F1 - O Πέρεζ εκτέθηκε ξανά κι απόψε αποτελεί πηγή κινδύνου στην 1η στροφή

Πάνος Σεϊτανίδης Πάνος Σεϊτανίδης
F1 - O Πέρεζ εκτέθηκε ξανά κι απόψε αποτελεί πηγή κινδύνου στην 1η στροφή
Όσα έγιναν στις κατατακτήριες του Grand Prix Μεξικού μαρτυρούν γιατί δεν έχει μέλλον στη Red Bull Racing.

Μπορεί ο Σέρχιο Πέρεζ να υπέγραψε πέρυσι στο περιθώριο του Grand Prix Μονακό διετή επέκταση του συμβολαίου συνεργασίας του με τη Red Bull Racing, όμως κάθε χιλιόμετρο που περνάει πίσω από το τιμόνι της RB19 υστερεί τόσο που δύσκολα θα το εξαντλήσει.

Άλλωστε όπως έχει πολλάκις αποδειχθεί στο παρελθόν, τα συμβόλαια είναι για να σπάνε. Ή όπως πολύ στοχευμένα είπε ο επικεφαλής της αυστριακής ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, τα συμβόλαια έχουν ισχύ μόνο όσο ο οδηγός είναι γρήγορος. Κι ο Πέρεζ δεν είναι πια.

Ο Σέρχιο Πέρεζ στο GP Μεξικού

Όχι, δεν ξέχασε να οδηγεί αλλά για τους χ-ψ λόγους, δεν μπορεί να αποδώσει τα αναμενόμενα όντας οδηγός των πρωταθλητών. Δεν πάει καιρός από την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με την αγωνιστική του κατηφόρα και οι αναγνώστες μας ξέρετε καλά πως έχω μαρκάρει στο ημερολόγιο τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου.

Μέχρι και απόψε, μέχρι και τον αγώνα της πατρίδας του, ουδείς στο στρατόπεδο των ταύρων θα μιλούσε ανοιχτά για το δυσοίωνο μέλλον του. Αφότου όμως περάσει το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού, το αφήγημα μπορεί να αλλάξει. Άρδην μάλιστα!

 

Αν σήμερα, κάνει όσα (δεν) έκανε χθες, θα είναι η σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι της υπομονής της διοίκησης της Red Bull Racing. Του κρασιού είναι άλλωστε, σε αυτό τον οργανισμό φημίζονται για πολλά αλλά η υπομονή με τους οδηγούς δεν είναι ένα από αυτά.

Ο Σέρχιο Πέρεζ στο GP Μεξικού

Πηγαίνοντας λοιπόν στο Autodromo Hermanos Rodriguez, υπήρχε η ελπίδα πως η εθνική στήριξη, η αγαπημένη πίστα, όλο το θετικό vibe θα έδινε ώθηση στον Πέρεζ. Στα ελεύτερα δοκιμαστικά ήταν και στις τρεις περιόδους πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν.

Στο FP1 κατά σχεδόν τρία δέκατα, στο FP2 κάτι παραπάνω από τρία δέκατα, στο FP3 κατά ενάμιση. Αντίστοιχα στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο (!) πίσω στο Q1, το ίδιο στο Q2 ενώ πλησίασε πάλι στο Q3. Όμως αυτά που θα σημειώσω παρακάτω θα σας εξηγήσουν γιατί αυτή η επίδοση ήταν απογοητευτική για τον οδηγό από τη Γουαδαλαχάρα.

Κατατάχθηκε πίσω από τον Ντάνιελ Ρικάρντο της Scuderia AlphaTauri που είναι κοινό μυστικό πως αποτελεί τον Νο1 υποψήφιο για να του «φάει» τη θέση.

Πίσω από έναν οδηγό που είναι τελευταίος στη βαθμολογία, με μηδέν βαθμούς στο ενεργητικό του, ενώ ο Πέρεζ είναι δεύτερος.

Πίσω από έναν οδηγό που πατούσε γκάζι με το τελευταίο μονοθέσιο στη βαθμολογία κατασκευαστών, ενώ ο Πέρεζ έχει κατά γενική ομολογία έναν άπιαστο πύραυλο.

Πίσω από έναν οδηγό που έλειψε σε 5 αγώνες γιατί έσπασε το χέρι του και μόλις πριν από μία εβδομάδα επέστρεψε πίσω από το τιμόνι.

Πρέπει να πω κι άλλα; Δεν νομίζω.

Ο Σέρχιο Πέρεζ στο GP Μεξικού

Απόψε, στις 22.00, ο Πέρεζ έχει ίσως μία τελευταία ευκαιρία να πείσει πως αξίζει τη θέση πλάι στον Φερστάπεν και το 2024. Θα μπορέσει να την αρπάξει από τα μαλλιά;

Αν πρέπει να ποντάρω κάπου τα λεφτά μου, όχι μόνο δεν θα τα ποντάρω πάνω του αλλά φοβάμαι πως η δυσχερής θέση στην οποία βρίσκεται, θα τον οδηγήσει σε ακραίες κινήσεις σε αυτά τα 800 μέτρα μέχρι την πρώτη στροφή και κυρίως στο πλασάρισμα σε αυτή. Με τους βασικούς του αντιπάλους να είναι γύρω του. Και να μην έχουν ούτε κόκκινο, ούτε πορτοκαλί αλλά ούτε κι ασημί στο μονοθέσιο τους.

Καλά (δεν) θα πάει αυτό.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool/Getty Images

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Πάνος Σεϊτανίδης
Πάνος Σεϊτανίδης

Ο Πάνος Σεϊτανίδης ξεκίνησε από τα γήπεδα το 1996, αλλά η έλευση της νέας χιλιετίας τον βρήκε να επικεντρώνεται σε όσα συμβαίνουν στις ειδικές διαδρομές και τις πίστες του κόσμου. Από το 2000 έως και το 2015 ήταν ανελλιπώς μέλος της ομάδας σχολιασμού και παρουσίασης των Grand Prix της F1 σε Alpha, ΑΝΤ1 και ΝΕΡΙΤ ενώ παράλληλα είχε συμμετοχή σε πληθώρα άλλων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών. Έχει θητεύσει σε κορυφαία περιοδικά ειδικού Τύπου (CAR, F1 Racing, Drive, Motorsport Magazine κ.α.) ενώ διαδικτυακά, «γράφει χιλιόμετρα» εδώ και δύο δεκαετίες. Είναι μέλος της οικογένειας της Liquid Media από το 2021, όταν και ανέλαβε το ρόλο του επικεφαλής περιεχομένου στο gMotion by Gazzetta.