Ανασκόπηση Formula 1: Η χρονιά που έγραψε ιστορία (vid)

Ανασκόπηση Formula 1: Η χρονιά που έγραψε ιστορία (vid)
Έπειτα από 24 Grand Prix, ατελείωτες μάχες, συναρπαστικούς αγώνες, και μεγάλες ανατροπές, η σεζόν της Formula 1 2024 ανέδειξε παγκόσμιους πρωταθλητές τους Μαξ Φερστάπεν και McLaren Racing.

Η σεζόν της Formula 1 για το 2024 ξεκίνησε με παρόμοιο τρόπο με τον οποίο εξελίχθηκε αυτή του 2023, με τον Μαξ Φερστάπεν και τη Red Bull Racing να έχουν τον απόλυτο έλεγχο σε κάθε Grand Prix. Τα πράγματα άλλαξαν όμως γρήγορα, καθώς οι αντίπαλοί τους εξέλιξαν με ορθολογικό τρόπο και κατάφεραν όχι μόνο να φτάσουν τους «ταύρους» αλλά να τους ξεπεράσουν.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν είδαμε 7 διαφορετικούς νικητές από 4 διαφορετικές ομάδες, με την κάθε μία να έχει τουλάχιστον 4 νίκες. Αυτό ήταν απόδειξη πως κάθε αναβάθμιση μπορεί να φέρει μεγάλες αλλαγές στη δυναμική των μονοθεσίων, τα οποία με τη σειρά τους έδειχναν διαφορετικό «πρόσωπο» από πίστα σε πίστα λόγω των διαφορετικών χαρακτηριστικών τους.

Το άστρο του Φερστάπεν και η επιστροφή της McLaren στους τίτλους

Η φετινή χρονιά μπορεί να μην είχε τη μεγάλη μάχη που θα θέλαμε στο πρωτάθλημα οδηγών, είχε όμως στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Παίρνοντας τα πράγματα ένα-ένα, ο Μαξ Φερστάπεν έκανε μια από τις καλύτερες χρονιές του στη Formula 1 κατακτώντας τον 4ο τίτλο της καριέρας του.

 

Οι 7 νίκες στα 10 πρώτα Grand Prix όταν η Red Bull είχε το ταχύτερο μονοθέσιο του έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσει ένα «μαξιλαράκι» ασφαλείας στη βαθμολογία και αυτό δεν του επέφερε μεγάλη πίεση όταν η RB20 δεν είχε τη δυνατότητα να κερδίσει. Με ορισμένες εκπληκτικές εμφανίσεις όπως στη Σιγκαπούρη, στο Κατάρ και -κυρίως- στη Βραζιλία, κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα.

Από την άλλη, η McLaren Racing έγραψε ιστορία και «έσπασε» την κατάρα 26 χρόνων από το τελευταίο της πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η ομάδα του Ουόκινγκ κατάφερε να σπάσει την κυριαρχία των Red Bull και Mercedes και πήρε τον 9ο τίτλο κατασκευαστών στην ιστορία της έχοντας μια εκπληκτική χρονιά. Έχοντας τις πιο αποδοτικές αναβαθμίσεις, η MCL38 από τρίτο μονοθέσιο στο ξεκίνημα της σεζόν έφτασε να γίνει το κορυφαίο μονοθέσιο του grid και αυτό που πήρε το πρωτάθλημα στους κατασκευαστές.

Αμφότεροι οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι κατάφεραν να πάρουν την πρώτη τους νίκη στη Formula 1 και απέδειξαν πως δεν είναι απλά καλοί οδηγοί, αλλά έχουν τα φόντα για να φτάσουν ακόμη και στην κατάκτηση ενός προσωπικού τίτλου στο σπορ. Ο Βρετανός έφτασε στο σημείο να θεωρείται απειλή για το πρωτάθλημα οδηγών, ενώ ο Αυστραλός έδειξε στην ομάδα του πως δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον teammate του, πέραν της σταθερότητας, που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη διαφορά εμπειρίας.

