Aprilia SX και RX 125: Τόπο στα νιάτα

Νίκος Βιτσιλάκης
Aprilia SX και RX 125: Τόπο στα νιάτα
Με κινητήρα υψηλής απόδοσης Euro5+ και σχεδιασμένα για νέους και απαιτητικούς αναβάτες, τα Supermoto SX και On/Off RX ενσωματώνουν ένα νέο στυλ και υπόσχονται δυνατές συγκινήσεις σε κάθε είδους χρήση.

Τα Aprilia SX και RX 125 κληρονομούν την πλούσια κληρονομιά της Aprilia στους αγώνες εκτός δρόμου, μια ισχυρή φήμη που χτίστηκε με τα χρόνια και πρόσφατα εδραιώθηκε από τον θρίαμβο των Tuareg 660 στο Africa Eco Race. Είναι μια παράδοση μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων, που είναι διασκεδαστικές τόσο στην καθημερινή μετακίνηση όσο και στις πιο απαιτητικές διαδρομές εκτός δρόμου.

Aprilia

Για κάθε γούστο

Σήμερα, αυτά τα δύο ενδιαφέροντα μοντέλα της Aprilia διαθέτουν νέα σχεδίαση και προηγμένη τεχνολογία, απευθυνόμενα κατά βάση σε ένα θερμόαιμο νεανικό κοινό. Όλα τα πλαστικά μέρη έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως, εκτείνονται σε ενιαία μορφή από μπροστά προς τα πίσω, δίνοντας και στα δύο μοντέλα μια πιο κομψή εμφάνιση. Αυτό το αποτέλεσμα ενισχύεται περαιτέρω από μια νέα εξάτμιση που είναι πιο κοντή και διαθέτει μαύρο ματ κάλυμμα. Τα SX και RX 125 μοιράζονται την ίδια τεχνική βάση, ωστόσο το καθένα εξ αυτών έχει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα που εξυπηρετεί διαφορετικές επιθυμίες: Το SX είναι το supermoto, σχεδιασμένο για διασκέδαση στο δρόμο και στην πίστα, ενώ το RX έχει εστίαση την εκτός δρόμου χρήση, έτοιμο να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε έδαφος. Και τα δύο απευθύνονται σε νεαρούς μοτοσυκλετιστές που απαιτούν επιδόσεις, στυλ και καθημερινή οδηγική ασφάλεια.

Aprilia

 

Το καθένα το δρόμο του

Με ακτινωτές(!) ζάντες 17” εξοπλισμένες με σπορ ελαστικά, το SX κατατάσσεται ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά μοντέλα δρόμου στα 125cc. Είναι ευέλικτο, ελαφρύ και προσφέρει επιδόσεις αναφοράς, τροφοδοτούμενο από έναν κινητήρα 125cc που πληροί πλέον τα πιο πρόσφατα πρότυπα Euro 5+, προσφέροντας την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία του. Το RX είναι προσαρμοσμένο για τους λάτρεις του off-road. Οι ακτινωτές ζάντες του (21" μπροστά, 18" πίσω) με τα τρακτερωτά ελαστικά δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για την αποστολή του σε οποιοδήποτε έδαφος.

Aprilia

Διαμαντάκι 125 κυβικών

Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας με διάταξη τεσσάρων βαλβίδων έχει ρυθμιστεί με ακρίβεια και διαθέτει την ίδια κορυφαία απόδοση με τον προκάτοχό του, παρά το γεγονός ότι συμμορφώνεται με τα αυστηρότερα πρότυπα Euro 5+: 15Hp (11 kW) στις 10.500rpm και 11,5Nm στις 8.500 rpm είναι νούμερα που βάζουν τον πήχη ψηλά, θέτοντας σημεία αναφοράς στην κατηγορία των 125 κυβικών εκατοστών.

Aprilia

Ασφάλεια και πρακτικότητα

O φωτισμός ειναι πλέον full LED και στη θέση των οργάνων χρησιμοποιείται μια έγχρωμη ψηφιακή οθόνη με πλήρεις ενδείξεις. Στο κέντρο της αισθητικά και λειτουργικά σύγχρονης και λίαν ευανάγνωστης οθόνης βρίσκεται στροφόμετρο με χρωματική διαβάθμιση από λευκό έως κόκκινο. Ο πίνακας οργάνων εμφανίζει επίσης την επιλεγμένη ταχύτητα και όλες τις πληροφορίες ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένης της μέγιστης ταχύτητας και των δύο μερικών χιλιομετρητών, οι οποίοι καταγράφουν τα χιλιόμετρα που διανύθηκαν κατά τη διάρκεια της οδήγησης, τη μέση και τρέχουσα ταχύτητα, το χρόνο ταξιδιού και τη μέση και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου.

Aprilia

Κορυφαία συστατικά

Η προηγμένη ανάρτηση και το σύστημα πέδησης ABS προσφέρουν κορυφαία οδική συμπεριφορά και ισχυρό φρενάρισμα. Η Aprilia ήταν η πρώτη που εισήγαγε το Bosch ABS με λειτουργία anti-rollover σε αυτό το τμήμα της αγοράς, ενεργώντας στο μπροστινό τροχό για να προσφέρει ακριβή και απόλυτο έλεγχο στο φρενάρισμα, ενώ παράλληλα προσαρμόζει την ανύψωση του πίσω τροχού στο πιο απότομο φρενάρισμα. Το μοντέλο SX διαθέτει ένα μεγάλο μπροστινό δίσκο 300mm με αιωρούμενη δαγκάνα δύο εμβόλων, που συμπληρώνεται από έναν πίσω δίσκο 220mm, επίσης με αιωρούμενη δαγκάνα. Το RX διαθέτει δύο κυματιστικούς δίσκους, έναν 260mm μπροστά και έναν 220mm πίσω, σαφώς βγαλμένοι από τον κόσμο των χωμάτινων αγώνων. Και τα δύο μοντέλα είναι χτισμένα γύρω από ένα στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού και ανάρτηση μεγάλης διαδρομής. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm παρέχει 240mm διαδρομή τροχού. Πίσω, το μακρύ ψαλίδι βελτιστοποιεί την πρόσφυση, ενώ ένα μονό αμορτισέρ με προοδευτική σύνδεση εξασφαλίζει διαδρομή 210mm στον πίσω τροχό.

Aprilia

Νέα και τα χρώματα

Τα SX και RX 125 θα είναι διαθέσιμα σε δύο νέες χρωματικές παραλλαγές: το αρχικό Cubozoa White, με λευκό σώμα με μωβ γραφικά και κόκκινες λεπτομέρειες και το Varanus Black, όπου το μαύρο συνδυάζεται με το κόκκινο για μια κλασική αγωνιστική εμφάνιση Aprilia.

Φωτογραφίες: Aprilia

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!