F1 - H ιστορία πίσω από το «γύρο των Θεών» του Χάμιλτον στη Σιγκαπούρη

Στάθης Κοκκορόγιαννης
F1 - H ιστορία πίσω από το «γύρο των Θεών» του Χάμιλτον στη Σιγκαπούρη
Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μας έχει χαρίσει ανεπανάληπτες στιγμές στην καριέρα του και τώρα μαθαίνουμε την ιστορία πίσω από μία εμφάνιση από… άλλο πλανήτη.

Ο Λιούις Χάμιλτον έγραψε πολλά κεφάλαια στην ιστορία της Formula 1 με τη Mercedes και στα 12 χρόνια που ήταν στη γερμανική ομάδα δημιούργησε αναμνήσεις που θα μείνουν χαραγμένες για πάντα στη μνήμη μας. Ο Βρετανός κατέκτησε 6 παγκόσμιους τίτλους και κατάφερε να γίνει ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία του σπορ.

Πλέον ο 39χρονος αποτελεί παρελθόν από την ομάδα του Μπράκλεϊ και οι αναφορές από τα στελέχη της προς το πρόσωπό του είναι συνεχή. Ο επικεφαλής και CEO της Mercedes-AMG F1, Τότο Βολφ, μιλώντας στο Channel4, αναφέρθηκε σε ένα συναισθηματικά έντονο τριήμερο που έζησε το 2018 στο οποί ο Χάμιλτον μας χάρισε έναν από τους καλύτερους γύρους pole position στην ιστορία του σπορ.

«Ξέρετε, στα 12 χρόνια που περάσαμε μαζί ζήσαμε απίθανες αγωνιστικές στιγμές. Από συναισθηματικής άποψης, νομίζω πως ο αγώνας στη Σιγκαπούρη το 2018 ξεχωρίζει. Όλοι τότε ασκούσαν σε εμάς και τον Λιούις πολύ σκληρή κριτική γιατί τον αφήναμε να κάνει τις επιδείξεις μόδας που ήθελε. To απόγευμα της Πέμπτης σε εκείνο το Grand Prix είχε αργήσει να έρθει σε μία συνάντηση με τους μηχανικούς. Σε εκείνο το σημείο είπα πως δεν μπορεί να ανακτήσει το χαμένο χρόνο και την απόδοση που έχασε. Στις κατατακτήριες όμως ντρόπιασε τους πάντες, ο γύρος του ήταν απίστευτος. Ήταν μάλλον στο επίπεδο του γύρου του Άιρτον Σένα στο Μονακό κι έπειτα κέρδισε με άνεση τον αγώνα. Ήταν μια σπουδαία στιγμή. Είχαμε πάρα πολλές αγωνιστικές στιγμές που έχουν τεράστια συναισθηματική αξία, η οποίες δεν φάνηκαν ποτέ στον έξω κόσμο. Αυτά θα τα κρατήσω για πάντα», ανέφερε ο Αυστριακός.

 

Ένας από τους λόγους που θεωρείται θρυλικός αυτός ο γύρος είναι το γεγονός πως εκείνη τη χρονιά η Mercedes δεν είχε καλό μονοθέσιο στα σιρκουί πόλης. Συγκεκριμένα σε ωμή ταχύτητα το μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας ήταν πιο αργό τόσο από αυτό της Ferrari όσο και από αυτό της Red Bull Racing.

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για την κατάκτηση του τίτλου κατασκευαστών της F1 από τη McLaren, τον τελευταίο αγώνα του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes και όλα όσα έγιναν στο GP Άμπου Ντάμπι.

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG F1 media

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!