Η χρονιά των τεράστιων εξωαγωνιστικών εξελίξεων

Πριν καλά-καλά μπούμε σε ρυθμούς 2024 και δούμε τις παρουσιάσεις των πρώτων μονοθεσίων της χρονιάς «έσκασε η βόμβα-μαμούθ της μετεγγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia Ferrari. O Βρετανός είχε υπογράψει διετές συμβόλαιο με τη Mercedes το καλοκαίρι του 2023, ωστόσο αυτό δεν τον εμπόδισε από το να κάνει το δεύτερο μεγάλο βήμα στην καριέρα του.

Ο αντίκτυπος της κίνησης του Χάμιλτον στη Ferrari ήταν τεράστιος, μιας και ήταν θέμα συζήτησης σε κάθε Grand Prix του 2024. Μόλις ολοκληρώθηκε το πρωτάθλημα του 2024 ο Τύπος, είτε γραπτός είτε διαδικτυακός, ασχολούνταν καθημερινά με την πρώτη εμφάνιση του Χάμιλτον με τα κόκκινα, πότε θα γίνει και τι ακριβώς θα κάνει. Ο Βρετανός έχει ως στόχο τον 8ο τίτλο της καριέρας του και από το 2025 θα έχει αντίπαλο στη Ferrari τον Σαρλ Λεκλέρ.

Ένα άλλο μεγάλο ζήτημα το οποίο προέκυψε πριν ξεκινήσει η αγωνιστική δράση δεν ήταν άλλο από την «Υπόθεση Χόρνερ». Γυναίκα υπάλληλος της Red Bull Racing κατηγόρησε τον Κρίστιαν Χόρνερ για απρεπή συμπεριφορά, χωρίς αρχικά να γίνουν γνωστές λεπτομέρειες της υπόθεσης. Ο Χόρνερ, αρνήθηκε τις κατηγορίες και παρέμεινε κανονικά στη θέση του και πήρε μέρος σε όλες τις δραστηριότητες της ομάδας για όλη τη χρονιά. Η μητρική εταιρεία Red Bull, που εδρεύει στην Αυστρία, διενήργησε μια εσωτερική έρευνα σχετικά με τις κατηγορίες και όταν ολοκληρώθηκε, ο Χόρνερ απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες πριν από το ξεκίνημα της σεζόν της Formula 1.

Ακολούθησε μια διαρροή εκατοντάδων μηνυμάτων και φωτογραφιών που φέρονται να έχουν ανταλλαχθεί μεταξύ του Χόρνερ και της καταγγέλλουσας, η οποία φέρεται να είναι η προσωπική του βοηθός, από έναν ανώνυμο λογαριασμό email προς μέλη του paddock της F1, συμπεριλαμβανομένων και σημαντικών προσώπων όπως ο πρόεδρος της FIA Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ και ο CEO της F1 Στέφανο Ντομενικάλι, λίγο πριν από το Grand Prix του Μπαχρέιν. Η καταγγέλλουσα άσκησε έφεση μέσω προσωπικού της δικηγόρου για την απόφαση της έρευνας. Οι προσπάθειές της έπεσαν στο κενό, καθώς η έφεση απορρίφθηκε και τέθηκε εν συνεχεία σε διαθεσιμότητα.

Red Bull Racing

Η «Υπόθεση Χόρνερ είχε μεσοπρόθεσμες συνέπειες στη Red Bull Racing. O Γιος Φερστάπεν ξεκίνησε κόντρα με τον Χόρνερ και ζητούσε με δηλώσεις του δημόσια ο Βρετανός να παραιτηθεί από τη θέση του. Παράλληλα ξεκίνησε η μεγάλη φυγή στελεχών από το εργοστάσιο του Μίλτον Κινς, με πιο ηχηρή να είναι αυτή του Άντριαν Νιούι, ο οποίος υπέγραψε με την Aston Martin. Ακόμα μία μεγάλη απώλεια ήταν αυτή του Τζόναθαν Ουίτλι, ο οποίος θα γίνει ο επικεφαλής της Audi από το 2026.

Ένα ακόμη ζήτημα που μας απασχόλησε ήταν τεχνικής φύσεως και αφορά διάφορα κόλπα των ομάδων στο σχεδιασμό των μονοθεσίων τους. Όσον αφορά τη Red Bull, η αυστριακή ομάδα συνδέθηκε με λύσεις όπως το σύστημα ασύμμετρου φρεναρίσματος καιτο σύστημα ελέγχου του ύψους από το δάπεδο μέσω του τιμονιού στο cockpit της RB20.

