BMW R 12 S: Αποκλειστικό μοντέλο ως φόρος τιμής στo εμβληματικό R 90 S των 70s (vid)
- Οι αγωνιστικές επιτυχίες ήταν το κλειδί
- R 12 S στο πνεύμα του R 90 S εδώ και τώρα
- Γενναιόδωρος στάνταρ εξοπλισμός
- H εξατομίκευση μετράει
Ήταν τότε που ο αρχισχεδιαστής Hans A. Muth εξέφρασε επιδέξια τις σπορ φιλοδοξίες της BMW και ανέδειξε το R 90 S ως την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο με αεροδυναμικά μελετημένο φέρινγκ τιμονιού και τον αριθμό «90» με κόκκινη απόχρωση πάνω στον κινητήρα.
Οι αγωνιστικές επιτυχίες ήταν το κλειδί
Δεν άργησε να επωφεληθεί η εικόνα του R 90 S από τις αγωνιστικές επιτυχίες. Για παράδειγμα, στο Production TT στο Isle of Man, όπου ο Hans-Otto Butenuth και ο Helmut Dähne πανηγύρισαν τη νίκη της κατηγορίας το 1976. Την ίδια χρονιά, ο Steve McLaughlin κέρδισε επίσης το διάσημο 200 Miles of Daytona και ο ομόσταυλός του Reg Pridmore έγινε ο πρώτος πρωταθλητής AMA Superbike στην ιστορία. Ένας από τους λόγους που ένα R 90 S είναι σήμερα, όπως και τότε, μια από τις ιδιαίτερα περιζήτητες μοτοσυκλέτες της BMW.
R 12 S στο πνεύμα του R 90 S εδώ και τώρα
Περισσότερο από τη μελέτη Concept Ninety, που παρουσιάστηκε από τη BMW Motorrad το Μάιο του 2013, το νέο R 12 S υιοθετεί το πνεύμα του 90 S στη συνολική του φιλοσοφία καθώς και σε πολλές λεπτομέρειες και το μεταφέρει επιδέξια στο σήμερα. Βασισμένο στο R 12 nineT ενσαρκώνει μια αυθεντική και σπορ ρετρό μοτοσυκλέτα και χρησιμοποιεί πολλά συστατικά που αποτελούν φόρο τιμής στο 90 S.
«Τα καθοριστικά σχεδιαστικά στοιχεία του R 12 S περιλαμβάνουν το μίνι φέρινγκ στο τιμόνι με το φιμέ παρμπρίζ, τη σέλα με ραφές και το μεταλλικό φινίρισμα Lavaorange ως ένα νεύμα στο θρυλικό R 90 S Daytona Orange από το 1975. Η σχεδίαση συμπληρώνεται τέλεια από λεπτομέρειες όπως το κόκκινο «S» στα πλαϊνά καλύμματα, η κόκκινη διπλή γραμμή και οι βουρτσισμένες επιφάνειες αλουμινίου του ρεζερβουάρ», εξηγεί ο Alexander Buckan, Επικεφαλής του BMW Motorrad Design.
Γενναιόδωρος στάνταρ εξοπλισμός
Ο ισχυρισμός για μια σπορ ρετρό μοτοσυκλέτα υπογραμμίζεται από το R 12 S με πολυάριθμα χαρακτηριστικά, όπως τους τροχούς Option 719 Classic II με συρμάτινες ακτίνες και γυαλιστερές ανοδιωμένες ζάντες αλουμινίου, καθώς και άλλα εξαρτήματα υψηλής ποιότητας. Το τιμόνι και το πιρούνι είναι σε μαύρο χρώμα και τα εξαρτήματα των πακέτων Billet Shadow και Shadow II δίνουν ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας τεχνικούς τόνους. Τα εξαρτήματα του Billet pack Shadow είναι το αριστερό και το δεξί κάλυμμα του πολλαπλασιαστή ανάφλεξης, η βίδα πλήρωσης λαδιού και τα καλύμματα της κυλινδροκεφαλής επικαλυμμένα με μαύρο μεταλλικό ματ Avus. Το Billet pack Shadow II περιλαμβάνει το σύστημα στηρίγματος τωμ ποδιών, συμπεριλαμβανομένων των λεβιέ ποδόφρενου και αλλαγής ταχυτήτων, τα υποπόδια, τις μανέτες χειρόφρενου και συμπλέκτη, τα καλύμματα του δοχείου υγρών στο μπροστινό φρένο και το συμπλέκτη, καθώς και τους “bar end” καθρέφτες. Άλλα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Comfort Package, το οποίο περιλαμβάνει Hill Start Control, Shift Assistant Pro, θερμαινόμενα γκριπ και Cruise Control. Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τις νυχτερινές βόλτες, το προσαρμοζόμενο φως Cornering Headlight Pro εξασφαλίζει καλύτερο φωτισμό του δρόμου στις στροφές.
H εξατομίκευση μετράει
Το R 12 S βασίζεται στο R 12 nineT και επομένως όλα τα αξεσουάρ, όπως συστήματα εξάτμισης από τιτάνιο, μαλακές τσάντες ή η προετοιμασία πλοήγησης μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Για παράδειγμα, η δυναμική των γραμμών μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω με το κοντό πίσω άκρο, το οποίο διατίθεται ως γνήσιο αξεσουάρ BMW Motorrad και τη μαύρη βάση πινακίδας κυκλοφορίας που είναι προσαρμοσμένη στο ψαλίδι. Διατίθενται επίσης πρόσθετες εργοστασιακά εγκατεστημένες επιλογές, όπως Έλεγχος πίεσης ελαστικών (RDC), Σύστημα συναγερμού κατά της κλοπής (DWA), Έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης, συνδεδεμένος έλεγχος οδήγησης και η ψηφιακή οθόνη με οθόνη micro-TFT ως εναλλακτική της κλασικής με τα στρογγυλά όργανα.
Φωτογραφίες: BMW Motorrad
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!