsa κλπ). Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος αερόψυκτος V2 90 μοιρών με την παραδοσιακά εγκάρσια διάταξη και προκειμένου να συμμορφωθεί με τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro5+ απέκτησε ηλεκτρονικό γκάζι, μεγαλύτερο κατά 27% φίλτρο αέρα, βελτιωμένο κύκλωμα λίπανσης και ψύξης, καθώς και νέο αισθητήρα “λάμδα” στην εξαγωγή.
Και ενώ θα περίμενε κανείς μειωμένη απόδοση, τα νούμερα έρχονται να διαψεύσουν τέτοιου είδους σκέψεις! Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 4% (67,3 από 65Hp), ενώ κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί και με τη ροπή, η οποία πλέον βρίσκεται στα 79Nm (από 73). Εμφανίζεται μάλιστα και 600 στροφές χαμηλότερα συγκριτικά με τον προηγούμενο, ενώ το 95% αυτής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 3.500!
Μέσα έξω αλλαγές και προσθήκες
Εξωτερικά, νέα πλαϊνά καπάκια, ένα μικρότερο πίσω φτερό και μια πλέον σπορτίβ σχεδίαση των εξατμίσεων είναι οι αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, εσωτερικά όμως έχουν γίνει πολύ περισσότερες όσον αφορά στο βασικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Το γκάζι Ride-by-Wire είναι “υπεύθυνο” για την εφαρμογή βοηθημάτων που εμφανίζονται για πρώτη φορά σε μοντέλα της γκάμας V7. Αυτό σημαίνει πως οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα μπορούν να απολαμβάνουν τα ταξίδια τους μέσω του cruise control, αλλά και να ρυθμίζουν τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα μέσα από δύο οδηγικά προγράμματα (Road και Rain). Εννοείται πως το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης MGCT βρίσκεται στη θέση του για να βάζει τα πράγματα στη θέση τους σε γλιστερές συνθήκες.
Εργονομικά, ένα νέο σετ διακοπτών σε μορφή κύβου, που βρίσκεται στο αριστερό γκριπ, είναι αυτό που ελέγχει τις πληροφορίες που παίρνει ο αναβάτης μέσα από τη -στάνταρ σε όλα τα μοντέλα- στρογγυλή LCD οθόνη, η οποία από την πλευρά της έχει αποκτήσει νέα γραφικά και πρόσθετα χαρακτηριστικά, όπως η επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης και η ρύθμιση ταχύτητας μέσω του Cruise Control. Όσον αφορά στο V7 Special, ναι μεν παραμένει πιστό στο πνεύμα του αρχικού μοντέλου με μια εμφάνιση πλούσια σε χρώμιο, πλην όμως κάνει το βήμα μπροστά και λέει αντίο στα αναλογικά όργανα και στον προβολέα αλογόνου, αποκτώντας την εν λόγω LCD οθόνη, φωτιστικά σώμτα full Led και προβολέα με λειτουργία DRL (φώτα ημέρας) και ενσωματωμένο τον αετό (λογότυπο της MG).
Έκδοση Sport
Εδώ είμαστε λοιπόν, στεκόμενοι με δέος μπροστά στο πλέον τεχνολογικά εξελιγμένο μοντέλο της γκάμας V7, στο πρώτο που αποκτά αδρανειακή μονάδα μέτρησης 6 αξόνων με Cornering ABS και Traction Control! Επίσης, στο πρώτο που εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι και Brembo τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες! Συν τοις άλλοις, το V7 Sport διαθέτει ένα επιπλέον οδηγικό πρόγραμμα ονόματι Sport, το οποίο προσφέρει ακαριαία απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, καθώς και ελάχιστη παρεμβατικότητα στα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Και μια μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια, στην οθόνη του V7 Sport περιλαμβάνεται και δείκτης στάθμης καυσίμου, κάτι που λάμπει δια της απουσίας του στις υπόλοιπες δύο εκδόσεις.
Χρώματα, τιμές
Η έκδοση Stone θα διατίθεται στους χρωματισμούς Nero Ruvido και Blu Profondo. Η Special με τις ακτινωτές ζάντες στους αντίστοιχους Nero Smeraldo και Bianco 1969, ενώ η Sport στο κλασικό Verde Legnano και στο παστέλ Grigio Lario, ξεχωρίζοντας από τις “βασικές” εκδόσεις με την επένδυση αλκαντάρα στη σέλα και τους τοποθετημένους στις άκρες του τιμονιού καθρέπτες (“bar-end”).
Για την ώρα δεν υπάρχει πληροφόρηση για τιμές στη χώρα μας, αν κρίνουμε από την πολιτική της εταιρείας δεν θα υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στις βασικές εκδόσεις σε σχέση με τα σημερινά μοντέλα, που κατά μέσο όρο κοστίζουν περί τα 9.500 έως 11.000 ευρώ. Όσον αφορά στην έκδοση Sport όμως, σίγουρα θα τη δούμε να φιγουράρει στην ακριβότερη θέση, κάτι που σημαίνει πάνω από 11.000 ευρώ. Ίδωμεν...
Φωτογραφίες: Moto Guzzi
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!