H McLaren Racing βρέθηκε στο επίκεντρο λόγω της ευκαμψίας της εμπρός και της πίσω αεροτομής της MCL38. Αυτή που προκάλεσε μεγαλύτερο σάλο ήταν η πίσω αεροτομή που είχε στους αγώνες του Βελγίου, της Ιταλίας και του Αζερμπαϊτζάν. Με κλειστό DRS σε υψηλές ταχύτητας δημιουργούνταν ένα κενό ανάμεσα τα δύο στοιχεία της πτέρυγας λόγω των πιέσεων και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της τελικής ταχύτητας στις ευθείες.

Κατάρ

Η Scuderia Ferrari δεν ενεπλάκη σε αψιμαχίες εκτός πίστας, ωστόσο βγήκε χαμένη από οδηγία της FIA σχετικά με αλλαγές στα δάπεδα των μονοθεσίων στον αγώνα του Λας Βέγκας. Αυτό δεν της κόστισε σε χρόνο αλλά σε πόρους και στην εποχή του budget cap κάθε ευρώ μετράει για τις ομάδες.

Η Mercedes δεν βρέθηκε στον κυκλώνα της ίντριγκας και της κόντρας, ωστόσο υπήρχαν παράπονα για την εμπρός αεροτομή της. Τόσο αυτή με την οποία ξεκίνησε τη χρονιά, όσο και αυτή με την οποία αγωνίστηκε από το Σίλβερστον βρέθηκε στο μικροσκόπιο των αντιπάλων της, δίχως όμως να εξασφαλίσουν αγωνιστικό μειονέκτημα για τη γερμανική ομάδα.

Η σεζόν του 2024 αγώνα με τον αγώνα

GP Μπαχρέιν

Η Red Bull Racing ξεκίνησε ως το φαβορί τη σεζόν και επιβεβαίωσε την κυριαρχία της κάνοντας το 1-2 στο Σακχίρ, με τον Μαξ Φερστάπεν να συνεχίζει το σερί νικών του από το 2023. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari.

Μαξ Φερστάπεν

GP Σαουδικής Αραβίας

Το ίδιο έργο επαναλήφθηκε και στο σιρκουί πόλης της Τζέντα με τους Φερστάπεν και Πέρεζ να κάνουν και πάλι το 1-2. Στην 3η θέση αυτή τη φορά ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari. Στον αγώνα έκανε ντεμπούτο ο Όλιβερ Μπέρμαν στη θέση του Κάρλος Σάινθ τερματίζοντας στην 7η θέση με τη Ferrari.

Μαξ Φερστάπεν

GP Αυστραλίας

Τα πράγματα άλλαξαν σημαντικά στο Άλμπερτ Παρκ, καθώς είδαμε τον Μαξ Φερστάπεν να εγκαταλείπει για πρώτη φορά μετά το 2022. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στη Ferrari να νικήσει με τον Κάρλος Σάινθ και τον Σαρλ Λεκλέρ να ολοκληρώνει ένα ονειρικό 1-2 για την ιταλική ομάδα. Τρίτος ήταν ο Λάντο Νόρις της McLaren.

Κάρλος Σάινθ

GP Ιαπωνίας

H Formula 1 επέστρεψε στην πραγματικότητα στην πίστα της Σουζούκα, με τον Φερστάπεν να κερδίζει για τρίτη φορά σε τέσσερις αγώνες και τον Σέρχιο Πέρεζ να φέρνει ένα ακόμη 1-2 για τη Red Bull. Στην 3η θέση ήταν ο Κάρλος Σάινθ.

Μαξ Φερστάπεν

GP Κίνας

Η πίστα της Σανγκάης επέστρεψε στο πρόγραμμα της Formula 1 μετά το 2019 κι εκεί διεξήχθη ο πρώτος Αγώνας Σπριντ της σεζόν. Ο Φερστάπεν κέρδισε τόσο το σπριντ όσο και το Grand Prix και στο βάθρο τον πλαισίωσαν οι Λάντο Νόρις και Σέρχιο Πέρεζ. Στο σπριντ είδαμε τον Λιούις Χάμιλτον να παίρνει το πρώτο του αποτέλεσμα στο Τοπ3 με τη 2η θέση.

Μαξ Φερστάπεν

GP Μαϊάμι

Ο πρώτος αγώνας επί αμερικανικού εδάφους αποδείχθηκε το εναρκτήριο λάκτισμα για την αλλαγή στη δυναμική των ομάδων. Ο Λάντο Νόρις, με τη βοήθεια της τύχης κατάφερε να πάρει την παρθενική του νίκη στη Formula 1 έχοντας εξαιρετικό ρυθμό. Τον Βρετανό βοήθησε σημαντικά η χρονική εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, όπως επίσης και το γεγονός πως κράτησε πίσω του για έναν γύρο όλους τους οδηγούς πλην του Νόρις.

Λάντο Νόρις

GP Εμίλια-Ρομάνια

Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στις νίκες στην πίστα της Ίμολα, όμως δεν ήρθε με εύκολο τρόπο. Στα τελευταία στάδια του αγώνα ο Νόρις ήταν κολλημένος πίσω του, όμως δεν βρήκε ποτέ τρόπο να τον προσπεράσει. Τρίτος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.

Μαξ Φερστάπεν

GP Μονακό

Η Ferrari πήγε στο Πριγκιπάτο με στόχο ένα καλό αποτέλεσμα, όμως ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν άπιαστος. Ο Μονεγάσκος πήρε την pole position και την πρώτη του νίκη στον αγώνα της πατρίδας του με μια τρομερή εμφάνιση. Ο Όσκαρ Πιάστρι με τη McLaren στα χρώματα του κράνους του Άιρτον Σένα πήρε το πρώτο του βάθρο στη χρονιά και 3ος ήταν ο Κάρλος Σάινθ.

Σαρλ Λεκλέρ

GP Καναδά

Ο αγώνας στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ ήταν ένας από τους καλύτερους της σεζόν και σε αυτό έπαιξε ρόλο και η βροχή. Η μάχη εξελίχθηκε ανάμεσα στους Μαξ Φερστάπεν, Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ, με τους τρεις να δίνουν φανταστικές μονομαχίες. Εν τέλει ο Ολλανδός έκανε τα λιγότερα λάθη και κέρδισε και πίσω του ήταν οι Νόρις και Ράσελ.

Μαξ Φερστάπεν

GP Ισπανίας

Ο Λάντο Νόρις έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να πάρει νίκη, καθώς είχε εκείνη την ημέρα το ταχύτερο μονοθέσιο. Όμως η κακή του εκκίνηση επέτρεψε στον Μαξ Φερστάπεν να πάρει την 7η νίκη του σε 10 αγώνες. Τρίτος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον στο πρώτο του βάθρο στο 2024.

Μαξ Φερστάπεν

GP Αυστρίας

Ο αγώνας στο Red Bull Ring ήταν μια μάχη ανάμεσα στον Μαξ Φερστάπεν και τους δύο οδηγούς της McLaren. Αυτό το είδαμε από τον Αγώνα Σπριντ στον οποίο κέρδισε ο Ολλανδός της Red Bull. Στον αγώνα τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά. Οι Φερστάπεν και Νόρις είχαν επαφή με αποτέλεσμα ο Ολλανδός να πέσει πίσω στην κατάταξη και ο Βρετανός να εγκαταλείψει. Έτσι τη νίκη κληρονόμησε ο Τζορτζ Ράσελ και πίσω του ήταν οι Όσκαρ Πιάστρι και Κάρλος Σάινθ.

Μαξ Φερστάπεν

GP Μ. Βρετανίας

Στον ίσως καλύτερο αγώνα της σεζόν είδαμε τον Λιούις Χάμιλτον να επιστρέφει στις νίκες μετά από 970 ημέρες. Ο Βρετανός οδήγησε εκπληκτικά σε βρεγμένο και στεγνό, έκανε τα ελαστικά του να αντέξουν και ξεσήκωσε τους συμπατριώτες του μέσα στο Σίλβερστον σε μία εμφάνιση που θα μείνει στην ιστορία.

Λιούις Χάμιλτον

GP Ουγγαρίας

H McLaren ήταν αυτή που κυριάρχησε στο Χανγκάρορινγκ με τον Όσκαρ Πιάστρι να παίρνει την παρθενική του νίκη. Ο θρίαμβος αυτός έγινε ακόμη πιο σημαντικός με τον Λάντο Νόρις να τερματίζει στη 2η θέση, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον συμπλήρωσε το βάθρο έχοντας μάλιστα επαφή με τον Μαξ Φερστάπεν.

Όσκαρ Πιάστρι

GP Βελγίου

Ο τελευταίος αγώνας πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα αποδείχθηκε εξίσου συναρπαστικός με τους προαναφερθέντες. Η Mercedes εκτελώντας δύο διαφορετικές στρατηγικές με τους οδηγούς της έκανε ένα αναπάντεχο 1-2 με τον Τζορτζ Ράσελ να περνά πρώτος τη γραμμή του τερματισμού. Ωστόσο η νίκη του δεν μέτρησε καθώς αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα λόγω τεχνικής παράβασης. Έτσι νικητής αναδείχθηκε ο Λιούις Χάμιλτον και πίσω του βρέθηκαν οι Όσκαρ Πιάστρι και Σαρλ Λεκλέρ.

Λιούις Χάμιλτον

GP Ολλανδίας

Για πρώτη φορά μετά την επιστροφή του Ζάντβορτ στο καλεντάρι, ο Μαξ Φερστάπεν δεν ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου. Αυτό το έκανε ο Λάντο Νόρις με τον Ολλανδό 2ο και τρίτος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ.

Λάντο Νόρις

GP Ιταλίας

Στην πίστα της Μόντσα, το «σπίτι» της Ferrari, γίναμε μάρτυρες μιας εκπληκτικής εμφάνισης από τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος ακολούθησε στρατηγική ενός pist-stop και κέρδισε στα ίσα τις McLaren των Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις. Στον αγώνα έκανε ντεμπούτο ο Φράνκο Κολαπίντο στη Williams παίρνοντας τη θέση του Λόγκαν Σάρτζεντ.

Σαρλ Λεκλέρ

GP Αζερμπαϊτζάν

Ακόμη ένας αγώνας που η νίκη παίχτηκε ανάμεσα στις McLaren και Ferrari. O Όσκαρ Πιάστρι κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του δίνοντας μια εντυπωσιακή μάχη με τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari. Τρίτος τερμάτισε ο Τζορτζ Ράσελ εκμεταλλευόμενος ατύχημα των Σέρχιο Πέρεζ και Κάρλος Σάινθ που πάλευαν για το βάθρο.

Όσκαρ Πιάστρι

GP Σιγκαπούρης

Ο Λάντο Νόρις είχε ένα ήσυχο απόγευμα στη Μαρίνα Μπέι κερδίζοντας με άνεση τον αγώνα. Μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, καθώς η 2η θέση του στον αγώνα του έδωσε μια μεγάλη ανάσα στη βαθμολογία και δεν έχασε πολλούς βαθμούς από τον Βρετανό της McLaren. Αυτός ήταν ο τελευταίος αγώνας του Ντάνιελ Ρικάρντο στην F1, καθώς έχασε τη θέση του από τον Λίαμ Λόσον για το υπόλοιπο της σεζόν.

Λάντο Νόρις

GP ΗΠΑ

Έπειτα από διακοπή τριών εβδομάδων η Formula 1 επέστρεψε στη δράση με τον αγώνα στο Τέξας. Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε τον Αγώνα Σπριντ στην πρώτη του επιτυχία μετά από τη νίκη του στο σπριντ της Αυστρίας. Στον αγώνα όμως τα πράγματα ήταν διαφορετική, με τη Ferrari να είναι ανίκητη και τον Σαρλ Λεκλέρ να κερδίζει τον αγώνα μπροστά από τον Κάρλος Σάινθ. Τρίτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, έχοντας μάλιστα μάχη με τον Λάντο Νόρις.

Ferrari F1

GP Μεξικού

Η Ferrari κατάφερε να πάρει τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της, με τον Κάρλος Σάινθ να κερδίζει αυτή τη φορά. Ο Λάντο Νόρις τερμάτισε 2ος και 3ος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ. Με το αποτέλεσμα αυτό η Ferrari έβαλε υποψηφιότητα για τον τίτλο στους κατασκευαστές. Ο αγώνας έμεινε επίσης στην ιστορία για τη διπλή ποινή 10δλ του Μαξ Φερστάπεν για αντικανονική οδήγηση κόντρα στον Λάντο Νόρις.

Ferrari F1

GP Βραζιλίας

Ο αγώνας που λίγο-πολύ έκρινε τον τίτλο στους οδηγούς. Ο Λάντο Νόρις κέρδισε τον Αγώνα Σπριντ το Σάββατο κα την Κυριακή στον αγώνα υπό βροχή ξεκινούσε πρώτος. Όμως ο εντυπωσιακός Μαξ Φερστάπεν εκκινώντας 17ος κατάφερε να κερδίσει Grand Prix μετά την Ισπανία, έχοντας επίσης την τύχη με το μέρος του λόγω του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και της κόκκινης σημαίας. Στις θέσεις 2 και 3 τερμάτισαν οι Έστεμπαν Οκόν και Πιέρ Γκασλί της Alpine.

Μαξ Φερστάπεν

GP Λας Βέγκας

Η ομάδα που έκανε την έκπληξη και πήρε τη νίκη κάνοντας το 1-2 ήταν η Mercedes-AMG F1, με τον Τζορτζ Ράσελ να κερδίζει και τον Λιούις Χάμιλτον να τερματίζει στη 2η θέση. Το 3-4 της Ferrari την έφερε πιο κοντά στη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν με την 5η θέση εξασφάλισε μαθηματικά τον 4ο τίτλο της καριέρας του.

Τζορτζ Ράσελ

GP Κατάρ

Η Red Bull Racing έκανε το δικό της «masterclass», καθώς από τον Αγώνα Σπριντ στο Grand Prix κατάφερε να βελτιώσει το μονοθέσιό της με τέτοιο τρόπο που ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε με εμφατικό τρόπο τον αγώνα. Δεύτερος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ και τρίτος ο Όσκαρ Πιάστρι.

Κατάρ

GP Άμπου Ντάμπι

Η McLaren έγραψε ιστορία στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς κερδίζοντας το πρωτάθλημα κατασκευαστών χάρη στη νίκη του Λάντο Νόρις και επέστρεψε στους τίτλους στη Formula 1 μετά το 2008. Η Ferrari έκανε το 2-3 και έμεινε 14 βαθμούς πίσω από τη βρετανική ομάδα στη βαθμολογία. Ο Λιούις Χάμιλτον στον τελευταίο του αγώνα με τη Mercedes τερμάτισε 4ος έχοντας εκκινήσει εκτός 15άδας.

Λάντο Νόρις

Το πρωτάθλημα του 2025 αναμένεται καθηλωτικό

Με δεδομένο πως οι τεχνικοί κανονισμοί του 2025 παραμένουν ίδιοι με του 2024, η δυναμική ανάμεσα στις ομάδες δεν θα αλλάξει σημαντικά. Φέτος είδαμε πως μπορούν να κερδίσουν 4 διαφορετικές ομάδες, των οποίων τα μονοθέσια έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που είναι ορατά σε κάθε πίστα.

Όλα θα είναι ανοικτά και φυσικά οι προβλέψεις είναι απαγορευτικές, μιας και όλα μπορούν να αλλάξουν από αγώνα σε αγώνα. Μεγάλη σημασία θα έχει επίσης να δούμε ποιες ομάδες θα στρέψουν την προσοχή τους στο 2026 και την τεράστια αλλαγή των κανονισμών που μας περιμένει.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η δράση στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2025 αναμένεται συναρπαστική και δεν πρέπει να χάσουμε λεπτό από τη δράση. Πέραν των παραπάνω, η επόμενη σεζόν θα είναι η πρώτη του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari και όλοι οι φίλοι των αγώνων ταχύτητας περιμένουν με αγωνία να δουν τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στο κόκκινο μονοθέσιο. Ο πρώτος αγώνας είναι προγραμματισμένος για το τριήμερο 14-16 Μαρτίου και θα γίνει στην Αυστραλία. Όπως φέτος έτσι και του χρόνου όλη η δράση θα «παίζει» δυναμικά στο gMotion by Gazzetta, και αυτό σημαίνει πως δεν πρόκειται να χάσετε λεπτό από τη δράση.

Φωτογραφίες: Redbullracing/X, Scuderia Ferrari Press Office, Mercedes-AMG F1 media, McLarenF1/X, Getty Images/Redbullcontentpool.com

Δείτε το βίντεο και ζήστε ξανά τη μαγεία μιας μοναδικής χρονιάς που έγραψε ιστορία.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!